Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník
HYDRA s.r.o.
Miesto práce
Zvolen
Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihned'
ihned'
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacodmeny a bonusy, 13. plat na základe výsledkov spoločnosti
900 EUR/mesiacodmeny a bonusy, 13. plat na základe výsledkov spoločnosti
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-aktívne vyhľadávanie nových zákazníkov a udržiavanie kontaktov so zákazníkmi,
- príprava a kompletizácia podkladov pre verejné obstarávania,
- aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí a verejných obstarávaní,
- práca v dynamických nákupných systémoch týkajúcich sa verejných obstarávaní,
- administratívna agenda zahŕňajúca komunikáciu s príslušnými úradmi,
- komunikácia so zákazníkmi v slovenskom a anglickom jazyku,
- príprava podkladov pre marketingové a finančné reporty,
-zber údajov, príprava a realizácia marketingových aktivít.
- príprava a kompletizácia podkladov pre verejné obstarávania,
- aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí a verejných obstarávaní,
- práca v dynamických nákupných systémoch týkajúcich sa verejných obstarávaní,
- administratívna agenda zahŕňajúca komunikáciu s príslušnými úradmi,
- komunikácia so zákazníkmi v slovenskom a anglickom jazyku,
- príprava podkladov pre marketingové a finančné reporty,
-zber údajov, príprava a realizácia marketingových aktivít.
Zamestnanecké výhody, benefity
- služobný mobil,
- služobný počítač,
- možnosť sebarozvoja a rastu.
- služobný počítač,
- možnosť sebarozvoja a rastu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Ruský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Mac OS - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
2
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovedný
- spoľahlivý
- komunikatívny
- flexibilný
- aktívny
- prax v obchodnej pozícii - podmienkou
- ochota cestovať
- schopnosť sa rýchlo učiť
- samostatnosť
- profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
- spoľahlivý
- komunikatívny
- flexibilný
- aktívny
- prax v obchodnej pozícii - podmienkou
- ochota cestovať
- schopnosť sa rýchlo učiť
- samostatnosť
- profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť HYDRA s.r.o. pôsobí na trhu od roku 2017 a má rôznorodé zameranie.
ID: 4167549
Dátum zverejnenia: 22.9.2021
2021-09-22
lokalita: Zvolen Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: HYDRA s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac