IT Junior / HelpDesk support
Hyundai AutoEver Europe GmbH, organizačná zložka
Miesto práce
Teplička nad Váhom
Teplička nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 EUR/mesiacVýška mzdy závisí od skúsenosti kandidáta. Okrem základnej mzdy sú pravidelne vyplácané produkčné bonusy, dochádzkové bonusy, 13. a 14. plat
1 150 EUR/mesiacVýška mzdy závisí od skúsenosti kandidáta. Okrem základnej mzdy sú pravidelne vyplácané produkčné bonusy, dochádzkové bonusy, 13. a 14. plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre doplnenie nášho HelpDesk tímu hľadáme šikovného kolegu, ktorý má vo svojej DNA vysokú mieru orientácie na zákazníka, vynikajúce komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie a trpezlivosť.
Čo Ťa u nás čaká?
Prijímanie a spracovanie požiadaviek od zákazníkov, oprava a reinštalácia počítačov, riešenie technických problémov s HW a SW, denné monitorovanie rozličných IT systémov, pravidelné reportovanie, technická podpora a pomoc dalším tímom a mnoho ďalšieho.
Čo Ťa u nás čaká?
Prijímanie a spracovanie požiadaviek od zákazníkov, oprava a reinštalácia počítačov, riešenie technických problémov s HW a SW, denné monitorovanie rozličných IT systémov, pravidelné reportovanie, technická podpora a pomoc dalším tímom a mnoho ďalšieho.
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť ponúka velmi zaujímavú príležitosť práce v globálnom prostrediu, stabilné zamestnanie s motivujúcim mzdovým a bonusovým ohodnotením, zamestnanecké výhody, možnosť práce a kariérneho rastu v úspešnom medzinárodnom tíme.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.6.2024 (ostáva ešte 13 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
technické, IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Proaktívny a pozitívny prístup s orientáciou na splnenie cieľov
- vzdelanie ideálne v odbore Informačné technológie alebo príbuzenský odbor
- Výhodou znalosti: Active Directory, 365
- Predchádzajúce skúsenosti na obdobnej pozícii sú vítané
- Anglický jazyk B2 slovom a písmom
- vzdelanie ideálne v odbore Informačné technológie alebo príbuzenský odbor
- Výhodou znalosti: Active Directory, 365
- Predchádzajúce skúsenosti na obdobnej pozícii sú vítané
- Anglický jazyk B2 slovom a písmom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Hyundai AutoEver Europe GmbH (HAEE) je plne vlastnená dcérska spoločnosť skupiny Hyundai & KIA Motor Group so sídlom v Soule (Južná Kórea). Spoločnosť Hyundai AutoEver Europe GmbH má svoje európske ústredie v Nemecku a pobočky na Slovensku, v Českej republike a v Rusku. Poskytujeme IT služby, ktoré podporujú inovácie a IT konkurencieschopnosť spoločností Hyundai a KIA v rôznych európskych krajinách v oblastiach ako predaj, vývoj, implementácia a prevádzka výrobných systémov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4838230
Dátum zverejnenia: 24.5.2024
2024-05-24
lokalita: Teplička nad Váhom Pozícia: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Servisný technik, Správca informačného systému, Správca počítačovej siete Spoločnosť: Hyundai AutoEver Europe GmbH, organizačná zložka
Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac