Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Klientský pracovník
IAD Investments, správ. spol., a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacmzda môže byť vyššia v závislosti od skúseností uchádzača, ročné odmeny a bonusy v závislosti od efektivity práce
1 000 EUR/mesiacmzda môže byť vyššia v závislosti od skúseností uchádzača, ročné odmeny a bonusy v závislosti od efektivity práce
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• príjem, spracovanie a kontrola klientskej dokumentácie a jej správne zaradenie v rámci informačného systému
• telefonická, poštová, osobná, e-mailová komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
• práca v informačnom systéme správcovskej spoločnosti
• súčinnosť pri vybavovaní reklamácií a sťažností klientov
• odovzdávanie vstupných údajov pre účtovné a finančné oddelenie
• vybavovanie administratívy súvisiacej s fungovaním oddelenia
Nebudete pracovať ako operátor call centra alebo predajca produktov - hlavnou náplňou práce je komunikácia so súčasnými klientmi, obchodnými partnermi a administratíva.
• telefonická, poštová, osobná, e-mailová komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
• práca v informačnom systéme správcovskej spoločnosti
• súčinnosť pri vybavovaní reklamácií a sťažností klientov
• odovzdávanie vstupných údajov pre účtovné a finančné oddelenie
• vybavovanie administratívy súvisiacej s fungovaním oddelenia
Nebudete pracovať ako operátor call centra alebo predajca produktov - hlavnou náplňou práce je komunikácia so súčasnými klientmi, obchodnými partnermi a administratíva.
Zamestnanecké výhody, benefity
• zodpovedná a samostatná práca v stabilnej a dynamicky rastúcej finančnej inštitúcii
• príjemné pracovné prostredie a kolektív
• pitný režim a ovocie
• firemné akcie a teambuildingové aktivity
• príjemné pracovné prostredie a kolektív
• pitný režim a ovocie
• firemné akcie a teambuildingové aktivity
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Prijaté životopisy posúdime a kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú uvedené predpoklady.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• príjemné vystupovanie, komunikatívnosť
• zodpovednosť a precíznosť
• minimálne SŠ vzdelanie s maturitou
• zodpovednosť a precíznosť
• minimálne SŠ vzdelanie s maturitou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bevix, s.r.o. je dcérska spoločnosť IAD Investments, správ. spol., a.s. a pôsobí v oblasti prenájmu a prevádzkovania nehnuteľností.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3841820
Dátum zverejnenia: 11.8.2020
2020-08-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník Spoločnosť: IAD Investments, správ. spol., a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac