V Sedite hľadáme kolegynku/kolegu na marketing

I.D.C. Holding, a.s.

Miesto práce
Sereď, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.5.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacPonúkaná nástupná mzda bude závisieť od skúseností kandidáta, v základnej zložke je od 1 050 € + prémie ​vo výške 14% + dochádzkový bonus na mesačnej báze 50€ (12mesiacov x 50€=600€) +500 € ročný dochádzkový bonus, 2x krát do roka mimoriadne prémie

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • administratívne práce - vystavovanie objednávok, príprava podkladov pre účtovné oddelenie, obeh účtovných dokladov za úsek, odsúhlasovanie objednávok, podklady pre fakturáciu, spracovanie došlých faktúr
  • evidencia a archivácia zmlúv úseku
  • príprava a úprava prezentácií po formálnej a obsahovej stránke
  • zabezpečovanie cenových ponúk od dodávateľov
  • príprava pozvánok, zabezpečovanie meetingov, príprava cateringu
  • kontrola úloh z porád
  • extrakcia a príprava dát potrebných pre marketingové oddelenie z interných aj externých informačných systémov, hlavne však interné dáta o predaji, dáta NIQ a Gfk

Zamestnanecké výhody, benefity

​Prečo je práca u nás v Sedite nie len sladká, ale aj skvelá? ❤
​• ponúkame prácu v stabilnej slovenskej spoločnosti s viac ako 100 ročnou tradíciou výroby,
​• mesačná mzda vždy načas a každoročné mzdové prehodnotenie,
​• 2x ročne mimoriadne odmeny,
​• možnosť privyrobiť si stopercentnou dochádzkou až do výšky 1100 € ročne,
​• refferal bonus: možnosť privyrobiť si za odporučenie nových zamestnancov, výška získanej odmeny je v závislosti od obsadzovanej pracovnej pozície od 300 € do 500 € za jedného odporučeného zamestnanca, takže čím viac tvojich kamarátov zamestnáme, tým viac môžeš zbohatnúť,
​• máme vlastnú jedáleň, stravovanie je zabezpečené v priestoroch spoločnosti už od 1,10 €,
​• balíček 280 € na zamestnanca, ktorý si zamestnanec môže uplatniť na preplatenie zdravotnej starostlivosti, športových a kultúrnych aktivít, detský tábor, pri návšteve dieťaťa jasieľ alebo materskej školy, pri nástupe dieťaťa do 1. ročníka, alebo na preplatenie príspevku na cestovné..
​• záleží nám aj na psychickej pohode našich zamestnancov a preto prispievame na rekreačné pobyty v zmysle Zákonníka práce 275 €,
​• poskytujeme príspevok na dôchodkové sporenie III. piliera,
​• niekoľkokrát do roka obdarovávame zamestnancov darčekmi v podobe našich sladkých produktov,
​• s nami máte viac času na rodinu, pretože víkendy sa u nás nepracujú,
​• možnosť kariérneho rastu, vzdelávanie zamestnancov​

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak Vás uvedená pracovná ponuka zaujala, zašlite si prosím svoju žiadosť a profesijný životopis prostredníctvom profesie.

Výberové konanie bude prebiehať v dvoch výberových kolách.
Prvé kolo výberu bude realizované formou telefonického interview a druhé kolo výberu bude realizované formou osobného /odborného/ pohovoru za účasti manažéra úseku.

Touto cestou Vám oznamujeme, že kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritériá budeme pozývať na výberové konanie.

ODPOVEĎ BUDEME ZASIELAŤ PO UKONČENÍ VÝBEROVÉHO KONANIA LEN TÝM KANDIDÁTOM, KTORÍ SA ZÚČASTNILI VÝBEROVÉHO KONANIA. OSTATNÉ ŽIVOTOPISY KANDIDÁTOV BUDÚ NA ZÁKLADE SÚHLASU EVIDOVANÉ V NAŠEJ PERSONÁLNEJ DATABÁZE.

Ďakujeme za pochopenie.

V súvislosti s výberovým konaním organizovaným spoločnosťou I.D.C. Holding, a.s. Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686 (ďalej len „prevádzkovateľ“) nám na účely tohto výberového konania poskytujete osobné údaje obsiahnuté v životopise, motivačnom liste a dotazníku. Ako prevádzkovateľ, ktorý získava osobné údaje priamo od dotknutej osoby, sme na základe čl. 13 všeobecného nariadenia o ochrane údajov povinní poskytnúť Vám nasledujúce informácie:

a) osobné údaje v postavení prevádzkovateľa spracúva I.D.C. Holding, a.s., so sídlom Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686, mail: [email protected],
b) spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov,
c) osobné údaje budú alebo môžu byť poskytnuté príjemcom ako sú inšpektorát práce, orgány činné v trestom konaní, iné osoby oprávnené na základe zákona,
d) osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 12 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely,
e) dotknutá osoba má právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, právo namietať proti spracúvaniu, právo na prenosnosť údajov, ako aj právo podať sťažnosť dozornému orgánu,
f) poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní,
g) osobné údaje nie sú predmetom automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania v zmysle čl. 22 všeobecného nariadenia o ochrane údajov.

Prípadné otázky týkajúce sa ochrany osobných údajov adresujte zodpovednej osobe prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected].

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2024 (ostáva ešte 32 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

marketing, obchod

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • komunikatívnosť a prirodzené vystupovanie, potrebné v komunikácii aj s kolegami aj s partnermi Sedity, 
  • dobré organizačné schopnosti
  • samostatný a aktívny prístup k práci, čo môžem urobiť dnes neodkladám na zajtra
  • analytické uvažovanie, najmä pri spracovávaní dát zo systémov Cognos a Nielsen

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme hrdý zamestnávateľ už vyše 100 rokov a naše značky predstavujú nie len kvalitu a tradíciu v produkcií trvanlivého pečiva a cukroviniek, ale zároveň zosobňujú jedného z najstabilnejších zamestnávateľov v trnavskom regióne.
Svojim zamestnancom poskytujeme uplatnenie spojené s množstvom zamestnaneckých benefitov a prácu v kolektíve, ktorý je srdcom značiek ako Horalky, Mila, Kávenky, Kakaové rezy, Snehuľky, Doxy, ako aj množstva nezameniteľných perníčkov, piškót, sušienok a oblátok.
Vďaka dôrazu na kvalitu, zachovávaniu pôvodných receptúr a s využívaním najmodernejších technológií vynikáme vo výrobných závodoch v Seredi, Trnave a Cíferi medzi výrobcami cukroviniek doma, aj v zahraničí. V Českej republike, Poľsku a Maďarsku máme vybudované dcérske spoločnosti s kompletným obchodným tímom, logistickým a marketingovým zázemím. Svoje výrobky exportujeme k zákazníkom do viac ako 30 krajín sveta.
Našim krédom je sila a stabilita.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Jakubíková
Tel.: +421911795631
E-mail: poslať životopis
ID: 4797018  Dátum zverejnenia: 2.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac