Správca personálnych, mzdových a dochádzkových modulov

I.D.C. Holding, a.s.

Miesto práce
Trnavská cesta 946/ 14, 926 01 Sereď 1, Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

​- zodpovednosť za zverený informačný systém - modul, jeho funkčnosť a rozvoj,
  • zodpovednosť za správne využitie informácie v rámci IS, za zabránenie ich zneužitiu,
  • zabezpečovanie koordinácie používateľov modulu vo vnútri modulu a aj navonok - vzťah k iným modulom,
  • riešenie inovácii v rámci modulu, navrhovanie riešenia a odstránenie krízových miest spracovania modulu,
  • znalosť obehu dokladov v rámci modulu
  • inštalácia nových verzií uvedených programových modulov
  • naplnenie a údržba užívateľských číselníkov jednotlivých systémov,
  • zakladanie a správa užívateľov systémov
  • definovanie a správa prístupových modelov, export dochádzky zamestnancov do ich miezd
  • správa prenosu informácií na e-portál inštitúcií (Finančné správa, Sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, DDS, Trexima)
  • získavanie dát z databáz pomocou SQL príkazov - skriptov
  • podpora užívateľov informačných systémov
  • vystupovanie za I.D.C. Holding, a.s. voči dodávateľským firmám informačných systémov
  • zostavovanie a aktualizovanie tvaru automatizovane vystavovaných dokladov a výstupných zostáv na základe požiadaviek vedúceho.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v stabilnej - prosperujúcej spoločnosti,
  • odmena za vzornú dochádzku,
  • flexibilný pracovný čas,
  • rozvoj zamestnancov formou vzdelávania,
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť ,
  • bohatý sociálny program (príspevok na detský tábor, pri nástupe dieťaťa do 1. ročníka, príspevok pri návšteve dieťaťa jasieľ alebo materskej školy, DDS, regeneráciu, pri významných osobných udalostiach, pri pracovných jubileách, v ťažkých životných situáciách a iné).

Informácie o výberovom konaní

​V prípade, ak Vás uvedená pracovná ponuka zaujala, zašlite si prosím svoju žiadosť a profesijný životopis na jeden z uvedených kontaktov našej spoločnosti.
Touto cestou Vám oznamujeme, že kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritériá budeme pozývať na výberové konanie v priebehu mesiaca október 2017.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

informatika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft SQL Server - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • samostatnosť
  • zodpovedný prístup k práci
  • prax v personálnych modulov podmienkou, výhodou znalosť EGJE alebo Krivaň

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme hrdý zamestnávateľ už vyše 100 rokov a naše značky predstavujú nie len kvalitu a tradíciu v produkcií trvanlivého pečiva a cukroviniek, ale zároveň zosobňujú jedného z najstabilnejších zamestnávateľov v trnavskom regióne.
Svojim zamestnancom poskytujeme uplatnenie spojené s množstvom zamestnaneckých benefitov a prácu v kolektíve, ktorý je srdcom značiek ako Horalky, Mila, Kávenky, Kakaové rezy, Snehuľky, Doxy, ako aj množstva nezameniteľných perníčkov, piškót, sušienok a oblátok.
Vďaka dôrazu na kvalitu, zachovávaniu pôvodných receptúr a s využívaním najmodernejších technológií vynikáme vo výrobných závodoch v Seredi, Trnave a Cíferi medzi výrobcami cukroviniek doma, aj v zahraničí. V Českej republike, Poľsku a Maďarsku máme vybudované dcérske spoločnosti s kompletným obchodným tímom, logistickým a marketingovým zázemím. Svoje výrobky exportujeme k zákazníkom do viac ako 30 krajín sveta.
Našim krédom je sila a stabilita.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Jakubíková
Tel.: +421911795631
E-mail: poslať životopis
ID: 3195079  Dátum zverejnenia: 22.9.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou