Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Prevádzkový riaditeľ (zástupca výkonného riaditeľa) v súkromnej železničnej spoločnosti
I.G. Rail, s. r. o.
Miesto práce
Na Štepnici 1, Zvolen
Na Štepnici 1, Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 - 2 200 EUR/mesiacZáklad podľa znalostí, samostatnosti práce a praxe + pohyblivé odmeňovanie.
1 800 - 2 200 EUR/mesiacZáklad podľa znalostí, samostatnosti práce a praxe + pohyblivé odmeňovanie.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Odborná podpora pri riadení a koordinovaní nasledovných činností:
• riadenie a prevádzkovanie dopravy na dráhe v súlade so zákonom a príslušnými predpismi,
• vyhodnocovanie a prípadné prehodnotenie zvolenej technológie a procesov železničnej prevádzky,
• odborná podpora dispečingu a priama zodpovednosť za efektívny výkon dispečingu
• navrhovanie úsporných opatrení, inovácií a efektívnejších riešení,
• spolupráca s technikom HDV a koordinácia pri plánovaní opráv HDV,
• komunikácia a riadenie agendy s poskytovateľmi dopravnej infraštruktúry (napr. ŽSR, SŽDC, MÁV, Gysev a ďalšími),
• spolupodieľanie sa na vypracovaní internej dokumentácie pre potreby Dopravného úradu, MDVaRR SR), účasť na kontrolách,
• komunikácia a riadenie agendy so zahraničnými kontrolnými úradmi (napr. NKH /národný dopravný úrad/, BOKF – Katastrofa védelem /životné prostredie/ a ďalšími),
• komunikácia a riadenie agendy s dopravcami a poskytovateľmi služieb,
• zodpovednosť za efektívne fungovanie rušňovodičov z pohľadu kvality ich výkonu, efektívneho využívania pracovného času, dodržiavanie noriem a plniť rozhodnutia dispečingu,
• kontrola kompletnej technológie prepráv vo vzťahu k obchodným partnerom (technologické postupy vlečiek, vstupy na vlečku, prebierky, prevádzkové poriadky atď.),
• práca s informačnými systémami, riešenie prístupových práv (EVAL, PIS, Kapella, COMPOST, KADR atď.),
• v prípade nevyužitých kapacít lokomotív a personálu, aktívne vyhľadávanie ich využitia pre iných dopravcov,
• príprava podkladov do GVD,
• riešenie opráv vozňov podľa predpisov AVV,
• riešenie povolení na prepravu mimoriadnych zásielok (URMIZA),
• komunikácia s RID poradcom,
• riešenie operatívnych najmä prevádzkových problémov a dispečingu,
• zefektívňovanie ekonomiky prevádzky nákladnej železničnej dopravy,
• efektívne riadenie a zabezpečovanie posunov vo vlečke USSK v nepretržitom režime po stránke odbornej, personálnej, dispečerskej a zabezpečenosti plánovaného servisu rušňov posunujúcich záloh,
• získavanie nového personálu,
• samostatné rozhodovanie.
• riadenie a prevádzkovanie dopravy na dráhe v súlade so zákonom a príslušnými predpismi,
• vyhodnocovanie a prípadné prehodnotenie zvolenej technológie a procesov železničnej prevádzky,
• odborná podpora dispečingu a priama zodpovednosť za efektívny výkon dispečingu
• navrhovanie úsporných opatrení, inovácií a efektívnejších riešení,
• spolupráca s technikom HDV a koordinácia pri plánovaní opráv HDV,
• komunikácia a riadenie agendy s poskytovateľmi dopravnej infraštruktúry (napr. ŽSR, SŽDC, MÁV, Gysev a ďalšími),
• spolupodieľanie sa na vypracovaní internej dokumentácie pre potreby Dopravného úradu, MDVaRR SR), účasť na kontrolách,
• komunikácia a riadenie agendy so zahraničnými kontrolnými úradmi (napr. NKH /národný dopravný úrad/, BOKF – Katastrofa védelem /životné prostredie/ a ďalšími),
• komunikácia a riadenie agendy s dopravcami a poskytovateľmi služieb,
• zodpovednosť za efektívne fungovanie rušňovodičov z pohľadu kvality ich výkonu, efektívneho využívania pracovného času, dodržiavanie noriem a plniť rozhodnutia dispečingu,
• kontrola kompletnej technológie prepráv vo vzťahu k obchodným partnerom (technologické postupy vlečiek, vstupy na vlečku, prebierky, prevádzkové poriadky atď.),
• práca s informačnými systémami, riešenie prístupových práv (EVAL, PIS, Kapella, COMPOST, KADR atď.),
• v prípade nevyužitých kapacít lokomotív a personálu, aktívne vyhľadávanie ich využitia pre iných dopravcov,
• príprava podkladov do GVD,
• riešenie opráv vozňov podľa predpisov AVV,
• riešenie povolení na prepravu mimoriadnych zásielok (URMIZA),
• komunikácia s RID poradcom,
• riešenie operatívnych najmä prevádzkových problémov a dispečingu,
• zefektívňovanie ekonomiky prevádzky nákladnej železničnej dopravy,
• efektívne riadenie a zabezpečovanie posunov vo vlečke USSK v nepretržitom režime po stránke odbornej, personálnej, dispečerskej a zabezpečenosti plánovaného servisu rušňov posunujúcich záloh,
• získavanie nového personálu,
• samostatné rozhodovanie.
Zamestnanecké výhody, benefity
Služobné motorové vozidlo, mobilný telefón a ďalšie podľa dohody.
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o inzerovanú pozíciu nám zašlite žiadosť spolu s profesijným životopisom prostredníctvom kontaktného formulára. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov s aktívnou znalosťou jedného z požadovaných jazykov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomika alebo prevádzka železničnej dopravy – výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Fakturácia - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax na železnici prípadne železničné vzdelanie sa vyžaduje!
K ostatným predpokladom a zručnostiam vedúceho prevádzky patrí:
• schopnosť riadenia a koordinovania činností podľa priorít,
• prax v oblasti 2 – 5 rokov,
• zodpovednosť,
• samostatnosť,
• lojalita,
• analytické myslenie,
• komunikatívnosť,
• vysoké pracovné nasadenie,
• presnosť a kvalita práce,
• tímová práca,
• schopnosť presadzovať efektívne riešenia,
• ochota cestovať,
• schopnosť riešiť stresové situácie,
• schopnosť efektívneho riadenia personálu v prevádzke vo viacerých strediskách pri výkone rôznych činností,
• schopnosť robiť personálne rozhodnutia.
K ostatným predpokladom a zručnostiam vedúceho prevádzky patrí:
• schopnosť riadenia a koordinovania činností podľa priorít,
• prax v oblasti 2 – 5 rokov,
• zodpovednosť,
• samostatnosť,
• lojalita,
• analytické myslenie,
• komunikatívnosť,
• vysoké pracovné nasadenie,
• presnosť a kvalita práce,
• tímová práca,
• schopnosť presadzovať efektívne riešenia,
• ochota cestovať,
• schopnosť riešiť stresové situácie,
• schopnosť efektívneho riadenia personálu v prevádzke vo viacerých strediskách pri výkone rôznych činností,
• schopnosť robiť personálne rozhodnutia.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť I.G.Rail, s.r.o. bola založená v roku 2007. Licenciu na prevádzkovanie dopravy na dráhe má pre trate na Slovensku, v Česku a Maďarsku. Ústredie má sídlo v Bratislave a prevádzku vo Zvolene. V súčasnosti prevádzkujeme elektrické lokomotívy jednosmernej aj striedavej trakcie a dieselové pre trate s normálnym rozchodom. I.G.Rail má uzavreté dohody o spolupráci a vzájomnom odovzdávaní vozňov s dopravcami v susedných krajinách, napr. Česká republika, Maďarsko, Slovinsko, Srbsko, Chorvátsko a Poľsko.
Sortiment prepravovaných komodít je neobmedzený: kontajnerová preprava automobilových dielov, preprava stavebného materiálu, kusových a sypkých substrátov, preprava chemických produktov (decht, benzol), obilia, vrátane nebezpečných tovarov a odpadov.
Sortiment prepravovaných komodít je neobmedzený: kontajnerová preprava automobilových dielov, preprava stavebného materiálu, kusových a sypkých substrátov, preprava chemických produktov (decht, benzol), obilia, vrátane nebezpečných tovarov a odpadov.
ID: 4241300
Dátum zverejnenia: 7.5.2023
2023-05-07
lokalita: Zvolen Pozícia: Vedúci prevádzky Spoločnosť: I.G. Rail, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac