Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR špecialista
Miesto práce
Hlavná 500, Závažná Poruba, Žilinský kraj
Hlavná 500, Závažná Poruba, Žilinský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacVýška ponúkanej mzdy závisi od skúsenosti kandidáta.
1 500 EUR/mesiacVýška ponúkanej mzdy závisi od skúsenosti kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví Ťa svet HR, máš rád/rada ľudí a chceš pracovať v prostredí, kde na hodnotách naozaj záleží? Hľadáme proaktívneho človeka, ktorý si vie nastaviť priority. Ako HR Špecialista (u nás používame názov People & Culture Specialist) budeš mať blízko k ľuďom, procesom aj projektom – a pritom priestor robiť veci po svojom. Budeš pravou rukou nášho P&C manažéra – žiadna nuda, veľa príležitostí a priestor na rast.
Tvoje zodpovednosti budú rôznorodé a zahŕňajú najmä:
• Starostlivosť o zamestnancov a komunikáciu s nimi, podpora počas adaptačného procesu
• Personálna administratíva: príprava pracovných zmlúv, dohôd, dodatkov, správa personálno-mzdovej dokumentácie, zodpovednosť za zabezpečenie agendy v oblasti pracovnej zdravotnej služby
• Mzdová administratíva: spolupráca na mesačnej uzávierke miezd, spracovanie dochádzok, zodpovednosť za vedenie agendy týkajúcej sa práceneschopnosti zamestnancov, ročné zúčtovanie preddavkov na daň z príjmov
• Výberové konania: kontaktovanie kandidátov, nábor, aktívne vyhľadávanie nových zamestnancov, spolupráca s personálnymi agentúrami.
• Podpora líniovým manažérom pri riešení HR otázok
• Organizácia vnutrofiremných akcií a darčekov pre zamestnancov - vianočný večierok, firemné hry, jesenná grilovačka a iné
• Administrácia vzdelávania: správa interných školení, plánovanie a nákup školení, e-learning
• Komunikácia so zamestnancami, inštitúciami a externými partnermi, spolupráca a podpora ostatným oddeleniam v oblasti HR, interná komunikácia
• Práca so systémami: Workday, Smartrecruiter, Softip, Wega, systémy na správu zmlúv, smerníc
Tvoje zodpovednosti budú rôznorodé a zahŕňajú najmä:
• Starostlivosť o zamestnancov a komunikáciu s nimi, podpora počas adaptačného procesu
• Personálna administratíva: príprava pracovných zmlúv, dohôd, dodatkov, správa personálno-mzdovej dokumentácie, zodpovednosť za zabezpečenie agendy v oblasti pracovnej zdravotnej služby
• Mzdová administratíva: spolupráca na mesačnej uzávierke miezd, spracovanie dochádzok, zodpovednosť za vedenie agendy týkajúcej sa práceneschopnosti zamestnancov, ročné zúčtovanie preddavkov na daň z príjmov
• Výberové konania: kontaktovanie kandidátov, nábor, aktívne vyhľadávanie nových zamestnancov, spolupráca s personálnymi agentúrami.
• Podpora líniovým manažérom pri riešení HR otázok
• Organizácia vnutrofiremných akcií a darčekov pre zamestnancov - vianočný večierok, firemné hry, jesenná grilovačka a iné
• Administrácia vzdelávania: správa interných školení, plánovanie a nákup školení, e-learning
• Komunikácia so zamestnancami, inštitúciami a externými partnermi, spolupráca a podpora ostatným oddeleniam v oblasti HR, interná komunikácia
• Práca so systémami: Workday, Smartrecruiter, Softip, Wega, systémy na správu zmlúv, smerníc
Zamestnanecké výhody, benefity
• trinásty plat podľa interných podmienok
• životné a pracovné jubileá
• 2 dni voľna pri narodení dieťaťa
• 1 deň voľna pri vlastnej svadbe
• príspevky na dôchodkové sporenie
• každoročná valorizácia mzdy
• výhodné stravovanie priamo v závode (0,90 eur za stravnú jednotku)
• sauna a fitness centrum priamo v závode
• zľava 15% na nákup v obchodnom dome IKEA a online
• zázemie stabilnej, stále sa rozvíjajúcej medzinárodnej spoločnosti
• perspektíva dlhodobej pracovnej príležitosti
• podmienky pre odborný rast a rozvoj
• životné a pracovné jubileá
• 2 dni voľna pri narodení dieťaťa
• 1 deň voľna pri vlastnej svadbe
• príspevky na dôchodkové sporenie
• každoročná valorizácia mzdy
• výhodné stravovanie priamo v závode (0,90 eur za stravnú jednotku)
• sauna a fitness centrum priamo v závode
• zľava 15% na nákup v obchodnom dome IKEA a online
• zázemie stabilnej, stále sa rozvíjajúcej medzinárodnej spoločnosti
• perspektíva dlhodobej pracovnej príležitosti
• podmienky pre odborný rast a rozvoj
Informácie o výberovom konaní
Prihlášku s profesijným životopisom s uvedením telefonického kontaktu a so súhlasom na spracovanie osobných údajov zašlite na adresu spoločnosti. V prípade nášho záujmu o spoluprácu kontaktovať budeme len vybraných záujemcov telefonicky resp. mailom s pozvaním na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické - personálny manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
SOFTIP PROFIT Plus - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
SOFTIP PROFIT Plus - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
personalistika
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od Teba očakávame:
• skúsenosti s prácou na HR oddelení
• výborné komunikačné schopnosti a schopnosť budovať dôveru,
• empatický prístup a orientáciu na ľudí,
• organizačný talent a schopnosť efektívne si nastaviť priority,
• zodpovednosť, spoľahlivosť a precíznosť pri práci s dátami a dokumentáciou,
• diskrétnosť a vysokú mieru integrity,
• flexibilitu a odolnosť voči stresu, schopnosť zvládať viacero úloh naraz,
• proaktívny prístup a ochotu prichádzať s návrhmi na zlepšenia,
• tímového ducha a ochotu spolupracovať s kolegami naprieč oddeleniami,
• profesionálne vystupovanie a kultivovaný prejav pri interných aj externých rokovaniach
• skúsenosti s prácou na HR oddelení
• výborné komunikačné schopnosti a schopnosť budovať dôveru,
• empatický prístup a orientáciu na ľudí,
• organizačný talent a schopnosť efektívne si nastaviť priority,
• zodpovednosť, spoľahlivosť a precíznosť pri práci s dátami a dokumentáciou,
• diskrétnosť a vysokú mieru integrity,
• flexibilitu a odolnosť voči stresu, schopnosť zvládať viacero úloh naraz,
• proaktívny prístup a ochotu prichádzať s návrhmi na zlepšenia,
• tímového ducha a ochotu spolupracovať s kolegami naprieč oddeleniami,
• profesionálne vystupovanie a kultivovaný prejav pri interných aj externých rokovaniach
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
IKEA Industry je medzinárodná priemyselná skupina, ktorá bola založená v roku 1991 spoločnosťou IKEA a zameriava sa na výrobu a distribúciu nábytku. IKEA Industry je dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, v ktorej môže každý prispieť svojím nápadom či názorom. Sme si vedomí toho, že naši ľudia sú cennou devízou, bez ktorej by tento rozvoj nebol možný. Vytvárame pracovné podmienky, umožňujúce zamestnancom neustály rozvoj.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 5157711
Dátum zverejnenia: 17.9.2025
2025-09-17
lokalita: Závažná Poruba Pozícia: HR generalist, HR Koordinátor, Personalista Spoločnosť: IKEA Industry Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac