Expert III poradnej pracovnej skupiny Centrálnej koordinačnej jednotky

Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
38€ za hodinu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Expert III poradnej pracovnej skupiny Centrálnej koordinačnej jednotky sociálnej ekonomiky národného projektu Inštitút sociálnej ekonomiky (ďalej aj „NP ISE“)

Poradná pracovná skupina bude poradným a iniciatívnym orgánom centrálnej koordinačnej jednotky (ďalej aj „CKJ SE“) národného projektu Inštitút sociálnej ekonomiky. Činnosť a úlohy poradnej pracovnej skupiny v projekte bude zabezpečovať maximálne 9 expertov podľa oblastí, ktoré zastupujú.
Expertmi poradnej pracovnej skupiny pre sociálnu ekonomiku budú ľudia, ktorí sa venujú téme sociálnej ekonomiky a sociálneho podnikania, odborníci z praxe, odborníci z neziskového sektora, odborníci z oblasti verejného obstarávania, odborníci z oblasti tvorby podnikateľských zámerov, odborníci z oblasti ekonomiky, prípadne odborníci z ďalších relevantných oblastí v závislosti od potrieb vývoja sociálneho podnikania na Slovensku. Poradná pracovná skupina bude o svojej činnosti, zasadnutiach, iniciatívach a postupoch informovať manažéra projektu. Výsledky činnosti poradnej pracovnej skupiny budú poskytované odbornému garantovi CKJ SE a projektovému manažérovi a použité pre skvalitnenie činnosti expertného tímu a regionálnych centier sociálnej ekonomiky. Bude zabezpečená maximálna spolupráca a súčinnosť medzi poradnou pracovnou skupinou CKJ SE, odborom sociálnej ekonomiky Ministerstva práce sociálnych vecí a rodiny SR, odborným garantom CKJ SE a expertným tímom CKJ SE.
Experti pôsobiaci v poradnej pracovnej skupine CKJ SE budú na základe odborných skúseností poskytovať návrhy a odporúčania pre legislatívne úpravy a strategické smerovanie a rozvoja sociálnej ekonomiky a sociálneho podnikania v SR. Ich skúsenosti a odporúčania sú kľúčovým pilierom správnej implementácie sociálnej ekonomiky v praxi.
Rámcový opis činností:
- odborné sledovanie strategického smerovania sociálnej ekonomiky a sociálneho podnikania na Slovensku v kontexte s implementáciou projektu,
- navrhovanie riešení pre tvorbu strategickej koncepcie a fungovania systému sociálnej ekonomiky a sociálneho podnikania na Slovensku (predkladá projektovému manažérovi a odbornému garantovi CKJ SE),
- poskytovanie návrhov a odporúčaní pre legislatívne úpravy a strategické smerovanie a rozvoj sociálnej ekonomiky a sociálneho podnikania v SR na základe odborných skúseností,
- spolupráca s ostatnými zložkami CKJ SE,
- vykonávanie ďalších aktivít a činností podľa pokynov projektového manažéra.

Informácie o výberovom konaní

Miesto výkonu práce:
- domácka práca a pracovné stretnutia poradnej pracovnej skupiny na mieste určenom projektovým manažérom NP ISE, obvykle v Bratislave

Termín nástupu:
- marec 2019 (dohodou)

Druh pracovného pomeru:
- dohoda o práci mimo pracovného pomeru v dohodnutom rozsahu, maximálne v rozsahu 350 hodín/rok

Predpokladaný počet prijatých uchádzačov:
9

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

10

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kvalifikačné predpoklady:
- ukončené VŠ vzdelanie II. stupňa, odborná prax v relevantnej oblasti viac ako 10 rokov; pôjde o odborníkov pôsobiacich v sektore sociálnej ekonomiky a sektore ekonomiky zameraných na niektorú z oblastí: podnikanie, legislatíva, sociálne podnikanie v Slovenskej republike a/alebo v zahraničí, verejné obstarávanie, finančníctvo, analýzy a štatistika, tvorba podnikateľských zámerov, prípadne ďalšie oblasti potrebné pre skvalitnenie vývoja sociálnej ekonomiky na Slovensku, a to v závislosti od potrieb vývoja sociálneho podnikania;

Počítačové znalosti - používateľ:
- pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme,
- ochota cestovať v rámci regiónu,
- dobrá miestna znalosť Slovenska, s dôrazom na sociálne znevýhodnené lokality,
- vodičský preukaz sk. B, aktívny vodič výhodou.

Informácie o výberovom konaní:
Uchádzači/uchádzačky pošlú do 25.02.2019 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (ďalej len „Žiadosť“). Povinnými prílohami Žiadosti sú:

1. Motivačný list,
2. Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass v slovenskom jazyku (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ) - iné formáty životopisov nie sú akceptované,
3. Kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
4. Potvrdenie zamestnávateľa o dĺžke odbornej praxe v oblasti požadovanej na pozíciu vykonávanú v projekte, alebo iný ekvivalentný dokument, ktorý overiteľne preukazuje výkon v danej oblasti.

Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami uchádzač pošle e-mailom na adresu:

[email protected]

alebo doručí na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:

Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Nevädzova 5
814 55 Bratislava

s označením „Výberové konanie pre NP ISE Expert poradnej pracovnej skupiny SE“

Vážime si Vaše znalosti a skúsenosti, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov). Ak bude Váš odborný profil zodpovedať našim požiadavkám, budeme Vás kontaktovať s ponukou osobného pohovoru.

V prípade, že sa tak nestane v priebehu jedného mesiaca od zverejnenia pracovnej ponuky, ďakujeme za Vami prejavený záujem, ale dali sme v prvom kole prednosť iným kandidátom.

Za účelom spracovania Vašich osobných údajov pri zavedení predzmluvných vzťahov na základe výberového konania na inzerovanú pozíciu budú Vaše osobné údaje spracovávané do skončenia výberového konania na inzerovanú pozíciu a následne zlikvidované.

Zaslaním životopisu, motivačného listu a ďalších dokumentov emailom, poštou, osobne dobrovoľne poskytujete prevádzkovateľovi Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny so sídlom Špitálska 6, 814 55 Bratislava, IČO: 30854687 súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov v rozsahu titul, meno, priezvisko, trvalé bydlisko, prechodné bydlisko, vek, pohlavie, vodičský preukaz – typ, všetky údaje a iné záznamy uvedené v úradnom doklade o vzdelaní, podpis, kontaktné údaje (najmä telefónne číslo a e-mail), údaje uvedené v životopise, jazykové znalosti, prax, absolvované kurzy (názov, krajina), certifikáty (názov, doba platnosti, vydavateľ, krajina), zručnosti (názov, úroveň), očakávaný plat, očakávané zameranie, očakávané miesto práce, hodnotenia pohovorov (vzhľad, kvalifikácia, verbalita, neverbalita), výsledky testov zručností a ďalšie uvedené v životopise, motivačnom liste a dotazníku uchádzača o zamestnanie za účelom evidencie uchádzačov o zamestnanie. Osobné údaje nebudú zverejňované a ani poskytované do tretích krajín. Osobné údaje sa poskytujú tretím stranám vykonávajúcim kontrolu, dozor, dohľad na základe osobitných predpisov ako napr. orgánom činným v trestnom konaní, Inšpektorát práce. Súhlas so spracúvaním osobných údajov je možné kedykoľvek odvolať, inak čas platnosti súhlasu uplynie po uplynutí jedného roka odo dňa jeho poskytnutia. Ako dotknutá osoba vyhlasujete, že ste si vedomá svojich práv v zmysle § 14 zákona č. 18/2018 Z. z o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, že máte v zmysle § 22 právo na opravu nesprávnych, neúplných a neaktuálnych osobných údajov a ďalšie práva uvedené v tomto ustanovení, prípadne na vymazanie osobných údajov v zmysle § 23.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Implementačná agentúra MPSVR SR sa zameriava na zníženie sociálneho vylúčenia znevýhodnených skupín obyvateľstva prostredníctvom financovania projektov na zvýšenie zamestnanosti a rozvoj lokálnej infraštruktúry v chudobných regiónoch.
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ 2023 https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/

Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?

- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
- Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
- Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
- Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
- Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 3601302  Dátum zverejnenia: 15.2.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 38€ za hodinu