Administrátor systému správy emisných kvót
ICZ Slovakia a. s.
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiac+ zaujímavé osobné ohodnotenie + ročná odmena. Výsledné platové podmienky sa pohybujú v závislosti od znalostí, kvalifikácie a motivácie kandidáta.
Od 1 100 EUR/mesiac+ zaujímavé osobné ohodnotenie + ročná odmena. Výsledné platové podmienky sa pohybujú v závislosti od znalostí, kvalifikácie a motivácie kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zaujíma Ťa práca na unikátnom projekte celoeurópskeho významu?
Chceš spoznať systém, pomocou ktorého EÚ plní svoje klimatické ciele?
Je Ti blízky svet IT aj klasických "papierovačiek", máš otvorenú myseľ, chuť učiť sa nové veci a robiť to, čo na Slovensku nikto iný?
Vieš zdvíhať telefóny v slovenčine aj angličtine? Výborne! Zvyšok Ťa naučíme.
Tak neváhaj, pošli nám svoje CV a môžeš budovať svoju kariéru v jednej z popredných IT spoločností na Slovensku.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Privítame v našom tíme posilu na:
• správu a riadenie používateľských prístupov a účtov klientov v registri Únie,
• helpdesk pre klientov pri práci s registrom Únie,
• administratívnu agendu a korešpondenciu,
• testovanie nových verzií softvéru a aktualizáciu používateľských príručiek,
• vykonávanie starostlivosti vo vzťahu ku klientovi v zmysle AML programu,
• monitoring transakcií,
• zabezpečenie plnenia zákonných povinností a sledovanie legislatívnych zmien,
• komunikáciu s Ministerstvom životného prostredia SR a Európskou komisiou (DG CLIMA)
ako prevádzkovateľom registra Únie,
• spoluprácu pri tvorbe rôznych správ a reportov,
• účasť na stretnutiach expertnej skupiny pre zmenu klímy,
• administráciu webového sídla vnútroštátneho správcu,
• spracovanie výpisov z účtov a podkladov na fakturáciu,
• prípadnú spoluprácu na iných projektoch spoločnosti, napr. v oblasti supportu alebo
testovania SW.
Chceš spoznať systém, pomocou ktorého EÚ plní svoje klimatické ciele?
Je Ti blízky svet IT aj klasických "papierovačiek", máš otvorenú myseľ, chuť učiť sa nové veci a robiť to, čo na Slovensku nikto iný?
Vieš zdvíhať telefóny v slovenčine aj angličtine? Výborne! Zvyšok Ťa naučíme.
Tak neváhaj, pošli nám svoje CV a môžeš budovať svoju kariéru v jednej z popredných IT spoločností na Slovensku.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Privítame v našom tíme posilu na:
• správu a riadenie používateľských prístupov a účtov klientov v registri Únie,
• helpdesk pre klientov pri práci s registrom Únie,
• administratívnu agendu a korešpondenciu,
• testovanie nových verzií softvéru a aktualizáciu používateľských príručiek,
• vykonávanie starostlivosti vo vzťahu ku klientovi v zmysle AML programu,
• monitoring transakcií,
• zabezpečenie plnenia zákonných povinností a sledovanie legislatívnych zmien,
• komunikáciu s Ministerstvom životného prostredia SR a Európskou komisiou (DG CLIMA)
ako prevádzkovateľom registra Únie,
• spoluprácu pri tvorbe rôznych správ a reportov,
• účasť na stretnutiach expertnej skupiny pre zmenu klímy,
• administráciu webového sídla vnútroštátneho správcu,
• spracovanie výpisov z účtov a podkladov na fakturáciu,
• prípadnú spoluprácu na iných projektoch spoločnosti, napr. v oblasti supportu alebo
testovania SW.
Zamestnanecké výhody, benefity
Môžeš očakávať:
• prácu v medzinárodnom prostredí, zaujímavé projekty v mladom a dynamickom
kolektíve,
• pružný pracovný čas s možnosťou home-office
• jazykové kurzy priamo na pracovisku
• príspevok na DDS,
• 2 dni dodatočnej dovolenky,
• “referral bonus“ za odporučenie nových kolegov,
• zaujímavé firemné benefity – príspevok na DDS, odmena pri životnom jubileu, odmena v
závislosti od odpracovaných rokov,
• podpora v ďalšom vzdelávaní pri zvyšovaní kvalifikácie a osobnostnom raste (školenia,
interné workshopy),
• možnosť čerpania príspevku na kultúru a šport a príspevku na rekreáciu
• fitness a stolný tenis priamo v budove spoločnosti
• relaxačnú miestnosť so stolným futbalom, play station a masážnym kreslom v priestoroch
spoločnosti
• množstvo spoločenských a športových akcií
káva, čaj, čerstvé ovocie.
• prácu v medzinárodnom prostredí, zaujímavé projekty v mladom a dynamickom
kolektíve,
• pružný pracovný čas s možnosťou home-office
• jazykové kurzy priamo na pracovisku
• príspevok na DDS,
• 2 dni dodatočnej dovolenky,
• “referral bonus“ za odporučenie nových kolegov,
• zaujímavé firemné benefity – príspevok na DDS, odmena pri životnom jubileu, odmena v
závislosti od odpracovaných rokov,
• podpora v ďalšom vzdelávaní pri zvyšovaní kvalifikácie a osobnostnom raste (školenia,
interné workshopy),
• možnosť čerpania príspevku na kultúru a šport a príspevku na rekreáciu
• fitness a stolný tenis priamo v budove spoločnosti
• relaxačnú miestnosť so stolným futbalom, play station a masážnym kreslom v priestoroch
spoločnosti
• množstvo spoločenských a športových akcií
káva, čaj, čerstvé ovocie.
Informácie o výberovom konaní
Súčasťou výberového konania bude okrem vypracovania zadaní v MS Word a MS Excel aj test z anglického jazyka.
V prípade, ak spĺňaš vyššie uvedené požiadavky, prosím zašli nám životopis v slovenskom aj v anglickom azyku.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
V prípade, ak spĺňaš vyššie uvedené požiadavky, prosím zašli nám životopis v slovenskom aj v anglickom azyku.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Radi Ťa spoznáme, ak máš:
• komunikačné zručnosti
• znalosť práce s PC (MS Office)
• plynulú znalosť anglického jazyka
• znalosť Atlassian Jira - výhodou
• samostatnosť, spoľahlivosť
• prozákaznícky prístup
• technické myslenie
• analytické myslenie výhodou
• znalosť AML legislatívy výhodou
• znalosť obchodnej korešpondencie výhodou
• komunikačné zručnosti
• znalosť práce s PC (MS Office)
• plynulú znalosť anglického jazyka
• znalosť Atlassian Jira - výhodou
• samostatnosť, spoľahlivosť
• prozákaznícky prístup
• technické myslenie
• analytické myslenie výhodou
• znalosť AML legislatívy výhodou
• znalosť obchodnej korešpondencie výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Významný dodávateľ informačných technológií a systémový integrátor ponúka širokú paletu služieb od konzultácií cez dodávky informačných systémov až po úplné prevzatie siete do zverenej správy. Dodávkovo pokrýva oblasti aplikačného softvéru, bezpečnosti a infraštruktúry, najmä v odvetviach verejnej správy, zdravotníctva, obrany, dopravy, financií, výroby, logistiky a bankovníctva.
https://www.iczgroup.com/sk/
https://www.iczgroup.com/sk/
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4533529
Dátum zverejnenia: 7.3.2023
2023-03-07
lokalita: Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: ICZ Slovakia a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac