Výroba
Ste výrobca. A viete, že to, čo dnes vyrobíte, zajtra skončí v domovoch ľudí. Niektorí ľudia sa zobudia na vôňu kávy, ale vy sa zobudíte na vôňu dreva. Milujete aj technológiu! To je to, čo robí krásne návrhy skutočnosťou. Skvelé produkty, skvelá kvalita, skvelá cena.

HR špecialista

Miesto práce
Hlavná 500, Závažná Poruba, Žilinský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacVýška ponúkanej mzdy závisi od skúsenosti kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Baví Ťa svet HR, máš rád/rada ľudí a chceš pracovať v prostredí, kde na hodnotách naozaj záleží? Hľadáme proaktívneho človeka, ktorý si vie nastaviť priority. Ako HR Špecialista (u nás používame názov People & Culture Specialist) budeš mať blízko k ľuďom, procesom aj projektom – a pritom priestor robiť veci po svojom. Budeš pravou rukou nášho P&C manažéra – žiadna nuda, veľa príležitostí a priestor na rast.

Tvoje zodpovednosti budú rôznorodé a zahŕňajú najmä:
• Starostlivosť o zamestnancov a komunikáciu s nimi, podpora počas adaptačného procesu
• Personálna administratíva: príprava pracovných zmlúv, dohôd, dodatkov, správa personálno-mzdovej dokumentácie, zodpovednosť za zabezpečenie agendy v oblasti pracovnej zdravotnej služby
• Mzdová administratíva: spolupráca na mesačnej uzávierke miezd, spracovanie dochádzok, zodpovednosť za vedenie agendy týkajúcej sa práceneschopnosti zamestnancov, ročné zúčtovanie preddavkov na daň z príjmov
• Výberové konania: kontaktovanie kandidátov, nábor, aktívne vyhľadávanie nových zamestnancov, spolupráca s personálnymi agentúrami.
• Podpora líniovým manažérom pri riešení HR otázok
• Organizácia vnutrofiremných akcií a darčekov pre zamestnancov - vianočný večierok, firemné hry, jesenná grilovačka a iné
• Administrácia vzdelávania: správa interných školení, plánovanie a nákup školení, e-learning
• Komunikácia so zamestnancami, inštitúciami a externými partnermi, spolupráca a podpora ostatným oddeleniam v oblasti HR, interná komunikácia
• Práca so systémami: Workday, Smartrecruiter, Softip, Wega, systémy na správu zmlúv, smerníc

Zamestnanecké výhody, benefity

• trinásty plat podľa interných podmienok
• životné a pracovné jubileá
• 2 dni voľna pri narodení dieťaťa
• 1 deň voľna pri vlastnej svadbe
• príspevky na dôchodkové sporenie
• každoročná valorizácia mzdy
• výhodné stravovanie priamo v závode (0,90 eur za stravnú jednotku)
• sauna a fitness centrum priamo v závode
• zľava 15% na nákup v obchodnom dome IKEA a online
• zázemie stabilnej, stále sa rozvíjajúcej medzinárodnej spoločnosti
• perspektíva dlhodobej pracovnej príležitosti
• podmienky pre odborný rast a rozvoj

Informácie o výberovom konaní

Prihlášku s profesijným životopisom s uvedením telefonického kontaktu a so súhlasom na spracovanie osobných údajov zašlite na adresu spoločnosti. V prípade nášho záujmu o spoluprácu kontaktovať budeme len vybraných záujemcov telefonicky resp. mailom s pozvaním na osobný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické - personálny manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Personalistika - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
SOFTIP PROFIT Plus - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

personalistika

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo od Teba očakávame:
• skúsenosti s prácou na HR oddelení
• výborné komunikačné schopnosti a schopnosť budovať dôveru,
• empatický prístup a orientáciu na ľudí,
• organizačný talent a schopnosť efektívne si nastaviť priority,
• zodpovednosť, spoľahlivosť a precíznosť pri práci s dátami a dokumentáciou,
• diskrétnosť a vysokú mieru integrity,
• flexibilitu a odolnosť voči stresu, schopnosť zvládať viacero úloh naraz,
• proaktívny prístup a ochotu prichádzať s návrhmi na zlepšenia,
• tímového ducha a ochotu spolupracovať s kolegami naprieč oddeleniami,
• profesionálne vystupovanie a kultivovaný prejav pri interných aj externých rokovaniach

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

IKEA Industry je medzinárodná priemyselná skupina, ktorá bola založená v roku 1991 spoločnosťou IKEA a zameriava sa na výrobu a distribúciu nábytku. IKEA Industry je dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, v ktorej môže každý prispieť svojím nápadom či názorom. Sme si vedomí toho, že naši ľudia sú cennou devízou, bez ktorej by tento rozvoj nebol možný. Vytvárame pracovné podmienky, umožňujúce zamestnancom neustály rozvoj.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Kostyšáková
E-mail: poslať životopis
ID: 5157711  Dátum zverejnenia: 17.9.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac