Nákupca technického materiálu, Sedita Sereď

I.D.C. Holding, a.s.

Miesto práce
Sereď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 250 EUR/mesiacPonúkaná nástupná mzda je od 1250 € ​v závislosti od skúseností kandidáta + mesačné prémie vo výške 20 % + dochádzkový bonus na mesačnej báze 50€ (12mesiacov x 50€=600€) +500 € ročný dochádzkový bonus, 2x krát do roka mimoriadne prémie.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • zabezpečuje nákup technického materiálu a náhradných dielov z domova a zo zahraničia

  • zabezpečuje vedenie dopytových konaní a výber dodávateľov

  • výberom kvalitných náhradných dielov a materiálov zabezpečuje predlžovanie životného cyklu objektov, znižovanie celkových nákladov na odstraňovanie porúch

  • zabezpečuje riadenie, nákup a optimalizáciu logistiky náhradných dielov, materiálu a služieb

  • zabezpečuje používanie ekologicky neškodlivých náhradných dielov a materiálov

  • zabezpečuje optimalizáciu dodacích lehôt, skracovanie a zvyšovanie spoľahlivosti dodávok

  • analýza dodávok z hľadiska efektívnosti, kontrola dodržiavania
zmluvných podmienok pri dodávkach a stanovovanie nápravných opatrení

  • analýza a riadenie rizík spojených s materiálovým tokom, dopĺňanie skladových zásob náhradných dielov a materiálu pre zabezpečenie minimalizácie prestojov výrobných zariadení (objektov) v dôsledku nedostatku, nekvality či nevhodnosti náhradných dielov

  • hodnotenie sortimentu náhradných dielov a materiálu, založenom na celkovej efektívnosti zabezpečenia zásobovania s uvažovaním rizika vyčerpania zásob, intenzity doplňovania a nákladov

  • zabezpečuje opravy a údržbu strojnotechnologických zariadení externými dodávateľmi

  • pripravuje a sleduje dodržiavanie FP

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca v stabilnej - prosperujúcej spoločnosti
• odmena za vzornú dochádzku
• pružný pracovný čas /pevná pracovná doba od 9.00 do 14.00 hod./
• možnosť teplého obeda od 1€
• možnosť pracovať 5 dní v mesiaci z domu
• rozvoj zamestnancov formou vzdelávania
• balíček rôznych benefitov v hodnote 280 € ​
• príspevok na dôchodkové sporenie
• niekoľkokrát do roka obdarúvame zamestnancov darčekmi v podobe našich sladkých produktov
• pri nástupe zabezpečíme všetky osobné ochranné pracovné prostriedky

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak Vás uvedená pracovná ponuka zaujala, zašlite si prosím svoju žiadosť a profesijný životopis na [email protected].


Výberové konanie bude prebiehať v dvoch výberových kolách.
Prvé kolo výberu bude realizované formou telefonického interview a druhé kolo výberu bude realizované formou osobného /odborného/ pohovoru.

Touto cestou Vám oznamujeme, že kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritériá budeme pozývať na výberové konanie.


ODPOVEĎ BUDEME ZASIELAŤ PO UKONČENÍ VÝBEROVÉHO KONANIA LEN TÝM KANDIDÁTOM, KTORÍ SA ZÚČASTNILI VÝBEROVÉHO KONANIA. OSTATNÉ ŽIVOTOPISY KANDIDÁTOV BUDÚ NA ZÁKLADE SÚHLASU EVIDOVANÉ V NAŠEJ PERSONÁLNEJ DATABÁZE.

Ďakujeme za pochopenie.

V súvislosti s výberovým konaním organizovaným spoločnosťou I.D.C. Holding, a.s. Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686 (ďalej len „prevádzkovateľ“) nám na účely tohto výberového konania poskytujete osobné údaje obsiahnuté v životopise, motivačnom liste a dotazníku. Ako prevádzkovateľ, ktorý získava osobné údaje priamo od dotknutej osoby, sme na základe čl. 13 všeobecného nariadenia o ochrane údajov povinní poskytnúť Vám nasledujúce informácie:

a) osobné údaje v postavení prevádzkovateľa spracúva I.D.C. Holding, a.s., so sídlom Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686, mail: [email protected],
b) spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov,
c) osobné údaje budú alebo môžu byť poskytnuté príjemcom ako sú inšpektorát práce, orgány činné v trestom konaní, iné osoby oprávnené na základe zákona,
d) osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 12 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely,
e) dotknutá osoba má právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, právo namietať proti spracúvaniu, právo na prenosnosť údajov, ako aj právo podať sťažnosť dozornému orgánu,
f) poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní,
g) osobné údaje nie sú predmetom automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania v zmysle čl. 22 všeobecného nariadenia o ochrane údajov.

Prípadné otázky týkajúce sa ochrany osobných údajov adresujte zodpovednej osobe prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected].

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.4.2024 (ostávajú ešte 2 dni)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické, ekonomické, všeobecné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

nákup

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme skúseného kandidáta v oblasti nákupu technického materiálu a náhradných dielov, ktorý disponuje s dobrými vyjednávacími zručnosťami, s organizačnými schopnosťami a jasnou komunikáciou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme hrdý zamestnávateľ už vyše 100 rokov a naše značky predstavujú nie len kvalitu a tradíciu v produkcií trvanlivého pečiva a cukroviniek, ale zároveň zosobňujú jedného z najstabilnejších zamestnávateľov v trnavskom regióne.
Svojim zamestnancom poskytujeme uplatnenie spojené s množstvom zamestnaneckých benefitov a prácu v kolektíve, ktorý je srdcom značiek ako Horalky, Mila, Kávenky, Kakaové rezy, Snehuľky, Doxy, ako aj množstva nezameniteľných perníčkov, piškót, sušienok a oblátok.
Vďaka dôrazu na kvalitu, zachovávaniu pôvodných receptúr a s využívaním najmodernejších technológií vynikáme vo výrobných závodoch v Seredi, Trnave a Cíferi medzi výrobcami cukroviniek doma, aj v zahraničí. V Českej republike, Poľsku a Maďarsku máme vybudované dcérske spoločnosti s kompletným obchodným tímom, logistickým a marketingovým zázemím. Svoje výrobky exportujeme k zákazníkom do viac ako 30 krajín sveta.
Našim krédom je sila a stabilita.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: PhDr. Nikol Lanczová
Tel.: +421918854595
E-mail: poslať životopis
ID: 4788175  Dátum zverejnenia: 19.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 250 EUR/mesiac