Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Back office špecialista
i4Industry s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac- mzda môže byť upravená na základe praxe kandidáta
1 400 EUR/mesiac- mzda môže byť upravená na základe praxe kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Nechýba ti zmysel pre detail a žiadne zadanie ti nie je cudzie? Hľadáš komorné, priateľské, pracovné prostredie a zároveň priestor pre rozvoj svojho kreatívneho potenciálu? V našom tíme je príležitosť pre samostatnú, precíznu, iniciatívnu a komunikatívnu osobu, s pozitívnym vzťahom k sociálnym médiám. Daj nám o sebe vedieť!
Táto pracovná pozícia je o:
*Plánovaní stretnutí a evidencii termínov konateľov spoločnosti
*Podpore nadriadených pri administratívnych činnostiach
*Všeobecnom vedení kancelárie, ktoré pokrýva telefonovanie, objednanie vybavenia, kancelárskych potrieb a spotrebného materiálu
*Komunikácií s úradmi, povinnosťami súvisiacimi s poštou, kuriérskymi službami, bankami, notárskym úradom, atd.
*Správe aktivít v rámci sociálnych sietí (FB/LinkedIn) a firemného marketingu
*Vytváraní a plánovaní príspevkov na sociálnych sieťach
*Travel managemente (rezervácia leteniek, hotelov, áut), vedenie cestovných príkazov
*Organizačnom zabezpečení zahraničných návštev
*Vedení zápisov a kontrole plnenia úloh z porád
*Privítaní klientov a návštevníkov
*Zodpovednosti za vozový park spoločnosti
*Evidencii dochádzky interných zamestnancov a spracovaní podkladov pre mzdovú učtáreň
*Event managemente – organizácií interných podujatí spoločnosti
Táto pracovná pozícia je o:
*Plánovaní stretnutí a evidencii termínov konateľov spoločnosti
*Podpore nadriadených pri administratívnych činnostiach
*Všeobecnom vedení kancelárie, ktoré pokrýva telefonovanie, objednanie vybavenia, kancelárskych potrieb a spotrebného materiálu
*Komunikácií s úradmi, povinnosťami súvisiacimi s poštou, kuriérskymi službami, bankami, notárskym úradom, atd.
*Správe aktivít v rámci sociálnych sietí (FB/LinkedIn) a firemného marketingu
*Vytváraní a plánovaní príspevkov na sociálnych sieťach
*Travel managemente (rezervácia leteniek, hotelov, áut), vedenie cestovných príkazov
*Organizačnom zabezpečení zahraničných návštev
*Vedení zápisov a kontrole plnenia úloh z porád
*Privítaní klientov a návštevníkov
*Zodpovednosti za vozový park spoločnosti
*Evidencii dochádzky interných zamestnancov a spracovaní podkladov pre mzdovú učtáreň
*Event managemente – organizácií interných podujatí spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Ti ponúkame?
*Prácu v mladom, menšom kolektíve s priateľskou atmosférou
*Priestor pre kreativitu, hľadanie lepšej cesty a zavádzanie inovatívnych riešení
*PC/mobilný telefón aj na súkromné účely
*Podpora športových aktivít zamestnancov - Multisport kartička
*Možnosť čerpať home office
*Možnosť čerpať 4x sick day v roku
*Ročný bonus
*Možnosť ďalšieho odborného rastu prostredníctvom atraktívnych projektov
*Finančnú odmenu za odporučenie nového kolegu
*Miesto výkonu práce: Bratislava - Jarovce
*Prácu v mladom, menšom kolektíve s priateľskou atmosférou
*Priestor pre kreativitu, hľadanie lepšej cesty a zavádzanie inovatívnych riešení
*PC/mobilný telefón aj na súkromné účely
*Podpora športových aktivít zamestnancov - Multisport kartička
*Možnosť čerpať home office
*Možnosť čerpať 4x sick day v roku
*Ročný bonus
*Možnosť ďalšieho odborného rastu prostredníctvom atraktívnych projektov
*Finančnú odmenu za odporučenie nového kolegu
*Miesto výkonu práce: Bratislava - Jarovce
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku.
Vzhľadom na počet kandidátov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Vzhľadom na počet kandidátov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Administratíva
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme proaktívneho, kolegu/kolegyňu, ktorý/á
*Ocení príležitosť realizovať sa a nebojí sa iniciovať nové riešenia
*Disponuje skúsenosťami s prácou so sociálnymi médiami
*Má širokú škálu administratívnych skúseností v rýchlo sa rozvíjajúcom podniku
*S vynikajúcu pozornosťou venovanou detailom
*Prináša so sebou skúsenosti s prácou asistenta/asistentky v administratíve alebo kancelárii
*Je organizovaný/á, so schopnosťou priorizovať
*Je zodpovedný/á a spoľahlivý/á
*S vysokou mierou kreativity a samostatnosti
*S vodičským preukazom sk. B
*Ocení príležitosť realizovať sa a nebojí sa iniciovať nové riešenia
*Disponuje skúsenosťami s prácou so sociálnymi médiami
*Má širokú škálu administratívnych skúseností v rýchlo sa rozvíjajúcom podniku
*S vynikajúcu pozornosťou venovanou detailom
*Prináša so sebou skúsenosti s prácou asistenta/asistentky v administratíve alebo kancelárii
*Je organizovaný/á, so schopnosťou priorizovať
*Je zodpovedný/á a spoľahlivý/á
*S vysokou mierou kreativity a samostatnosti
*S vodičským preukazom sk. B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnoť i4Industry s.r.o. je spoločnosť, ktorá reprezentuje dlhoročné skusenosti v oblasti priemyselnej automatizácie. Ponúka produkty a služby v oblasti vývoja komplexného softvéru pre priemysel a mechanických a elektrických inštalácií v krajinách EÚ.
www.i4industry.eu
www.i4industry.eu
ID: 4574784
Dátum zverejnenia: 5.2.2024
2024-02-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: i4Industry s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac