Office manažér pre riadenie administrativy
IMAGEWELL, s.r.o.
Betliarska 8a, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok, živnosť
dohodou, ihned
1 500 - 1 600 EUR/mesiacRadi ponúkneme ohodnotenie dohodou, je to pre nás príliš dôležité aby sme to paušalizovali
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zabehnutá tlačiareň hľadá office manažéra na organizáciu administratívy a účtovníctva. Práca zahŕňa vedenie troch podriadených a starostlivosť o administratívne dokumenty. Hľadáme človeka s rutinným prístupom a systematickosťou, ktorý si cení vlastný zabehnutý systém práce. Skúsenosti s účtovníctvom a organizáciou administratívnych úloh sú vítané a vysoko želané.
Vaša systematickosť a spoľahlivosť sú pre nás kľúčové. Radi sa za to odmeníme férovým ohodnotením, dôverou a skvelým prístupom.
Dôležité: Rešpektujeme nárok na dovolenku aj počas skúšobnej doby, najmä počas leta. Ak hľadáte stabilnú prácu v priateľskom prostredí, neváhajte sa prihlásiť.
Náplň práce:
- fakturácia a zhromažďovanie podkladov pre fakturáciu, práca s došlými a vyšlými faktúrami
- kontrola dokladov zákaziek a ich správneho vyfakturovania a pre ich budúcu vymožiteľnosť, kontrola pohľadávok
- príprava podkladov pre účtovníkov, komunikácia s účtovníkmi, riešenie problémov pre účtovníctvo
- kontrola došlých faktúr a ich overovanie
- kontrola záväzkov, overovanie pravosti urgencii a príprava podkladov pre úhrady
- skenovanie, archivácia a správa všetkých dokumentov spojených s náplňou práce (faktúry, účtovne podklady, pošta, hospodárska korešpondencia)
- pokladňa a evidencia pokladne, kontrola míňania pár rozpočtov
- evidencia a archivácia ( POZ, BOZP, ochrany os. údajov, stravné lístky, dovolenky, dochádzka, povinné revízie, poistné zmluvy, leasingy )
- nákupy potrebné pre chod kancelárie (od pera na pisanie po hygienické potreby)
- kontrola a organizácia upratovania kancelárií
- chod recepcie s odovzdaním zákaziek klientom na mieste a cez kuriérov
- pomoc s každodennými administratívnymi alebo organizačnými úlohami
- organizácia a kontrola práce 3 podriadených, každého pre iný typ práce
Hlavné výzvy na túto pozíciu sú:
- vedieť si vynútiť a dodržať svoj vlastný systém práce
- pracovať v kolektíve a s druhými ľuďmi
Zamestnanecké výhody, benefity
- Aktívny prístup zo strany zamestnávateľa zaručuje, že tvoje nápady a názory budú vypočuté.
- Je ti k dispozícii mobil, aby si bol vždy pripojený na pracovné záležitosti.
- Upravíme mzdové podmienky podľa tvojich schopností a praxe.
- Máš možnosť pracovať v týždni z domu podľa dohody s nadriadeným.
- Dôraz na dobré medziľudské vzťahy a kolektív zaručuje, že sa v práci budeš cítiť dobre.
- Máš voľné lístky na rôzne podujatia ktoré podporujeme
- Okrem toho, ti poskytneme deň voľna počas tvojich narodenín, aby si si mohol užiť tento špeciálny deň.
Doplnkové benefity:
- Podporujeme moderné pracovné prostredie s najnovšími technológiami.
- Máš prístup k vzdelávaniu a rozvoju svojich zručností a schopností.
- Poskytneme ti flexibilný pracovný čas, aby si si mohol prispôsobiť svoj harmonogram.
Informácie o výberovom konaní
Uchádzačov prosíme, aby v zaslanom životopise alebo v žiadosti uvádzali nasledujúci odsek vyjadrujúci súhlas so spracovaním osobných údajov. Bez tohto súhlasu nebude je možné žiadosť o zamestnanie ďalej spracovať.
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dáva tým spoločnosti Imagewell spol. s.r.o. súhlas so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu neurčitú (t.j. do písomného odvolania) v zmysle zákona č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Väčšina našich procesov a archívov je tiež digitálnych, preto je vyššia miera digitálnych zručností tiež nevyhnutná.
Radi uprednostníme človeka s týmito osobnostnými vlastnosťami:
- dôslednosť,
- systematickosť pri práci, vyhovuje Vám aj máte na veci Váš systém
- spoľahlivosť, možnosť spoľahnúť sa na to na čom sa dohodneme
- zmysel pre poriadok
- organizačná schopnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Čo ponúkame naviac je moderný spôsob spolupráce. Spolupracujeme moderne, bez hierarchií a tímovo.
Ako zamestnávateľ ponúkame stabilitu pre našich spolupracovníkov a možnosti inšpirovať sa novými postupmi alebo technológiami. Naše aktivity neustále rozvíjame aj do iných segmentov trhu, čo nám umožňuje ponúknuť stále nové pracovné príležitostí a možnosti uplatnenia. Za kľúčové pri spolupráci považujeme obojstranne aktívny prístup, ktorý nám pomáha byť medzi najlepšími.