Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Väčšina ľudí vidí výrobky IKEA.
My vidíme inšpiratívne osobnosti, ktoré stoja za ich vznikom.
MYŠLIENKA ĽUDSKÝCH ZDROJOV
Dať poctivým a priamym ľuďom možnosť rozvoja, osobného i profesionálneho, aby sme spoločným úsilím vytvárali lepší každodenný život pre nás i našich zákazníkov.
Grafik - brigádnik / výpomoc
- Znalosť programov Adobe Illustrator, Adobe Indesign, Adobe Photoshop na platforme MAC
- Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni (predovšetkým čítanie s porozumením)
- Manuálna zručnosť
- Praktický prístup k práci, samostatnosť, výborné komunikačné zručnosti, vlastná iniciatíva a cit pre detail
- Flexibilita – otvorenosť k zmenám
AKÉ SÚ BEŽNÉ PRACOVNÉ ÚLOHY
- Vytvárať konzistentné komunikácie v OD, ktoré prezentujú koncept IKEA, podporujú mechanický systém predaja a podporuje smerovanie predaja ku komerčným prioritám
- Zabezpečovať implementáciu komunikácií v OD, sledovať ich kvalitu a stav
- Zabezpečiť vysokú úroveň prezentácie sortimentu prostredníctvom týchto komunikácií
- Podieľať sa na rozvoji firmy a podporovať nové projekty v rámci OD a organizácie
- Pracovať v kancelárii aj na predajnej ploche (inštalácia grafík)
Pracovná pozícia je otvorená pre študentov VŠ na Dohodu o brigádnickej práci študentov alebo na TPP, skrátený úväzok (20 hod. týždenne). Pozícia je na dobu určitú (7 mesiacov) počas zastupovania rodičovskej dovolenky.
SPOLU AKO JEDEN TÍM
- pracovné oblečenie zadarmo
- výborná strava priamo na pracovisku za výhodné ceny
- práca v príjemnom prostredí a výbornom kolektíve
- možnosti ďalšieho rozvoja a rastu v modernej a stabilnej spoločnosti s jedinečnou firemnou kultúrou
- pri TPP je veľa ďalších výhod
Miesto práce
BratislavaDruh pracovného pomeru
skrátený úväzokMzdové podmienky (brutto)
5 € / hod. na Dohodu o brigádnickej práci študentov; 500 € btt. / mesačne na TPP (skrátený úväzok, 20 hod. / týždenne)Stručná charakteristika spoločnosti
IKEA je spoločnosť so švédskymi koreňmi ponúkajúca bytové zariadenie. V roku 1943 ju založil Ingvar Kamprad. Našou víziou je „vytvárať lepší každodenný život pre čo najviac ľudí‟.
Obchodnou myšlienkou je ponúkať široký sortiment funkčného bytového zariadenia s dobrým dizajnom za také nízke ceny, aby si ho mohlo dovoliť čo najviac ľudí. IKEA má celkovo 400 obchodných domov v 49 štátoch/oblastiach, z ktorých 44 obchodných domov vlastnia a prevádzkujú držitelia licencie mimo IKEA Group. Obchodné domy IKEA Group ročne privítajú 776 miliónov návštevníkov.