Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka - fakturantka
IKT Services Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, Drieňova 14
Bratislava, Drieňova 14
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
marec 2017
marec 2017
Mzdové podmienky (brutto)
plat sa bude odvíjať od skúsenosti uchádzača (-čky)
plat sa bude odvíjať od skúsenosti uchádzača (-čky)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Administratívna činnosť – príprava podkladov pre účtovníctvo
Evidencia dokladov v internom programe firmy
Vedenie pokladne
Príjem, spracovanie a odosielanie pošty
Zabezpečenie chodu pobočky (prijímanie návštev, nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a pod.) + inventúry
Administratívna podpora obchodníkov – riešenie operatívnych úloh
Agenda stravných lístkov
Príprava podkladov pre účtovníčku (evidencia dochádzky, stravných lístkov, cestovných príkazov, evidencia prijatých a odoslaných faktúr, atď.)
Koordinácia a podpora účtovníčky pri personálnej agende
Spracovanie pravidelných mesačných štatistík a výkazov
Participácia na zabezpečení školení a konferencií (príprava, tlač materiálov a pod.)
Koordinácia činnosti s materskou firmou v Rakúsku (v Aj alebo NJ)
Príručný sklad s pracovným oblečením a marketingovými materiálmi
Komunikácia s úradmi
Obchodná korešpondencia
Iné pomocné práce podľa aktuálnej potreby
Evidencia dokladov v internom programe firmy
Vedenie pokladne
Príjem, spracovanie a odosielanie pošty
Zabezpečenie chodu pobočky (prijímanie návštev, nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a pod.) + inventúry
Administratívna podpora obchodníkov – riešenie operatívnych úloh
Agenda stravných lístkov
Príprava podkladov pre účtovníčku (evidencia dochádzky, stravných lístkov, cestovných príkazov, evidencia prijatých a odoslaných faktúr, atď.)
Koordinácia a podpora účtovníčky pri personálnej agende
Spracovanie pravidelných mesačných štatistík a výkazov
Participácia na zabezpečení školení a konferencií (príprava, tlač materiálov a pod.)
Koordinácia činnosti s materskou firmou v Rakúsku (v Aj alebo NJ)
Príručný sklad s pracovným oblečením a marketingovými materiálmi
Komunikácia s úradmi
Obchodná korešpondencia
Iné pomocné práce podľa aktuálnej potreby
Informácie o výberovom konaní
ZASTUPOVANIE POČAS MATERSKEJ DOVOLENKY !!!
ŽIvotopisy je potrebné zaslať v SJ a AJ alebo NJ
Uchádzači (-čky) bez CV v cudzom jazyku budú automaticky vylúčení(é).
Oslovení budú iba uchádzači spĺňajúci požadované kritériá.
Všetkým ďalším záujemcom veľmi pekne ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, ale nie je v našich možnostiach odpovedať každému samostatne.
ŽIvotopisy je potrebné zaslať v SJ a AJ alebo NJ
Uchádzači (-čky) bez CV v cudzom jazyku budú automaticky vylúčení(é).
Oslovení budú iba uchádzači spĺňajúci požadované kritériá.
Všetkým ďalším záujemcom veľmi pekne ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, ale nie je v našich možnostiach odpovedať každému samostatne.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
humanitné,ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
asistentka,fakturantka,office managerka
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme tímového hráča (-čku)
Osobnostné predpoklady:
proaktívny prístup ku riešeniu problémov
precíznosť
plnenie úloh včas a primeranej kvalite
komunikačné schopnosti a flexibilita
ochota pomáhať ostatným
ochota samostatne sa vzdelávať
samostatnosť, proaktivita
schopnosť pracovať v tíme
odolnosť voči stresu
orientácia na výsledky
lojalita, flexibilnosť pri nadčasoch
ambícia odborne rásť
ZNALOSŤ ASPOŇ JEDNÉHO CUDZIEHO JAZYKA (na komunikatívnej úrovni)- NEVYHNUTNOSŤ!!!
Aktivny sofer!
Vodičské oprávnenie skupina B
Osobnostné predpoklady:
proaktívny prístup ku riešeniu problémov
precíznosť
plnenie úloh včas a primeranej kvalite
komunikačné schopnosti a flexibilita
ochota pomáhať ostatným
ochota samostatne sa vzdelávať
samostatnosť, proaktivita
schopnosť pracovať v tíme
odolnosť voči stresu
orientácia na výsledky
lojalita, flexibilnosť pri nadčasoch
ambícia odborne rásť
ZNALOSŤ ASPOŇ JEDNÉHO CUDZIEHO JAZYKA (na komunikatívnej úrovni)- NEVYHNUTNOSŤ!!!
Aktivny sofer!
Vodičské oprávnenie skupina B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
IKT Services Slovakia pôsobí 10 rokov ako integrátor v oblasti IT na Slovensku a v Rakúsku.
Hlavné oblasti pôsobenia spoločnosti v oblasti IT su: telekomunikačné služby, dizajn a prevádzkovanie hlasových sietí, LAN, inštalácia inteligentnej infraštruktúry, výstavba a servis Dátových centier
V oblasti telekomunikácií sa zaoberáme: údržba BTS, inštalácia LTE, 2G, 3G, SDH a xWDM systémov pre mobilných operátorov na Slovensku a v Rakúsku
Pre viac informácií kliknite na
www.iktservices.com
Hlavné oblasti pôsobenia spoločnosti v oblasti IT su: telekomunikačné služby, dizajn a prevádzkovanie hlasových sietí, LAN, inštalácia inteligentnej infraštruktúry, výstavba a servis Dátových centier
V oblasti telekomunikácií sa zaoberáme: údržba BTS, inštalácia LTE, 2G, 3G, SDH a xWDM systémov pre mobilných operátorov na Slovensku a v Rakúsku
Pre viac informácií kliknite na
www.iktservices.com
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 1240011
Dátum zverejnenia: 13.2.2017
2017-02-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Office manager Spoločnosť: IKT Services Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: plat sa bude odvíjať od skúsenosti uchádzača (-čky)