Referent projektového riadenia

I.D.C. Holding, a.s.

Miesto práce
Trnavská cesta, Sereď, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Od 800 EUR/mesiacMzda je tvorená základnou zložkou a variabilnou. Základná mzda je 800€ + variabilná, ktorá sa odvíja od skúseností kandidáta. Celková mzda po zrátaní základnej a variabilnej zložky je do 1 000€. Dvakrát ročne mimoriadne odmeny, možnosť privyrobiť si stopercentnou dochádzkou až 1100 € ročne

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naša nová kolegyňa/kolega bude pracovať v príjemnom pracovnom kolektíve a bude:
  • participovať na schválených inovačných marketingových projektoch v jednotlivých fázach projektu podľa zadania projekt manažéra,
  • zabezpečovať vzorky výrobkov podľa špecifikácie projektu v súčinnosti s oddelením vývoja,
  • zabezpečovať podklady pre ekonomické analýzy,
  • spracovávať podklady pre textovú časť obalov,
  • anglický jazyk postačuje na úrovni mailovej komunikácie.

Zamestnanecké výhody, benefity

Okrem základnej zložky mzdy môžeš ako zamestnanec využiť aj mnohé benefity napr:
  • vzdelávanie a osobnostný rast priamo na pracovisku,
  • adaptácia na pracovnú pozíciu,
  • 5 dní homeoffice mesačne,
  • motivujúcu odmenu za vzornú dochádzku,
  • príspevok na dôchodkové sporenie,
  • darčeky z nášho sladkého sveta niekoľkokrát ročne,
  • vianočný darček pre zamestnancov,
  • balíček benefitov podľa vlastného výberu v hodnote 250€,
  • starostlivosť o zdravie zamestnanca distribúciou vitamínov a absolvovaním meraní na firemných Dňoch zdravia.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak Vás uvedená pracovná ponuka zaujala, zašlite si prosím svoju žiadosť a profesijný životopis na jeden z uvedených kontaktov našej spoločnosti.

Na osobné stretnutie budeme pozývať len tých kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritériá na pracovnú pozíciu. Pracovná ponuka platí do zmazania inzercie!

Ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

marketing, ekonomika, obchod, potravinárstvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

prax nie je nevyhnutnou podmienkou

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pošli nám životopis ak je ti blízka:
  • precíznosť, samostatnosť a dôslednosť
  • komunikatívnosť,
  • orientácia na výsledok.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme hrdý zamestnávateľ už vyše 100 rokov a naše značky predstavujú nie len kvalitu a tradíciu v produkcií trvanlivého pečiva a cukroviniek, ale zároveň zosobňujú jedného z najstabilnejších zamestnávateľov v trnavskom regióne.
Svojim zamestnancom poskytujeme uplatnenie spojené s množstvom zamestnaneckých benefitov a prácu v kolektíve, ktorý je srdcom značiek ako Horalky, Mila, Kávenky, Kakaové rezy, Snehuľky, Doxy, ako aj množstva nezameniteľných perníčkov, piškót, sušienok a oblátok.
Vďaka dôrazu na kvalitu, zachovávaniu pôvodných receptúr a s využívaním najmodernejších technológií vynikáme vo výrobných závodoch v Seredi, Trnave a Cíferi medzi výrobcami cukroviniek doma, aj v zahraničí. V Českej republike, Poľsku a Maďarsku máme vybudované dcérske spoločnosti s kompletným obchodným tímom, logistickým a marketingovým zázemím. Svoje výrobky exportujeme k zákazníkom do viac ako 30 krajín sveta.
Našim krédom je sila a stabilita.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Jakubíková
Tel.: +421911795631
E-mail: poslať životopis
ID: 4504484  Dátum zverejnenia: 19.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac