Administratívny pracovník - aj počas víkendu

IKIGAI s. r. o.

Miesto práce
Príjazdná, Bratislava-Vajnory
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
Dohoda
Mzdové podmienky (brutto)
Od 5 EUR/hod.Ponúkame 5€ v čistom / hodina, počet hodín je na vzájomnej dohode

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Prepisovanie dát do nášho systému
Vytvárenie databázy
Práca so systémami spoločnosti
Administratívna činnosti
Príprava e-mailov
Práca v slovenskom jazyku
Práca s word / excel - základy
Práca s textom
Príprava článkov a fotografií

Zamestnanecké výhody, benefity

Stabilná práca
Práca v mladom kolektíve
Občerstvenie na pracovisku
Flexibilná pracovná doba
Pracovná doba a dni po dohode

Informácie o výberovom konaní

Ide o veľmi jednoduchú pracovnú pozíciu s požiadavkou na precíznosť. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky, kde si personalista dohodne ďaľšie kroky.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.2.2023 (ostáva ešte 8 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Spoločnosť bola založená v roku 2013 v Bratislave, ako reakcia na získané skúsenosti a poznatky v oblasti dopravy a logistiky, s ktorými sa chce spoločnosť podeliť so svojimi zákazníkmi. Primárnu činnosť spoločnosti tvorí medzinárodná nákladná doprava a zasielateľstvo v spojení s konzultačnými v oblasti dopravy a logistiky.

Prepravná spoločnosť je dopravná a špedičná spoločnosť v Bratislave, ktorá poskytuje prepravné / špedičné služby v oblasti prepravy tovarov vo vnútroštátnej ( prepravy v SR, niekedy nazývaná ako tuzemská preprava) a medzinárodnej dopravy (Európska únia + prepravy do „tretích krajín“) a špedície (nákladná doprava: cestná, železničná, námorná, letecká, kombinovaná ).

Naša prepravná spoločnosť poskytuje celovozové zásielky označované ako FTL ( full to load) , alebo čiastkové / dokládky ako LTL ( Less to load) v režime export / import, ktoré realizujeme našou kamiónovou prepravou, alebo oddelením špedície v Bratislave.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Administratívne služby

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť bola založená v Bratislave, ako reakcia na získané skúsenosti a poznatky v oblasti dopravy a logistiky, s ktorými sa chce spoločnosť podeliť so svojimi zákazníkmi. Primárnu činnosť spoločnosti tvorí medzinárodná nákladná doprava a zasielateľstvo v spojení s konzultačnými v oblasti dopravy a logistiky.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Barbora Račeková
Tel.: +421948343745
E-mail: poslať životopis
ID: 4505830  Dátum zverejnenia: 22.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 5 EUR/hod.