Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior účtovník
i4Industry s.r.o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacFinálna úroveň základnej mzdy závisí od dĺžky praxe a schopností vybraného uchádzača
1 500 EUR/mesiacFinálna úroveň základnej mzdy závisí od dĺžky praxe a schopností vybraného uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V našom tíme vytárame novú príležitosť pre šikovnú, samostatnú, precíznu, iniciatívnu a komunikatívnu osobu s ekonomickým vzdelaním, ktorá poskytne finančnú, účtovnú a administratívnu podporu v našej organizácii. Ak máš skúsenosť v oblasti účtovníctva , hľadáš komornejšie pracovné prostredie a priestor pre sebarealizáciu podľa vlastných predstáv, daj nám o sebe vedieť.
Vaša budúca pracovná pozícia bude o:
- Zber, príprava a kontrola vstupných dokladov a podkladov pre účtovníctvo
- Vykonávanie kontroly správnosti a úplnosti účtovníctva a daňovej problematiky
- Evidencia účtovných dokladov (faktúry, dobropisy, ...)
- Vystavovanie faktúr, účtovanie došlých faktúr
- Komunikácia s externou účtovnou spoločnosťou a daňovými poradcami
- Plánovanie a realizácia uzávierkových prác s dôrazom na kontrolu dát
- Zhotovovanie obchodnej agendy – dodacie listy, ponuky, faktúry
- Príprava reportov a spracovanie dát pre management
- Komunikácia s úradmi, povinnosti súvisiace s poštou, kuriérskymi službami, bankami, notárskym úradom, atd.
Vaša budúca pracovná pozícia bude o:
- Zber, príprava a kontrola vstupných dokladov a podkladov pre účtovníctvo
- Vykonávanie kontroly správnosti a úplnosti účtovníctva a daňovej problematiky
- Evidencia účtovných dokladov (faktúry, dobropisy, ...)
- Vystavovanie faktúr, účtovanie došlých faktúr
- Komunikácia s externou účtovnou spoločnosťou a daňovými poradcami
- Plánovanie a realizácia uzávierkových prác s dôrazom na kontrolu dát
- Zhotovovanie obchodnej agendy – dodacie listy, ponuky, faktúry
- Príprava reportov a spracovanie dát pre management
- Komunikácia s úradmi, povinnosti súvisiace s poštou, kuriérskymi službami, bankami, notárskym úradom, atd.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Prácu v mladom, menšom kolektíve s priateľskou atmosférou
- Dynamický rozvíjajúce sa pracovné prostredie
- PC/mobilný telefón aj na súkromné účely
- Podpora športových aktivít zamestnancov - Multisport kartička
- Možnosť ďalšieho odborného rastu prostredníctvom atraktívnych projektov
- Bonus za odporučenie vhodného kandidáta
- Ročný bonus
- Home office
- Sick day
- Dynamický rozvíjajúce sa pracovné prostredie
- PC/mobilný telefón aj na súkromné účely
- Podpora športových aktivít zamestnancov - Multisport kartička
- Možnosť ďalšieho odborného rastu prostredníctvom atraktívnych projektov
- Bonus za odporučenie vhodného kandidáta
- Ročný bonus
- Home office
- Sick day
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku.
Vzhľadom na počet kandidátov si budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Vzhľadom na počet kandidátov si budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.4.2024 (ostávajú ešte 2 dni)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme proaktívneho, kolegu/kolegyňu, ktorý/á:
- Disponuje skúsenosťami s vedením podvojného účtovníctva aspoň 1 rok
- Má pokročilú znalosť MS Excel
- Aktívne komunikuje v NJ - vnímame ako výhodu
- Má širokú škálu administratívnych skúseností v rýchlo sa rozvíjajúcom podniku
- S vynikajúcu pozornosťou venovanou detailom a numerickým schopnostiam nevyhnutná
- Je organizovaný/á , so schopnosťou priorizovať
- Je zodpovedný/á a spoľahlivý/á
- S vysokou mierou samostatnosti
- S vodičským preukazom sk. B
- Disponuje skúsenosťami s vedením podvojného účtovníctva aspoň 1 rok
- Má pokročilú znalosť MS Excel
- Aktívne komunikuje v NJ - vnímame ako výhodu
- Má širokú škálu administratívnych skúseností v rýchlo sa rozvíjajúcom podniku
- S vynikajúcu pozornosťou venovanou detailom a numerickým schopnostiam nevyhnutná
- Je organizovaný/á , so schopnosťou priorizovať
- Je zodpovedný/á a spoľahlivý/á
- S vysokou mierou samostatnosti
- S vodičským preukazom sk. B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť i4Industry s.r.o. je spoločnosť, ktorá reprezentuje dlhoročné skúsenosti v oblasti priemyselnej automatizácie. Ponúka produkty a služby v oblasti vývoja komplexného softvéru pre priemysel a mechanických a elektrických inštalácií v krajinách EÚ.
www.i4industry.eu
www.i4industry.eu
ID: 4782419
Dátum zverejnenia: 12.3.2024
2024-03-12
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Finančný analytik, Pokladník, Účtovník Spoločnosť: i4Industry s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac