Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna pracovníčka (ek. s. Pohoda)
HydroFlora s.r.o.
Miesto práce
HydroFlora, Rybničná, Vajnory
HydroFlora, Rybničná, Vajnory
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 200 EUR/mesiac
1 000 - 1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme nového člena, ktorý nám bude administratívne pomáhať pri poskytovaní servisných služieb v oblasti interiérovej zelene. Tvojou hlavnou úlohou bude najmä komunikácia s našimi zákazníkmi kde budeš fungovať ako hlavná kontaktná osoba. Taktiež budeš informácie sprostredkovávať ďalej členom nášho realizačného tímu aby naše projekty a servisy prebiehali úspešne. Na efektívne vykonávanie tejto práce sú potrebné dobré počítačové zdatnosti nakoľko budeš pracovať s nasledujúcimi programami: POHODA, Infocar, eWay CRM, Office 365
Popis pracovných činností:
⭐️ Práca s ekonomickým systémom POHODA: spracovávanie cenových ponúk, pravidelný odpis materiálov zo servisných skladov
⭐️ Komunikácia s aktuálnymi aj novými zákazníkmi ohľadne servisu a realizácie interiérovej zelene - mailom a telefonicky
⭐️ Zaznamenávanie a spracovávanie nových dopytov a objednávok až po realizáciu
⭐️ Práca s eWay CRM: nahadzovanie, kontrola a aktualizácia databáz
⭐️Administratívna a telefonická podpora servisného tímu: spracovávanie a evidencia dodacích listov, pravidelná aktualizácia polievacích plánov
⭐️ Plánovanie, koordinácia servisov a kontrola výkazov práce servisných technikov pre fakturáciu
⭐️ Monitoring vozidiel prostredníctvom programu Infocar
⭐️ Pravidelný reporting a vyhodnocovanie obchodných aktivít
Práca nieje vhodná pre home office
Popis pracovných činností:
⭐️ Práca s ekonomickým systémom POHODA: spracovávanie cenových ponúk, pravidelný odpis materiálov zo servisných skladov
⭐️ Komunikácia s aktuálnymi aj novými zákazníkmi ohľadne servisu a realizácie interiérovej zelene - mailom a telefonicky
⭐️ Zaznamenávanie a spracovávanie nových dopytov a objednávok až po realizáciu
⭐️ Práca s eWay CRM: nahadzovanie, kontrola a aktualizácia databáz
⭐️Administratívna a telefonická podpora servisného tímu: spracovávanie a evidencia dodacích listov, pravidelná aktualizácia polievacích plánov
⭐️ Plánovanie, koordinácia servisov a kontrola výkazov práce servisných technikov pre fakturáciu
⭐️ Monitoring vozidiel prostredníctvom programu Infocar
⭐️ Pravidelný reporting a vyhodnocovanie obchodných aktivít
Práca nieje vhodná pre home office
Zamestnanecké výhody, benefity
° Práca v stabilnej firme s 28 ročnou tradíciou a rôznorodou klientelou a nekorporátnou hierarchiou – sme otvorený tvojim nápadom a iniciatívam
° Príležitosť prevziať zodpovednosť na začiatku a pracovať samostatne
° Pohodlné parkovanie priamo v areáli spoločnosti
° Čiastočné financovanie multisport karty zamestnávateľom
° Veľmi dobrá káva na pracovisku zdarma
° Motivujúce ohodnotenie a možnosť mimoriadnych odmien v závislosti od celkového zisku spoločnosti na ktorom sa budeš podieľať spolu s nami - po zaškolení, v závislosti od znalostí, zručností a výkonu je možný kvalifikačný postup a navýšenie mzdy
° Narodeninové voľno
° Pracovný laptop a mobilný telefón
° Pracovná doba len počas pracovných dní 8:00 – 16:30
° Možnosť práce na home office/práce z domu (2x do mesiaca)
° Zamestnanecké zľavy na náš predajný sortiment
° Príspevok na stravné nad rámec zákona v hodnote 4,80eur na deň (zamestnávateľ platí 55% = cca 55eur mesačne)
° Bonus za odporučenie známeho: 200eur brutto (po odpracovaní 3 mesačnej skúšobnej doby)
° Príjemné a moderné pracovné prostredie
° Zázemie a pocit vzájomnej spolupatričnosti - podporujeme sa navzájom
° Príležitosť prevziať zodpovednosť na začiatku a pracovať samostatne
° Pohodlné parkovanie priamo v areáli spoločnosti
° Čiastočné financovanie multisport karty zamestnávateľom
° Veľmi dobrá káva na pracovisku zdarma
° Motivujúce ohodnotenie a možnosť mimoriadnych odmien v závislosti od celkového zisku spoločnosti na ktorom sa budeš podieľať spolu s nami - po zaškolení, v závislosti od znalostí, zručností a výkonu je možný kvalifikačný postup a navýšenie mzdy
° Narodeninové voľno
° Pracovný laptop a mobilný telefón
° Pracovná doba len počas pracovných dní 8:00 – 16:30
° Možnosť práce na home office/práce z domu (2x do mesiaca)
° Zamestnanecké zľavy na náš predajný sortiment
° Príspevok na stravné nad rámec zákona v hodnote 4,80eur na deň (zamestnávateľ platí 55% = cca 55eur mesačne)
° Bonus za odporučenie známeho: 200eur brutto (po odpracovaní 3 mesačnej skúšobnej doby)
° Príjemné a moderné pracovné prostredie
° Zázemie a pocit vzájomnej spolupatričnosti - podporujeme sa navzájom
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
POHODA (účtovníctvo) - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo budeš potrebovať, aby si na tejto pozícii uspel/a?
⭐️ Znalosť ekonomického programu POHODA
⭐️Komunikačné schopnosti v rámci zákazníckeho servisu
⭐️Máš zmysel pre organizáciu a plánovanie práce, a analytické myslenie ti nerobí problém
⭐️Uvítame ak sa už vo svete rastlín orientuješ a budeš tak vedieť našim zákazníkom dobre poradiť
⭐️Máš dobrý časový manažment a vieš si určiť svoje priority
⭐️Máš záujem prinášať nápady a nebojíš sa chopiť samostatného riadenia svojich projektov/plánov
⭐️A v neposlednom rade vieš zhodnotiť svoj výkon a vytvoriť report úspešnosti tvojich iniciatív
⭐️ Znalosť ekonomického programu POHODA
⭐️Komunikačné schopnosti v rámci zákazníckeho servisu
⭐️Máš zmysel pre organizáciu a plánovanie práce, a analytické myslenie ti nerobí problém
⭐️Uvítame ak sa už vo svete rastlín orientuješ a budeš tak vedieť našim zákazníkom dobre poradiť
⭐️Máš dobrý časový manažment a vieš si určiť svoje priority
⭐️Máš záujem prinášať nápady a nebojíš sa chopiť samostatného riadenia svojich projektov/plánov
⭐️A v neposlednom rade vieš zhodnotiť svoj výkon a vytvoriť report úspešnosti tvojich iniciatív
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť HydroFlora s.r.o. je od roku 1995 lídrom v oblasti tvorby a údržby interiérovej zelene. Kamenná predajňa so širokou ponukou luxusných dizajnových a samozavlažovacích kvetináčov, interiérových a exteriérových rastlín funguje od začiatku vzniku spoločnosti. Sme výhradným dovozcom nemeckých črepníkov Lechuza pre Slovenskú republiku. Sme partnerom pre maloobchodných aj veľkoobchodných dodávateľov, architektov a designérov.
Ako prví na slovenskom trhu sme začali popri predaji a poradenstve poskytovať aj odborný servis hydrokultúrne pestovaných rastlín. K našim zákazníkom patria spoločnosti IBM, ING Bank, O2, Johnson Controls, Philipe Moris, Microsoft ...
Ako prví na slovenskom trhu sme začali popri predaji a poradenstve poskytovať aj odborný servis hydrokultúrne pestovaných rastlín. K našim zákazníkom patria spoločnosti IBM, ING Bank, O2, Johnson Controls, Philipe Moris, Microsoft ...
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4547311
Dátum zverejnenia: 28.3.2023
2023-03-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Koordinátor, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: HydroFlora s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac