Marketingový manažér, Sedita Sereď

I.D.C. Holding, a.s.

Miesto práce
Sereď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 - 1 970 EUR/mesiac​Ponúkaná nástupná mzda je 1600 €+ prémie ​v závislosti od skúseností kandidáta max. do výšky 20% + dochádzkový bonus na mesačnej báze 50€ (12mesiacov x 50€=600€) +500 € ročný dochádzkový bonus, 2x krát do roka mimoriadne prémie.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Je marketing zároveň aj tvojou záľubou?

Patria medzi tvoje silné stránky kreativita? flexibilita? vedenie ľudí?

Si tímový hráč?

Si osobnosť, ktorá dokáže zapáliť ľudí pre svoj nápad?

Čo môže byť viac ako robiť to, čo miluješ :-)

Máš jedinečnú príležitosť byť súčasťou nášho marketingového tímu.

V čom bude spočívať tvoja hlavná úloha?
  • v navrhovaní marketingovej podpory našich značiek na slovenskom trhu
  • v hľadaní možných príležitostí na našom trhu
  • v zostavovaní marketingového plánu pre aktuálny rok
  • v príprave ATL a BTL kampaní a vyhodnocovanie ich efektivity
  • v zodpovednosti za efektivitu portfólia produktov
  • v spolupodieľaní sa na vypracovaní grafických návrhov a designov

No však nezabudni, tvoja kľúčová úloha je vedenie milého a kamarátskeho marketingového tímu.

Ak ťa pracovná pozícia zaujala a ty si v duchu vravíš ,, YES, JE TO ŠITÉ AKO PRE MŇA " pošli si svoje CV a na pracovnom pohovore ti zodpovieme všetky tvoje otázky.

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca v stabilnej - prosperujúcej spoločnosti
• odmena za vzornú dochádzku
• pružný pracovný čas /pevná pracovná doba od 9.00 do 14.00 hod./
• možnosť teplého obeda od 1€
• možnosť pracovať 5 dní v mesiaci z domu
• rozvoj zamestnancov formou vzdelávania
• balíček rôznych benefitov v hodnote 250 € ​
• príspevok na dôchodkové sporenie
• niekoľkokrát do roka obdarúvame zamestnancov darčekmi v podobe našich sladkých produktov
• pri nástupe zabezpečíme všetky osobné ochranné pracovné prostriedky

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak Vás uvedená pracovná ponuka zaujala, zašlite si prosím svoju žiadosť a profesijný životopis na jeden z uvedených kontaktov našej spoločnosti.


Touto cestou Vám oznamujeme, že kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritériá budeme pozývať na výberové konanie.

ODPOVEĎ BUDEME ZASIELAŤ PO UKONČENÍ VÝBEROVÉHO KONANIA LEN TÝM KANDIDÁTOM, KTORÍ SA ZÚČASTNILI VÝBEROVÉHO KONANIA. OSTATNÉ ŽIVOTOPISY KANDIDÁTOV BUDÚ NA ZÁKLADE SÚHLASU EVIDOVANÉ V NAŠEJ PERSONÁLNEJ DATABÁZE.

Ďakujeme za pochopenie.


V súvislosti s výberovým konaním organizovaným spoločnosťou I.D.C. Holding, a.s. Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686 (ďalej len „prevádzkovateľ“) nám na účely tohto výberového konania poskytujete osobné údaje obsiahnuté v životopise, motivačnom liste a dotazníku. Ako prevádzkovateľ, ktorý získava osobné údaje priamo od dotknutej osoby, sme na základe čl. 13 všeobecného nariadenia o ochrane údajov povinní poskytnúť Vám nasledujúce informácie:

a) osobné údaje v postavení prevádzkovateľa spracúva I.D.C. Holding, a.s., so sídlom Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686, mail: [email protected],
b) spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov,
c) osobné údaje budú alebo môžu byť poskytnuté príjemcom ako sú inšpektorát práce, orgány činné v trestom konaní, iné osoby oprávnené na základe zákona,
d) osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 12 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely,
e) dotknutá osoba má právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, právo namietať proti spracúvaniu, právo na prenosnosť údajov, ako aj právo podať sťažnosť dozornému orgánu,
f) poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní,
g) osobné údaje nie sú predmetom automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania v zmysle čl. 22 všeobecného nariadenia o ochrane údajov.

Prípadné otázky týkajúce sa ochrany osobných údajov adresujte zodpovednej osobe prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected].

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing, ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

marketing

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Radi by sme do našej CREW prijali skúsenú a priateľskú osobnosť, ktorá by medzi nás zapadla ako ,,chýbajúce puzzle do obrazca".

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme hrdý zamestnávateľ už vyše 100 rokov a naše značky predstavujú nie len kvalitu a tradíciu v produkcií trvanlivého pečiva a cukroviniek, ale zároveň zosobňujú jedného z najstabilnejších zamestnávateľov v trnavskom regióne.
Svojim zamestnancom poskytujeme uplatnenie spojené s množstvom zamestnaneckých benefitov a prácu v kolektíve, ktorý je srdcom značiek ako Horalky, Mila, Kávenky, Kakaové rezy, Snehuľky, Doxy, ako aj množstva nezameniteľných perníčkov, piškót, sušienok a oblátok.
Vďaka dôrazu na kvalitu, zachovávaniu pôvodných receptúr a s využívaním najmodernejších technológií vynikáme vo výrobných závodoch v Seredi, Trnave a Cíferi medzi výrobcami cukroviniek doma, aj v zahraničí. V Českej republike, Poľsku a Maďarsku máme vybudované dcérske spoločnosti s kompletným obchodným tímom, logistickým a marketingovým zázemím. Svoje výrobky exportujeme k zákazníkom do viac ako 30 krajín sveta.
Našim krédom je sila a stabilita.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: PhDr. Nikol Lanczová
Tel.: +421918854595
E-mail: poslať životopis
ID: 4514998  Dátum zverejnenia: 9.3.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac