Transportation and Cost Analysis Coordinator, Sedita Sereď
I.D.C. Holding, a.s.
Miesto práce
Sereď
Sereď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacPonúkaná nástupná mzda je od 1200 € v závislosti od skúseností kandidáta + mesačné prémie vo výške 20 % + dochádzkový bonus na mesačnej báze 50€ (12mesiacov x 50€=600€) +500 € ročný dochádzkový bonus, 2x krát do roka mimoriadne prémie.
1 200 EUR/mesiacPonúkaná nástupná mzda je od 1200 € v závislosti od skúseností kandidáta + mesačné prémie vo výške 20 % + dochádzkový bonus na mesačnej báze 50€ (12mesiacov x 50€=600€) +500 € ročný dochádzkový bonus, 2x krát do roka mimoriadne prémie.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme dynamickú a organizačne zdatnú osobnosť, ktorá sa nebojí výziev a má zmysel pre čísla.
Ak ťa baví logistika, plánovanie a analýzy, táto pozícia môže byť presne pre teba!
Spoločnosť I.D.C. Holding, a.s. rozširuje svoj tím o spoľahlivého a precízneho človeka, ktorý sa bude podieľať na spracovaní údajov, komunikácii so zahraničnými dopravcami a analýze nákladov v rámci spolupráce s Valeo Foods CEE.
Čo bude tvojou úlohou?
- Zabezpečiť plynulý chod dopravných požiadaviek v rámci celej spoločnosti, spracovanie a kompletizácia údajov týkajúcich sa dodávok a logistiky pre nášho významného partnera Valeo Foods CEE
- Rozdeľovať účtovné, ekonomické a organizačné úlohy zamestnancom dopravy
- Koordinovať nakládky, presuny a dodávky hotových výrobkov a tovaru medzi prevádzkami, skladmi a odberateľmi
- Pripravovať štatistické výkazy a reporty – štvrťročné, ročné aj mesačné
- Mesačné vyhodnocovanie nákladov spojených s oddelením dopravy a logistiky
- Analýza efektivity prepravy a logistiky s cieľom optimalizácie nákladov
- Spolupracovať na tvorbe rozpočtov a analýz nákladov a výnosov
- Zahraničná komunikácia – objednávanie prepravy a koordinácia s medzinárodnými prepravcami
- Aktívne riešiť operatívne úlohy podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej a prosperujúcej spoločnosti, kde sa tvoja kariéra môže rozvíjať.
- Pružný pracovný čas, ktorý ti umožní prispôsobiť si deň podľa svojich potrieb, alebo pevná pracovná doba od 9.00 do 14.00 hod.
- Možnosť vychutnať si teplý obed už od 1,10 € a zasýtiť sa počas náročného dňa.
- Podporujeme rozvoj zamestnancov formou vzdelávania, aby si mohli zvyšovať svoje odborné zručnosti a vedomosti.
- Balíček rôznych benefitov v hodnote 280 €, ktorý ti spríjemní prácu a život.
- Príspevok na dôchodkové sporenie, aby si mal zabezpečenú budúcnosť.
- Niekoľkokrát do roka obdarúvame zamestnancov darčekmi v podobe našich sladkých produktov, ktoré potešia každého.
- Príjemné pracovné prostredie s priateľským kolektívom, kde sa budete cítiť ako doma.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak Vás uvedená pracovná ponuka zaujala, zašlite si prosím svoju žiadosť a profesijný životopis na jeden z uvedených kontaktov našej spoločnosti.
Touto cestou Vám oznamujeme, že kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritériá budeme priebežne pozývať na výberové konanie.
ODPOVEĎ BUDEME ZASIELAŤ PO UKONČENÍ VÝBEROVÉHO KONANIA LEN TÝM KANDIDÁTOM, KTORÍ SA ZÚČASTNILI VÝBEROVÉHO KONANIA.
Ďakujeme za porozumenie.
Kandidátom, ktorí si poslali do našej spoločnosti životopis ale nespĺňali podmienky pracovnej pozície ďakujeme za záujem a zaslanie životopisu. Budeme radi, ak budete naďalej sledovať našu ponuku pracovných pozícií.
Touto cestou Vám oznamujeme, že kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritériá budeme priebežne pozývať na výberové konanie.
ODPOVEĎ BUDEME ZASIELAŤ PO UKONČENÍ VÝBEROVÉHO KONANIA LEN TÝM KANDIDÁTOM, KTORÍ SA ZÚČASTNILI VÝBEROVÉHO KONANIA.
Ďakujeme za porozumenie.
Kandidátom, ktorí si poslali do našej spoločnosti životopis ale nespĺňali podmienky pracovnej pozície ďakujeme za záujem a zaslanie životopisu. Budeme radi, ak budete naďalej sledovať našu ponuku pracovných pozícií.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.7.2025 (ostáva ešte 17 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické, všeobecné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
prax v oblasti logistiky a dopravy výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme práve teba, ak máš:
- Skúsenosti v oblasti logistiky alebo dopravy (výhodou, nie podmienkou)
- Schopnosť komunikovať v angličtine so zahraničnými partnermi
- Dobrú znalosť práce s MS Excel a schopnosť pracovať s dátami
- Analytické myslenie, presnosť a organizačné zručnosti
Čo ponúkame:
- Stabilnú pozíciu v úspešnej slovenskej firme s medzinárodným presahom
- Prácu na zaujímavých projektoch v oblasti logistiky a analýz
- Možnosť profesijného rastu a školení
- Zamestnanecké benefity, príspevky a priateľskú firemnú kultúru
Znie to ako tvoja parketa? Neváhaj a pošli nám svoj životopis!
Tvoj nový kariérny smer začína v SEDITE.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme hrdý zamestnávateľ už vyše 100 rokov a naše značky predstavujú nie len kvalitu a tradíciu v produkcií trvanlivého pečiva a cukroviniek, ale zároveň zosobňujú jedného z najstabilnejších zamestnávateľov v trnavskom regióne.
Svojim zamestnancom poskytujeme uplatnenie spojené s množstvom zamestnaneckých benefitov a prácu v kolektíve, ktorý je srdcom značiek ako Horalky, Mila, Kávenky, Kakaové rezy, Snehuľky, Doxy, ako aj množstva nezameniteľných perníčkov, piškót, sušienok a oblátok.
Vďaka dôrazu na kvalitu, zachovávaniu pôvodných receptúr a s využívaním najmodernejších technológií vynikáme vo výrobných závodoch v Seredi, Trnave a Cíferi medzi výrobcami cukroviniek doma, aj v zahraničí. V Českej republike, Poľsku a Maďarsku máme vybudované dcérske spoločnosti s kompletným obchodným tímom, logistickým a marketingovým zázemím. Svoje výrobky exportujeme k zákazníkom do viac ako 30 krajín sveta.
Našim krédom je sila a stabilita.
Svojim zamestnancom poskytujeme uplatnenie spojené s množstvom zamestnaneckých benefitov a prácu v kolektíve, ktorý je srdcom značiek ako Horalky, Mila, Kávenky, Kakaové rezy, Snehuľky, Doxy, ako aj množstva nezameniteľných perníčkov, piškót, sušienok a oblátok.
Vďaka dôrazu na kvalitu, zachovávaniu pôvodných receptúr a s využívaním najmodernejších technológií vynikáme vo výrobných závodoch v Seredi, Trnave a Cíferi medzi výrobcami cukroviniek doma, aj v zahraničí. V Českej republike, Poľsku a Maďarsku máme vybudované dcérske spoločnosti s kompletným obchodným tímom, logistickým a marketingovým zázemím. Svoje výrobky exportujeme k zákazníkom do viac ako 30 krajín sveta.
Našim krédom je sila a stabilita.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 5109555
Dátum zverejnenia: 30.6.2025
2025-06-30
lokalita: Sereď Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Controller, Finančný analytik, Logistik, Vedúci dopravy Spoločnosť: I.D.C. Holding, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac