PLC programátor pre Seditu

I.D.C. Holding, a.s.

Miesto práce
Sereď, Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • vyvíjanie, simulovanie, implementovanie a testovanie riadiacich programov pre PLC zariadenia,
  • prevádzka riadiacich systémov a odstraňovanie porúch,
  • oživovanie automatizačných zariadení a ich uvádzanie do prevádzky,
  • diagnostikovanie porúch a ich odstraňovanie s dôrazom na minimalizovanie odstávok,
  • vytváranie vizualizácií technologického procesu pomocou špecializovaného softvéru,
  • vytváranie a vedenie technickej dokumentácie k programom.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • tvorivá práca v rozvíjajúcej sa spoločnosti
  • stabilné pracovné miesto
  • rozvoj zamestnancov formou vzdelávania
  • zaujímavý sociálny program

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak Vás uvedená pracovná ponuka zaujala, zašlite si prosím svoju žiadosť a profesijný životopis na jeden z uvedených kontaktov našej spoločnosti.

Touto cestou Vám oznamujeme, že kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritériá budeme pozývať na výberové konanie v priebehu mesiaca január a február 2018.

ODPOVEĎ BUDEME ZASIELAŤ PO UKONČENÍ VÝBEROVÉHO KONANIA LEN TÝM KANDIDÁTOM, KTORÍ SA ZÚČASTNILI VÝBEROVÉHO KONANIA. OSTATNÉ ŽIVOTOPISY KANDIDÁTOV BUDÚ NA ZÁKLADE SÚHLASU EVIDOVANÉ V NAŠEJ PERSONÁLNEJ DATABÁZE.

Ďakujeme za pochopenie.

Odoslaním Vašich údajov vyhlasujete, že v súlade so zákonom č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov poskytujete osobné údaje podľa zákona č.311/2001 Z.z. Zákonník práce uvedené v CV prevádzkovateľovi I.D.C. Holding, a.s. za účelom získania zamestnania v tejto spoločnosti.

I.D.C. Holding, a.s. si vyhradzuje právo evidovať v databáze uchádzačov o zamestnanie prijaté osobné údaje po dobu jedného roka. Po tejto lehote budú osobné údaje zlikvidované. Vaše osobné údaje budú sprístupnené zamestnancom DĽZ, ktorí sú oprávnení s nimi nakladať. Podľa § 28 ods.1 z.č. 122/2013 Z.z. máte právo na základe písomnej žiadosti vyžadovať potvrdenie, či sú alebo nie sú Vaše osobné údaje spracúvané za účelom získania zamestnania v spoločnosti, ako i žiadať o opravu nesprávnych, neúplných a neaktuálnych osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

automatizácia, programovanie PLC, elektrotechnika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

SIMATIC STEP 7 - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • odborná prax - min. 2 roky
  • prehľad v oblasti DCS a PLC systémov, znalosť teórie riadenia procesov, znalosť meracích a akčných členov
  • flexibilita
  • zodpovednosť
  • rozvážnosť, logické myslenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme hrdý zamestnávateľ už vyše 100 rokov a naše značky predstavujú nie len kvalitu a tradíciu v produkcií trvanlivého pečiva a cukroviniek, ale zároveň zosobňujú jedného z najstabilnejších zamestnávateľov v trnavskom regióne.
Svojim zamestnancom poskytujeme uplatnenie spojené s množstvom zamestnaneckých benefitov a prácu v kolektíve, ktorý je srdcom značiek ako Horalky, Mila, Kávenky, Kakaové rezy, Snehuľky, Doxy, ako aj množstva nezameniteľných perníčkov, piškót, sušienok a oblátok.
Vďaka dôrazu na kvalitu, zachovávaniu pôvodných receptúr a s využívaním najmodernejších technológií vynikáme vo výrobných závodoch v Seredi, Trnave a Cíferi medzi výrobcami cukroviniek doma, aj v zahraničí. V Českej republike, Poľsku a Maďarsku máme vybudované dcérske spoločnosti s kompletným obchodným tímom, logistickým a marketingovým zázemím. Svoje výrobky exportujeme k zákazníkom do viac ako 30 krajín sveta.
Našim krédom je sila a stabilita.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Petra Klimova
Tel.: +421317880379
E-mail: poslať životopis
ID: 2059137  Dátum zverejnenia: 3.1.2018