Administratívny pracovník

HYDRA s.r.o.

Miesto práce
Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihned'
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacodmeny a bonusy, 13. plat na základe výsledkov spoločnosti

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

-aktívne vyhľadávanie nových zákazníkov a udržiavanie kontaktov so zákazníkmi,
- príprava a kompletizácia podkladov pre verejné obstarávania,
- aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí a verejných obstarávaní,
- práca v dynamických nákupných systémoch týkajúcich sa verejných obstarávaní,
- administratívna agenda zahŕňajúca komunikáciu s príslušnými úradmi,
- komunikácia so zákazníkmi v slovenskom a anglickom jazyku,
- príprava podkladov pre marketingové a finančné reporty,
-zber údajov, príprava a realizácia marketingových aktivít.

Zamestnanecké výhody, benefity

- služobný mobil,
- služobný počítač,
- možnosť sebarozvoja a rastu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Ruský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Mac OS - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

2

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zodpovedný
- spoľahlivý
- komunikatívny
- flexibilný
- aktívny
- prax v obchodnej pozícii - podmienkou
- ochota cestovať
- schopnosť sa rýchlo učiť
- samostatnosť
- profesionálne a reprezentatívne vystupovanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť HYDRA s.r.o. pôsobí na trhu od roku 2017 a má rôznorodé zameranie.
ID: 4167549  Dátum zverejnenia: 22.9.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac