Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka/personalista
IKAR, a.s.
Miesto práce
Miletičova, Ružinov
Miletičova, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac
1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s vedením spoločnosti, s vedúcimi jednotlivých oddelení a s personálnymi agentúrami
- prijímanie a vybavovanie telefonátov a mailovej korešpondencie
- plánovanie stretnutí
- evidencia pracovnej dochádzky, interná komunikácia so zamestnancami a mzdovým útvarom
- zodpovednosť za prevádzkový stav priestorov
- zabezpečenie chodu oddelenia ľudských zdrojov
- nábory nových zamestnancov - selekcia uchádzačov, vedenie pohovorov a výber vhodných kandidátov na rôzne pracovné pozície v spoločnosti v spolupráci s manažmentom spoločnosti
- práca s databázou kandidátov, výber a kontaktovanie vhodných kandidátov
- zabezpečenie agendy a všetkých ostatných náležitostí súvisiacich s nástupom nového zamestnanca
- spracovanie personálnej agendy - aktualizácia organigramu a zoznamu zamestnancov
- tvorba a evidencia pracovno-právnych dokumentov v spolupráci s odbornými útvarmi, vrátane BOZP + PZS
- zabezpečenie zahraničných pracovných ciest zamestnancov ( letenky, ubytovanie, poistenie, vstupenky )
- evidencia, kontrola platnosti a nákup diaľničných známok pre služobné vozidlá
- spracúvanie rekreačných poukazov
- komunikácia so správcom budovy, agentúrou zabezpečujúcou upratovacie práce + s ďalšími dodávateľmi podľa potreby
- ostatné práce podľa pokynov nadriadeného a operatívy
- prijímanie a vybavovanie telefonátov a mailovej korešpondencie
- plánovanie stretnutí
- evidencia pracovnej dochádzky, interná komunikácia so zamestnancami a mzdovým útvarom
- zodpovednosť za prevádzkový stav priestorov
- zabezpečenie chodu oddelenia ľudských zdrojov
- nábory nových zamestnancov - selekcia uchádzačov, vedenie pohovorov a výber vhodných kandidátov na rôzne pracovné pozície v spoločnosti v spolupráci s manažmentom spoločnosti
- práca s databázou kandidátov, výber a kontaktovanie vhodných kandidátov
- zabezpečenie agendy a všetkých ostatných náležitostí súvisiacich s nástupom nového zamestnanca
- spracovanie personálnej agendy - aktualizácia organigramu a zoznamu zamestnancov
- tvorba a evidencia pracovno-právnych dokumentov v spolupráci s odbornými útvarmi, vrátane BOZP + PZS
- zabezpečenie zahraničných pracovných ciest zamestnancov ( letenky, ubytovanie, poistenie, vstupenky )
- evidencia, kontrola platnosti a nákup diaľničných známok pre služobné vozidlá
- spracúvanie rekreačných poukazov
- komunikácia so správcom budovy, agentúrou zabezpečujúcou upratovacie práce + s ďalšími dodávateľmi podľa potreby
- ostatné práce podľa pokynov nadriadeného a operatívy
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
- prácu v kolektíve v stabilnej spoločnosti
- narodeninové voľno
- ročné odmeny v závislosti od plnenia plánu
- DDS (3. pilier)
- kartu Multisport
- nákup tovaru za zvýhodnenú cenu
- občerstvenie na pracovisku
- prácu v kolektíve v stabilnej spoločnosti
- narodeninové voľno
- ročné odmeny v závislosti od plnenia plánu
- DDS (3. pilier)
- kartu Multisport
- nákup tovaru za zvýhodnenú cenu
- občerstvenie na pracovisku
Informácie o výberovom konaní
Nech sa páči, kontaktujte našu spoločnosť zaslaním životopisu na uvedenú mailovú adresu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- profesionálne vystupovanie
- organizačné schopnosti
- časová flexibilita
- samostatnosť
- odolnosť voči stresu
- práca s PC (Word, Excel, Outlook)
- profesionálne vystupovanie
- organizačné schopnosti
- časová flexibilita
- samostatnosť
- odolnosť voči stresu
- práca s PC (Word, Excel, Outlook)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
IKAR, a.s. je najväčšie slovenské knižné vydavateľstvo a distribúcia pôsobiace na trhu od roku 1990. V súčasnosti zamestnáva cca 100 pracovníkov, vydáva ročne vyše 400 nových knižných titulov a v rámci veľkoobchodu ponúka cca 70 tisíc knižných titulov v slovenskom a českom jazyku, prevádzkuje internetové kníhkupectvo bux.sk a ďalšie knižné stránky a projekty ako luxusnakniznica.sk, odeon.sk, severskekrimi.sk, yoli.sk a priroda.sk.
Zásady spracovania osobných údajov:
https://www.ikar.sk/vydavatelstvo/kariera.html
Zásady spracovania osobných údajov:
https://www.ikar.sk/vydavatelstvo/kariera.html
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3195119
Dátum zverejnenia: 18.5.2023
2023-05-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Personalista Spoločnosť: IKAR, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac