900 EUR

Vedúci zmeny, Sedita Sereď

Miesto práce
Sereď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Celková mzda (brutto)
900 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

​- riadenie a zabezpečenie plynulého procesu výroby,
  • riadenie, koordinácia a hodnotenie podriadených zamestnancov,
  • zodpovednosť za hospodárenie výroby a dodržiavanie kvality výroby a výrobkov,
  • podieľanie sa na zabezpečovaní rastu produktivity práce,
  • navrhovanie technických, technologických vylepšení,
  • spolupráca na príprave týždenných plánov výroby,
  • práca s dochádzkovým systémom, vedenie dochádzky.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

od 900 Eur v závislosti od znalostí a praxe kandidáta

Zamestnanecké výhody, benefity

• ponúkame prácu v stabilnej slovenskej spoločnosti s viac ako 100 ročnou tradíciou výroby, silné zameranie na firemnú kultúru a adaptáciu nových zamestnancov,
• práca na hlavný pracovný pomer, priamo do kmeňového stavu, mesačná mzda vždy načas a každoročné mzdové prehodnotenie
• 2x ročne mimoriadne odmeny
• možnosť privyrobiť si stopercentnou dochádzkou až 1100 € ročne (600 € len za stopercentnú dochádzku 12 mesiacov v roku, plus 500 € ročný bonus)
• možnosť privyrobiť si za odporučenie nových zamestnancov, výška získanej odmeny je v závislosti od obsadzovanej pracovnej pozície od 200 do 500 euro za jedného odporučeného zamestnanca, takže čím viac tvojich kamarátov zamestnáme, tým viac zbohatneš 
• máme vlastnú jedáleň, teplá strava je zabezpečená v priestoroch spoločnosti, možnosť obeda už od 0,70 €
• záleží nám na zdraví našich zamestnancov a preto prispievame na zdravotnú
starostlivosť 60 € ročne
• záleží nám aj na fyzickej kondícii našich zamestnancov a preto preplácame športové aktivity vo výške 30 € ročne a taktiež podporujeme ich športový rozvoj (v plnej výške preplácame štartovné pri reprezentovaní zamestnávateľa na športových podujatiach)
• záleží nám aj na psychickej pohode našich zamestnancov a preto prispievame na rekreačné pobyty, či už zo sociálneho fondu ( 225 € ) lebo rekreácie v zmysle Zákonníka práce ( 275 € )
• máme bohatý sociálny program: (príspevky na cestovné, príspevok na detský tábor 150 € za dieťa na rok, 150 € pri nástupe dieťaťa do 1. ročníka, 150 € pri návšteve dieťaťa jasieľ alebo materskej školy, DDS, príspevky pri významných osobných udalostiach ako narodenie dieťaťa vo výške 200 €, pri pracovných jubileách, v ťažkých životných situáciách)
• poskytujeme príspevok na dôchodkové sporenie
• každoročne organizujeme firemné podujatia, poskytujeme príspevok na kultúrne podujatia organizované zamestnávateľom vo výške 60 € na rok
• záleží nám aj na vzdelávaní zamestnancov a preto podporujeme jazykové ako i odborné vzdelávanie, dbáme na osobný, profesionálny a kariérny rozvoj našich zamestnancov
• niekoľkokrát do roka obdarovávame zamestnancov darčekmi v podobe našich sladkých produktov
• pri nástupe zabezpečíme všetky osobné ochranné pracovné prostriedky

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak Vás uvedená pracovná ponuka zaujala, zašlite si prosím svoju žiadosť a profesijný životopis na jeden z uvedených kontaktov našej spoločnosti.

ODPOVEĎ BUDEME ZASIELAŤ PO UKONČENÍ VÝBEROVÉHO KONANIA LEN TÝM KANDIDÁTOM, KTORÍ SA ZÚČASTNILI VÝBEROVÉHO KONANIA. OSTATNÉ ŽIVOTOPISY KANDIDÁTOV BUDÚ NA ZÁKLADE SÚHLASU EVIDOVANÉ V NAŠEJ PERSONÁLNEJ DATABÁZE.

Ďakujeme za pochopenie.

V súvislosti s výberovým konaním organizovaným spoločnosťou I.D.C. Holding, a.s. Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686 (ďalej len „prevádzkovateľ“) nám na účely tohto výberového konania poskytujete osobné údaje obsiahnuté v životopise, motivačnom liste a dotazníku. Ako prevádzkovateľ, ktorý získava osobné údaje priamo od dotknutej osoby, sme na základe čl. 13 všeobecného nariadenia o ochrane údajov povinní poskytnúť Vám nasledujúce informácie:

a) osobné údaje v postavení prevádzkovateľa spracúva I.D.C. Holding, a.s., so sídlom Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686, mail: [email protected],
b) spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov,
c) osobné údaje budú alebo môžu byť poskytnuté príjemcom ako sú inšpektorát práce, orgány činné v trestom konaní, iné osoby oprávnené na základe zákona,
d) osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 12 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely,
e) dotknutá osoba má právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, právo namietať proti spracúvaniu, právo na prenosnosť údajov, ako aj právo podať sťažnosť dozornému orgánu,
f) poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní,
g) osobné údaje nie sú predmetom automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania v zmysle čl. 22 všeobecného nariadenia o ochrane údajov.

Prípadné otázky týkajúce sa ochrany osobných údajov adresujte zodpovednej osobe prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected]

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.10.2019 (ostáva ešte 16 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

potravinárstvo

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • riadiace a organizačné schopnosti,
  • zodpovedný prístup k práci, samostatnosť, spoľahlivosť,
  • odolnosť voči stresu,
  • časová flexibilita.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme hrdý zamestnávateľ už vyše 100 rokov a naše značky predstavujú nie len kvalitu a tradíciu v produkcií trvanlivého pečiva a cukroviniek, ale zároveň zosobňujú jedného z najstabilnejších zamestnávateľov v trnavskom regióne.

Svojim zamestnancom poskytujeme uplatnenie spojené s množstvom zamestnaneckých benefitov a prácu v kolektíve, ktorý je srdcom značiek ako Horalky, Mila, Kávenky, Kakaové rezy, Vesna, Snehuľky, Doxy, ako aj množstva nezameniteľných perníčkov, piškót, sušienok a oblátok.

Vďaka dôrazu na kvalitu, zachovávaniu pôvodných receptúr a s využívaním najmodernejších technológií vynikáme vo výrobných závodoch v Seredi, Trnave a Cíferi medzi výrobcami cukroviniek doma, aj v zahraničí. V Českej republike, Poľsku, Maďarsku a v Rusku máme vybudované dcérske spoločnosti s kompletným obchodným tímom, logistickým a marketingovým zázemím. Svoje výrobky exportujeme k zákazníkom do viac ako 30 krajín sveta.

Našim krédom je sila a stabilita.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

I.D.C. Holding, a.s., Prevádzkareň Pečivárne Sereď
Trnavská cesta 946/ 14
926 01 Sereď 1
http://www.idcholding.com

Kontakt

Kontaktná osoba: PhDr. Nikol Lanczová
Tel.: +421317880189
E-mail: poslať životopis
ID: 3778523   Dátum zverejnenia: 3.10.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 900 Eur v závislosti od znalostí a praxe kandidáta