Vedúci projektového manažmentu, Sedita Sereď
I.D.C. Holding, a.s.
Miesto práce
Sereď
Sereď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 500 EUR/mesiacNástupná mzda je priamo závislá od skúseností kandidáta a jej výška bude predmetom osobného stretnutia. K základnej mzde prislúcha mesačná prémiová zložka vo výške 20% a ročná odmena závislá od finančných výsledkov spoločnosti.
Od 2 500 EUR/mesiacNástupná mzda je priamo závislá od skúseností kandidáta a jej výška bude predmetom osobného stretnutia. K základnej mzde prislúcha mesačná prémiová zložka vo výške 20% a ročná odmena závislá od finančných výsledkov spoločnosti.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Naša spoločnosť obsadzuje novovytvorenú pracovnú pozíciu VEDÚCEHO PROJEKTOVÉHO MANAŽMENTU a do svojich radov hľadá SKÚSENÉHO KOLEGU A DOBRÉHO ŠÉFA, ktorý bude KVALIFIKOVANÝM ŠPECIALISTOM v oblasti prípravy, plánovania a organizovania PROJEKTOV a ktorý sa rád podelí so svojimi NADOBUDNUTÝMI POZNATKAMI a BOHATÝMI SKÚSENOSŤAMI.
Ako DOBRÝ ŠÉF:
Ako KVALIFIKOVANÝ PROJEKTOVÝ ŠPECIALISTA:
Ako DOBRÝ ŠÉF:
- Plánuje koordinuje a riadi všetky činnosti súvisiace s oddelením projektového manažmentu.
- Manažuje, vedie, podporuje a motivuje svojich podriadených kolegov.
- Vypracúva a navrhuje plán školení pre svoje oddelenie a projekty, ako i softwarové a hardwarové vybavenie.
- Zaškoľuje podriadených kolegov vo vybraných oblastiach.
- Vytvára (ak je to potrebné) a udržuje dokumentáciu systému kvality.
Ako KVALIFIKOVANÝ PROJEKTOVÝ ŠPECIALISTA:
- Plánuje koordinuje a riadi všetky činnosti súvisiace so zverenými projektami.
- Zostavuje projektový tím a prideľuje úlohy všetkým zúčastneným na riešení projektu.
- Zabezpečuje a rozdeľuje všetky potrebné informácie a dáta pri prenose investičného podnetu do projektovej fázy (výkresy, normy, špecifikácie, 3D dáta, postupy, návody).
- Zúčastňuje sa na tvorbe konceptu návrhu a preberaní investičného vybavenia.
- Spolupracuje s oddelením vývoja pri schvaľovaní výkresov, výrobných zariadení, strojov a procesov pre novo-zavádzané výrobky a projekty investičného charakteru.
- Plánuje a koordinuje všetky skúšky potrebné k zabezpečeniu plnohodnotného uvoľnenia zariadenia/linky do sériovej výroby.
- Kontroluje rozpočtové výdavky projektov a v prípade potreby navrhuje nápravné opatrenia.
- Koordinuje overovanie nového technologického vybavenia, nástrojov, náradia či iných prostriedkov.
- Koordinuje zmenové konania v priebehu projektu, zadáva požiadavky na konštrukčné práce.
- Kontroluje priebežný stav projektu, v prípade odchýlok stanovuje a zabezpečuje kontrolu nad implementáciou nápravných opatrení.
- Informuje zadávateľa projektu o stave, uvoľnení, zamietnutí, prípadne priebehu projektu.
- Vyhodnocuje dosiahnutie cieľov projektu a komunikuje smerom k projektovým manažérom a vlastníkom vo výrobe.
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej - prosperujúcej spoločnosti
• pružný pracovný čas /pevná pracovná doba od 9.00 do 14.00 hod./
• možnosť teplého obeda od 1€
• možnosť pracovať 5 dní v mesiaci z domu
• rozvoj zamestnancov formou vzdelávania
• balíček rôznych benefitov v hodnote 280 €
• príspevok na dôchodkové sporenie
• niekoľkokrát do roka obdarúvame zamestnancov darčekmi v podobe našich sladkých produktov
• pružný pracovný čas /pevná pracovná doba od 9.00 do 14.00 hod./
• možnosť teplého obeda od 1€
• možnosť pracovať 5 dní v mesiaci z domu
• rozvoj zamestnancov formou vzdelávania
• balíček rôznych benefitov v hodnote 280 €
• príspevok na dôchodkové sporenie
• niekoľkokrát do roka obdarúvame zamestnancov darčekmi v podobe našich sladkých produktov
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak Vás uvedená pracovná ponuka zaujala, zašlite si prosím svoju žiadosť a profesijný životopis na [email protected] alebo môžete reagovať priamo cez portál profesia.
Výberové konanie bude prebiehať min. v dvoch výberových kolách.
Pozývať na výberové konanie budeme len kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
ODPOVEĎ BUDEME ZASIELAŤ PO UKONČENÍ VÝBEROVÉHO KONANIA LEN TÝM KANDIDÁTOM, KTORÍ SA ZÚČASTNILI VÝBEROVÉHO KONANIA. OSTATNÉ ŽIVOTOPISY KANDIDÁTOV BUDÚ NA ZÁKLADE SÚHLASU EVIDOVANÉ V NAŠEJ PERSONÁLNEJ DATABÁZE.
Ďakujeme za pochopenie.
V súvislosti s výberovým konaním organizovaným spoločnosťou I.D.C. Holding, a.s. Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686 (ďalej len „prevádzkovateľ“) nám na účely tohto výberového konania poskytujete osobné údaje obsiahnuté v životopise, motivačnom liste a dotazníku. Ako prevádzkovateľ, ktorý získava osobné údaje priamo od dotknutej osoby, sme na základe čl. 13 všeobecného nariadenia o ochrane údajov povinní poskytnúť Vám nasledujúce informácie:
a) osobné údaje v postavení prevádzkovateľa spracúva I.D.C. Holding, a.s., so sídlom Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686, mail: [email protected],
b) spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov,
c) osobné údaje budú alebo môžu byť poskytnuté príjemcom ako sú inšpektorát práce, orgány činné v trestom konaní, iné osoby oprávnené na základe zákona,
d) osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 12 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely,
e) dotknutá osoba má právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, právo namietať proti spracúvaniu, právo na prenosnosť údajov, ako aj právo podať sťažnosť dozornému orgánu,
f) poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní,
g) osobné údaje nie sú predmetom automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania v zmysle čl. 22 všeobecného nariadenia o ochrane údajov.
Prípadné otázky týkajúce sa ochrany osobných údajov adresujte zodpovednej osobe prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected].
Výberové konanie bude prebiehať min. v dvoch výberových kolách.
Pozývať na výberové konanie budeme len kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
ODPOVEĎ BUDEME ZASIELAŤ PO UKONČENÍ VÝBEROVÉHO KONANIA LEN TÝM KANDIDÁTOM, KTORÍ SA ZÚČASTNILI VÝBEROVÉHO KONANIA. OSTATNÉ ŽIVOTOPISY KANDIDÁTOV BUDÚ NA ZÁKLADE SÚHLASU EVIDOVANÉ V NAŠEJ PERSONÁLNEJ DATABÁZE.
Ďakujeme za pochopenie.
V súvislosti s výberovým konaním organizovaným spoločnosťou I.D.C. Holding, a.s. Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686 (ďalej len „prevádzkovateľ“) nám na účely tohto výberového konania poskytujete osobné údaje obsiahnuté v životopise, motivačnom liste a dotazníku. Ako prevádzkovateľ, ktorý získava osobné údaje priamo od dotknutej osoby, sme na základe čl. 13 všeobecného nariadenia o ochrane údajov povinní poskytnúť Vám nasledujúce informácie:
a) osobné údaje v postavení prevádzkovateľa spracúva I.D.C. Holding, a.s., so sídlom Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686, mail: [email protected],
b) spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov,
c) osobné údaje budú alebo môžu byť poskytnuté príjemcom ako sú inšpektorát práce, orgány činné v trestom konaní, iné osoby oprávnené na základe zákona,
d) osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 12 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely,
e) dotknutá osoba má právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, právo namietať proti spracúvaniu, právo na prenosnosť údajov, ako aj právo podať sťažnosť dozornému orgánu,
f) poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní,
g) osobné údaje nie sú predmetom automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania v zmysle čl. 22 všeobecného nariadenia o ochrane údajov.
Prípadné otázky týkajúce sa ochrany osobných údajov adresujte zodpovednej osobe prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected].
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.6.2024 (ostáva ešte 17 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Project - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Project - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Skúsenosti v oblasti riadenia projektov v potravinárskom/automobilovom priemysle.
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Koho by sme si ŽELALI do nášho TÍMU?
Ak si ,,ostrieľaný projekťák" tak vieš, že pre túto pozíciu je veľmi dôležité, aby si disponoval s dobrými komunikačnými schopnosťami, s ešte lepšími vyjednávacími zručnosťami, zmysel pre tímovú prácu je neoddeliteľnou súčasťou tejto pracovnej pozície, strategické a systémové myslenie Ti je celkom určite veľmi blízke.
Čo Ti vieme ponúknuť?
Určite možnosť SEBAREALIZÁCIE, ak vnímaš svoj priestor ešte pre rozvoj v niektorej zo svojich pracovných oblastí, určite Ťa radi podporíme, neodmysliteľne Ťa čaká SKVELÝ TÍM.
- ,,ostrieľaného" projektového manažéra /so zameraním na
- dobrého šéfa
- zanieteného kolegu
- kamoša :-)
Ak si ,,ostrieľaný projekťák" tak vieš, že pre túto pozíciu je veľmi dôležité, aby si disponoval s dobrými komunikačnými schopnosťami, s ešte lepšími vyjednávacími zručnosťami, zmysel pre tímovú prácu je neoddeliteľnou súčasťou tejto pracovnej pozície, strategické a systémové myslenie Ti je celkom určite veľmi blízke.
Čo Ti vieme ponúknuť?
Určite možnosť SEBAREALIZÁCIE, ak vnímaš svoj priestor ešte pre rozvoj v niektorej zo svojich pracovných oblastí, určite Ťa radi podporíme, neodmysliteľne Ťa čaká SKVELÝ TÍM.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme hrdý zamestnávateľ už vyše 100 rokov a naše značky predstavujú nie len kvalitu a tradíciu v produkcií trvanlivého pečiva a cukroviniek, ale zároveň zosobňujú jedného z najstabilnejších zamestnávateľov v trnavskom regióne.
Svojim zamestnancom poskytujeme uplatnenie spojené s množstvom zamestnaneckých benefitov a prácu v kolektíve, ktorý je srdcom značiek ako Horalky, Mila, Kávenky, Kakaové rezy, Snehuľky, Doxy, ako aj množstva nezameniteľných perníčkov, piškót, sušienok a oblátok.
Vďaka dôrazu na kvalitu, zachovávaniu pôvodných receptúr a s využívaním najmodernejších technológií vynikáme vo výrobných závodoch v Seredi, Trnave a Cíferi medzi výrobcami cukroviniek doma, aj v zahraničí. V Českej republike, Poľsku a Maďarsku máme vybudované dcérske spoločnosti s kompletným obchodným tímom, logistickým a marketingovým zázemím. Svoje výrobky exportujeme k zákazníkom do viac ako 30 krajín sveta.
Našim krédom je sila a stabilita.
Svojim zamestnancom poskytujeme uplatnenie spojené s množstvom zamestnaneckých benefitov a prácu v kolektíve, ktorý je srdcom značiek ako Horalky, Mila, Kávenky, Kakaové rezy, Snehuľky, Doxy, ako aj množstva nezameniteľných perníčkov, piškót, sušienok a oblátok.
Vďaka dôrazu na kvalitu, zachovávaniu pôvodných receptúr a s využívaním najmodernejších technológií vynikáme vo výrobných závodoch v Seredi, Trnave a Cíferi medzi výrobcami cukroviniek doma, aj v zahraničí. V Českej republike, Poľsku a Maďarsku máme vybudované dcérske spoločnosti s kompletným obchodným tímom, logistickým a marketingovým zázemím. Svoje výrobky exportujeme k zákazníkom do viac ako 30 krajín sveta.
Našim krédom je sila a stabilita.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 4834646
Dátum zverejnenia: 20.5.2024
2024-05-20
lokalita: Sereď Pozícia: Inžinier údržby, Procesný inžinier, Technický pracovník, Vedúci technického oddelenia Spoločnosť: I.D.C. Holding, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac