Transportation and Cost Analysis Coordinator, Sedita Sereď

I.D.C. Holding, a.s.

Miesto práce
Sereď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacPonúkaná nástupná mzda je od 1200 € ​v závislosti od skúseností kandidáta + mesačné prémie vo výške 20 % + dochádzkový bonus na mesačnej báze 50€ (12mesiacov x 50€=600€) +500 € ročný dochádzkový bonus, 2x krát do roka mimoriadne prémie.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme dynamickú a organizačne zdatnú osobnosť, ktorá sa nebojí výziev a má zmysel pre čísla.

Ak ťa baví logistika, plánovanie a analýzy, táto pozícia môže byť presne pre teba!

Spoločnosť I.D.C. Holding, a.s. rozširuje svoj tím o spoľahlivého a precízneho človeka, ktorý sa bude podieľať na spracovaní údajov, komunikácii so zahraničnými dopravcami a analýze nákladov v rámci spolupráce s Valeo Foods CEE.

Čo bude tvojou úlohou?

  • Zabezpečiť plynulý chod dopravných požiadaviek v rámci celej spoločnosti, spracovanie a kompletizácia údajov týkajúcich sa dodávok a logistiky pre nášho významného partnera Valeo Foods CEE
  • Rozdeľovať účtovné, ekonomické a organizačné úlohy zamestnancom dopravy
  • Koordinovať nakládky, presuny a dodávky hotových výrobkov a tovaru medzi prevádzkami, skladmi a odberateľmi
  • Pripravovať štatistické výkazy a reporty – štvrťročné, ročné aj mesačné
  • Mesačné vyhodnocovanie nákladov spojených s oddelením dopravy a logistiky
  • Analýza efektivity prepravy a logistiky s cieľom optimalizácie nákladov
  • Spolupracovať na tvorbe rozpočtov a analýz nákladov a výnosov
  • Zahraničná komunikácia – objednávanie prepravy a koordinácia s medzinárodnými prepravcami
  • Aktívne riešiť operatívne úlohy podľa pokynov nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca v stabilnej a prosperujúcej spoločnosti, kde sa tvoja kariéra môže rozvíjať.
  • Pružný pracovný čas, ktorý ti umožní prispôsobiť si deň podľa svojich potrieb, alebo pevná pracovná doba od 9.00 do 14.00 hod.
  • Možnosť vychutnať si teplý obed už od 1,10 € a zasýtiť sa počas náročného dňa.
  • Podporujeme rozvoj zamestnancov formou vzdelávania, aby si mohli zvyšovať svoje odborné zručnosti a vedomosti.
  • Balíček rôznych benefitov v hodnote 280 €, ktorý ti spríjemní prácu a život.
  • Príspevok na dôchodkové sporenie, aby si mal zabezpečenú budúcnosť.
  • Niekoľkokrát do roka obdarúvame zamestnancov darčekmi v podobe našich sladkých produktov, ktoré potešia každého.
  • Príjemné pracovné prostredie s priateľským kolektívom, kde sa budete cítiť ako doma.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak Vás uvedená pracovná ponuka zaujala, zašlite si prosím svoju žiadosť a profesijný životopis na jeden z uvedených kontaktov našej spoločnosti.
Touto cestou Vám oznamujeme, že kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritériá budeme priebežne pozývať na výberové konanie.

ODPOVEĎ BUDEME ZASIELAŤ PO UKONČENÍ VÝBEROVÉHO KONANIA LEN TÝM KANDIDÁTOM, KTORÍ SA ZÚČASTNILI VÝBEROVÉHO KONANIA.
Ďakujeme za porozumenie.

Kandidátom, ktorí si poslali do našej spoločnosti životopis ale nespĺňali podmienky pracovnej pozície ďakujeme za záujem a zaslanie životopisu. Budeme radi, ak budete naďalej sledovať našu ponuku pracovných pozícií.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.7.2025 (ostáva ešte 17 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonomické, všeobecné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

prax v oblasti logistiky a dopravy výhodou

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme práve teba, ak máš:

  • Skúsenosti v oblasti logistiky alebo dopravy (výhodou, nie podmienkou)
  • Schopnosť komunikovať v angličtine so zahraničnými partnermi
  • Dobrú znalosť práce s MS Excel a schopnosť pracovať s dátami
  • Analytické myslenie, presnosť a organizačné zručnosti

Čo ponúkame:

  • Stabilnú pozíciu v úspešnej slovenskej firme s medzinárodným presahom
  • Prácu na zaujímavých projektoch v oblasti logistiky a analýz
  • Možnosť profesijného rastu a školení
  • Zamestnanecké benefity, príspevky a priateľskú firemnú kultúru

Znie to ako tvoja parketa? Neváhaj a pošli nám svoj životopis!
Tvoj nový kariérny smer začína v SEDITE.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme hrdý zamestnávateľ už vyše 100 rokov a naše značky predstavujú nie len kvalitu a tradíciu v produkcií trvanlivého pečiva a cukroviniek, ale zároveň zosobňujú jedného z najstabilnejších zamestnávateľov v trnavskom regióne.
Svojim zamestnancom poskytujeme uplatnenie spojené s množstvom zamestnaneckých benefitov a prácu v kolektíve, ktorý je srdcom značiek ako Horalky, Mila, Kávenky, Kakaové rezy, Snehuľky, Doxy, ako aj množstva nezameniteľných perníčkov, piškót, sušienok a oblátok.
Vďaka dôrazu na kvalitu, zachovávaniu pôvodných receptúr a s využívaním najmodernejších technológií vynikáme vo výrobných závodoch v Seredi, Trnave a Cíferi medzi výrobcami cukroviniek doma, aj v zahraničí. V Českej republike, Poľsku a Maďarsku máme vybudované dcérske spoločnosti s kompletným obchodným tímom, logistickým a marketingovým zázemím. Svoje výrobky exportujeme k zákazníkom do viac ako 30 krajín sveta.
Našim krédom je sila a stabilita.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: PhDr. Nikol Lanczová
Tel.: +421918854595
E-mail: poslať životopis
ID: 5109555  Dátum zverejnenia: 30.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac