Referent marketingu, Sedita Sereď

Miesto práce
Sereď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od 700 € + prémie + dochádzkový bonus 50 € + 2 krát ročne odmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • administratívna podpora riaditeľke marketingu,
  • organizovanie a koordinovanie podporných marketingových akcií,
  • príprava prezentácií po formálnej stránke,
  • komunikovanie s dodávateľmi služieb, objednávanie propagačných materiálov,
  • organizácia a aktívna účasť pri marketinových aktivitách realizovaných spoločnosťou,
  • vystavovanie, úpravy a evidencia objednávok,
  • zastrešovanie súťaží (komunikácia s výhercami, zasielanie výhier),
  • správa a evidencia marketingového skladu,
  • rozdeľovanie a distribúcia marketingových materiálov,
  • evidencia zmlúv, objednávanie kancelárskych potrieb.

Pozícia je na zástup počas materskej/rodičovskej dovolenky.

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca v stabilnej - prosperujúcej spoločnosti,
• odmena za vzornú dochádzku,
• rozvoj zamestnancov formou vzdelávania,
• príspevok na zdravotnú starostlivosť ,
• bohatý sociálny program (príspevok na detský tábor, pri nástupe dieťaťa do 1. ročníka, príspevok pri návšteve dieťaťa jasieľ alebo materskej školy, DDS, regeneráciu, pri významných osobných udalostiach, pri pracovných jubileách, v ťažkých životných situáciách a iné).

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak Vás uvedená pracovná ponuka zaujala, zašlite si prosím svoju žiadosť a profesijný životopis na jeden z uvedených kontaktov našej spoločnosti.
Touto cestou Vám oznamujeme, že kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritériá budeme priebežne pozývať na výberové konanie.

ODPOVEĎ BUDEME ZASIELAŤ PO UKONČENÍ VÝBEROVÉHO KONANIA LEN TÝM KANDIDÁTOM, KTORÍ SA ZÚČASTNILI VÝBEROVÉHO KONANIA.

Ďakujeme za porozumenie.

..........................................................................
V súvislosti s výberovým konaním organizovaným spoločnosťou I.D.C. Holding, a.s. Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686 (ďalej len „prevádzkovateľ“) nám na účely tohto výberového konania poskytujete osobné údaje obsiahnuté v životopise, motivačnom liste a dotazníku. Ako prevádzkovateľ, ktorý získava osobné údaje priamo od dotknutej osoby, sme na základe čl. 13 všeobecného nariadenia o ochrane údajov povinní poskytnúť Vám nasledujúce informácie:
a) osobné údaje v postavení prevádzkovateľa spracúva I.D.C. Holding, a.s., so sídlom Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686, mail: [email protected],
b) spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov,
c) osobné údaje budú alebo môžu byť poskytnuté príjemcom ako sú inšpektorát práce, orgány činné v trestom konaní, iné osoby oprávnené na základe zákona,
d) osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 12 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely,
e) dotknutá osoba má právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, právo namietať proti spracúvaniu, právo na prenosnosť údajov, ako aj právo podať sťažnosť dozornému orgánu,
f) poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní,
g) osobné údaje nie sú predmetom automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania v zmysle čl. 22 všeobecného nariadenia o ochrane údajov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.1.2019 (ostáva ešte 15 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing, obchod, ekonómia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • prax na podobnej pozícii - výhodou
  • profesionálne vystupovanie
  • zodpovednosť, spoľahlivosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme hrdý zamestnávateľ už vyše 100 rokov a naše značky predstavujú nie len kvalitu a tradíciu v produkcií trvanlivého pečiva a cukroviniek, ale zároveň zosobňujú jedného z najstabilnejších zamestnávateľov v trnavskom regióne.

Svojim zamestnancom poskytujeme uplatnenie spojené s množstvom zamestnaneckých benefitov a prácu v kolektíve, ktorý je srdcom značiek ako Horalky, Mila, Kávenky, Kakaové rezy, Vesna, Snehuľky, Doxy, ako aj množstva nezameniteľných perníčkov, piškót, sušienok a oblátok.

Vďaka dôrazu na kvalitu, zachovávaniu pôvodných receptúr a s využívaním najmodernejších technológií vynikáme vo výrobných závodoch v Seredi, Trnave a Cíferi medzi výrobcami cukroviniek doma, aj v zahraničí. V Českej republike, Poľsku, Maďarsku a v Rusku máme vybudované dcérske spoločnosti s kompletným obchodným tímom, logistickým a marketingovým zázemím. Svoje výrobky exportujeme k zákazníkom do viac ako 30 krajín sveta.

Našim krédom je sila a stabilita.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

I.D.C. Holding, a.s., Prevádzkareň Pečivárne Sereď
Trnavská cesta 946/ 14
926 01 Sereď 1
http://www.idcholding.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Jakubíková
Tel.: +421317880346
E-mail: poslať životopis
ID: 3476824   Dátum zverejnenia: 10.1.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 700 € + prémie + dochádzkový bonus 50 € + 2 krát ročne odmeny