Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná/ Asistentka office manažéra
IMAGEWELL, s.r.o.
Miesto práce
Betliarska 8A, 851 07 Bratislava 5, Bratislavský kraj, Bratislava
Betliarska 8A, 851 07 Bratislava 5, Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.12.2017
01.12.2017
Mzdové podmienky (brutto)
750
750
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zastupovať nás a náš kolektív pred zákazníkmi - a to pri odovzdávaní zákaziek a pri komunikácii so zákazníkmi, ktorí k nám prichádzajú. Zastupovať nás reprezentatívne pritom tak, aby sa v nich vytváral a utvrdzoval pocit našej spoľahlivosti.
Hľadáme takého kolegu či kolegyňu, ktorá vie čo znamená spoľahlivosť a túto aj vyžaduje od druhých.
Pomoc s administratívou a evidenciou, ktorá je spojená s odovzdávaním zákaziek a s preberaním a evidenciou platieb za ne. Pomoc s administratívnymi prácami, pokladňou, poštou a kuriérmi.
Pravovný čas striedavo 8-16.30hod a 9.30-18hod
Činnosť ďalej pozostáva:
Komunikácia so zákazníkmi zamestnávateľa, odovzdávanie zákaziek na osssobný odber, pripomínanie prevzatia zákaziek.
Zabezpečenie objednania kurierskych spoločností, vydávanie zákaziek kurierovi, naceňovanie kuriera.
Evidencia a kontrola spojená s dovzdávaním zakáziek zemestnávateĺa ich úhradami.
Správa a evidencia pokladne, prácca s hotovostou a ERP, inventúry pokladne, účtovná evidencia pokladne.
Zabezpečenie prijímania a zasielania pošty a korešpondencia zamestnávateľa, spracovanie a príprrava pošty na odoslanie.
Archívne práce, najmä evidencia, príprava, triedenie a archivácia dokladov spojených s náplňou práce a došlými faktúrami zamestnávateľa.
Odosielanie upomienok
Dohľad a udržiavanie oriadku na pracovisku
Iné asistentské a administratívne práce na základe pokynov zamestnávateľa alebo ním poverenej osoby.
Spolupráca a komunikácia s ostatnými zamestnancami a spolupracovníkmi zamestnávateľa, ohlasovanie návštev.
Zastupovanie častí práce office manažéra v prípade dovoleniek a PN.
Exekutívna/Výkonná výpomoc pre marketingové účely ImageWellu podľa pokynov nadriadeného.
Hľadáme takého kolegu či kolegyňu, ktorá vie čo znamená spoľahlivosť a túto aj vyžaduje od druhých.
Pomoc s administratívou a evidenciou, ktorá je spojená s odovzdávaním zákaziek a s preberaním a evidenciou platieb za ne. Pomoc s administratívnymi prácami, pokladňou, poštou a kuriérmi.
Pravovný čas striedavo 8-16.30hod a 9.30-18hod
Činnosť ďalej pozostáva:
Komunikácia so zákazníkmi zamestnávateľa, odovzdávanie zákaziek na osssobný odber, pripomínanie prevzatia zákaziek.
Zabezpečenie objednania kurierskych spoločností, vydávanie zákaziek kurierovi, naceňovanie kuriera.
Evidencia a kontrola spojená s dovzdávaním zakáziek zemestnávateĺa ich úhradami.
Správa a evidencia pokladne, prácca s hotovostou a ERP, inventúry pokladne, účtovná evidencia pokladne.
Zabezpečenie prijímania a zasielania pošty a korešpondencia zamestnávateľa, spracovanie a príprrava pošty na odoslanie.
Archívne práce, najmä evidencia, príprava, triedenie a archivácia dokladov spojených s náplňou práce a došlými faktúrami zamestnávateľa.
Odosielanie upomienok
Dohľad a udržiavanie oriadku na pracovisku
Iné asistentské a administratívne práce na základe pokynov zamestnávateľa alebo ním poverenej osoby.
Spolupráca a komunikácia s ostatnými zamestnancami a spolupracovníkmi zamestnávateľa, ohlasovanie návštev.
Zastupovanie častí práce office manažéra v prípade dovoleniek a PN.
Exekutívna/Výkonná výpomoc pre marketingové účely ImageWellu podľa pokynov nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
Aktívny prístup zo strany zamestnávateľa
Práca v peknom prostredí a výborný pracovný kolektív
Ponuka vernostných benefitov, odmeny po skúšobnej dobe
Nástup možný ihneď, najneskôr 1.12.2017
Práca v peknom prostredí a výborný pracovný kolektív
Ponuka vernostných benefitov, odmeny po skúšobnej dobe
Nástup možný ihneď, najneskôr 1.12.2017
Informácie o výberovom konaní
V prípade ak Vás táto pozícia zaujala a spĺňate kvalifikačné predpoklady, zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a vyplňte dotazník prostredníctvom profesia.sk. Budeme radi ak pripojíte aj Vaše referencie a fotografiu.
Uchádzačov prosíme, aby v zaslanom životopise alebo v žiadosti uvádzali nasledujúci odsek vyjadrujúci súhlas so spracovaním osobných údajov. Bez tohto súhlasu nebude je možné žiadosť o zamestnanie ďalej spracovať.
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dáva tým spoločnosti Imagewell spol. s.r.o. súhlas so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu neurčitú (t.j. do písomného odvolania) v zmysle zákona č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Uchádzačov prosíme, aby v zaslanom životopise alebo v žiadosti uvádzali nasledujúci odsek vyjadrujúci súhlas so spracovaním osobných údajov. Bez tohto súhlasu nebude je možné žiadosť o zamestnanie ďalej spracovať.
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dáva tým spoločnosti Imagewell spol. s.r.o. súhlas so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu neurčitú (t.j. do písomného odvolania) v zmysle zákona č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické, Obchodná akadémia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Pokladňa - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ekonomické vzdelanie -výhodou
Nemecký jazyk – výhodou
spoľahlivosť
komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
iniciatívnosť
dochvíľnosť
ochota pomáhať a ústretovosť
samostatnosť na vysokej úrovni, precíznosť
otvorenosť a spolupráca, schopnosť preladiť sa na rôznych kolegov a poskyknúť im pomoc v rámci spolupráce oddelení
systematickosť a organizácia práce, zameranie na detail a precíznosť
zákaznícka orientácia
Aktívny vodič
Nemecký jazyk – výhodou
spoľahlivosť
komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
iniciatívnosť
dochvíľnosť
ochota pomáhať a ústretovosť
samostatnosť na vysokej úrovni, precíznosť
otvorenosť a spolupráca, schopnosť preladiť sa na rôznych kolegov a poskyknúť im pomoc v rámci spolupráce oddelení
systematickosť a organizácia práce, zameranie na detail a precíznosť
zákaznícka orientácia
Aktívny vodič
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Imagewell je na trhu od roku 2000 a je dobre zabehnutou značkou s takmer 40 spolupracovníkmi a s množstvom pracovných príležitostí. Hlavnú časť našej činnosti tvorí veľkoplošná tlač a vonkajšia reklama, kde máme vlastnú výrobu a taktiež celoslovenskú sieť reklamných plôch. Prevádzkujeme a rozbiehame viacero online projektov a online značiek doma a v zahraničí. Reálne výsledky práce nášho tímu je možné vidieť takmer všade po Slovensku, napríklad v podobe realizovaných reklamných kampaní.
Čo ponúkame naviac je moderný spôsob spolupráce. Spolupracujeme moderne, bez hierarchií a tímovo.
Ako zamestnávateľ ponúkame stabilitu pre našich spolupracovníkov a možnosti inšpirovať sa novými postupmi alebo technológiami. Naše aktivity neustále rozvíjame aj do iných segmentov trhu, čo nám umožňuje ponúknuť stále nové pracovné príležitostí a možnosti uplatnenia. Za kľúčové pri spolupráci považujeme obojstranne aktívny prístup, ktorý nám pomáha byť medzi najlepšími.
Čo ponúkame naviac je moderný spôsob spolupráce. Spolupracujeme moderne, bez hierarchií a tímovo.
Ako zamestnávateľ ponúkame stabilitu pre našich spolupracovníkov a možnosti inšpirovať sa novými postupmi alebo technológiami. Naše aktivity neustále rozvíjame aj do iných segmentov trhu, čo nám umožňuje ponúknuť stále nové pracovné príležitostí a možnosti uplatnenia. Za kľúčové pri spolupráci považujeme obojstranne aktívny prístup, ktorý nám pomáha byť medzi najlepšími.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3236554
Dátum zverejnenia: 8.11.2017
2017-11-08
lokalita: Betliarska 8A, 851 07 Bratislava 5, Bratislavský kraj, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: IMAGEWELL, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 750