Oblastná manažérka / Oblastný manažér

Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Miesto práce
Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiackvartálne bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Ste nezávislý, cieľavedomý, schopný sa každodenne motivovať bez dozoru nadriadeného?
  • Máte radi cestovanie, ste dynamický, ambiciózny a hladní po nových výzvach?
  • Ste dobrým vyjednávačom a snažíte sa veci dokončiť včas a správne?
  • Nebojíte sa vyhrnúť si rukávy a pomôcť manuálne v obchodoch?
  • Máte dobrú úroveň angličtiny?
  • Naše obchody sa nachádzajú v Čadci, Žiline, Púchove, Považskej Bystrici, Trenčíne a Trnave.

Vaše hlavné zodpovednosti budú:

  • Priama účasť na zabezpečení, aby boli všetky obchody dobre organizované, poskytovali príjemnú atmosféru a špeciálny zážitok zákazníkom;
  • Rozvíjanie a zapájanie tímov obchodu, riadenie ich každodenných aktivít a komunikácia so všetkými denne;
  • Riadenie dodávok a dopravy s cieľom maximalizovať efektivitu a minimalizovať straty;
  • Rozvíjanie a implementovanie marketingovej stratégie v pridelenej oblasti s cieľom rozvoja základne zákazníkov a maximalizácie zisku - s dodržiavaním konceptu spoločnosti;
  • Príprava a dodržiavanie ročného rozpočtu, štvrťročných správ o pokroku a obchodnej analýzy;
  • Kontrola a udržiavanie nákladov v rámci pridelených rozpočtových rámcov;
  • Zaistenie dosiahnutia obchodných cieľov s plnou zodpovednosťou za rozpočet
  • Zaistenie, aby boli dodržiavané všetky interné predpisy a pravidlá;
  • Sledovanie potenciálnych príležitostí na rozšírenie.

Hľadáme človeka, ktorý
  • Má viac ako 3-5 rokov skúseností s maloobchodom a zdravý záujem o oblasť módy, skúsenosti v podobnej pozícii sú výhodou.
  • Riadil tím viac ako 5 ľudí, ideálne na rôznych miestach.
  • Má skúsenosti s vizuálnym merchandisingom, ideálne v medzinárodnom reťazci.
  • Hovorí plynulo po anglicky a má platný vodičský preukaz.
  • Má skúsenosti s prípravou a čítaním rozpočtov a KPI.
  • Je komunikatívna osoba, ktorá motivuje tímy.
  • Má výborné vodcovské schopnosti a schopnosť trénovať/riadiť predajné techniky.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Príležitosť pracovať v medzinárodnom prostredí s kultúrou zdieľania znalostí
  • Práca v stabilnej spoločnosti
  • Nezávislá pozícia
  • Výhody pre zamestnancov a veľmi dobre nastavený systém bonusov na základe výkonu
  • Zľavy pre zamestnancov
  • Výhody: Bonusy, firemné auto, mobilný telefón, notebook, flexibilný začiatok/koniec pracovnej doby, stravné, možnosť občasnej práce z domu, individuálny pracovný harmonogram, účasť na medzinárodných konferenciách, profesionálne školenie a rozvoj, návšteva medzinárodných projektov spoločnosti HUMANA.

Informácie o výberovom konaní

Prosím, zašlite svoj životopis v angličtine na: [email protected] Ďakujeme za prejavený záujem, ale kontaktujeme iba vybraných kandidátov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Textil

Ostatné znalosti

angličtina - Pokročilý

Počet rokov praxe

5

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Humana Slovakia je súčasťou medzinárodnej organizácie HUMANA zameranej na pomoc tretiemu svetu. Spoločnosť podporuje medzinárodné humanitárne projekty.
Prevádzkuje triediareň textilu a vlastnú sieť 26 predajní s textilom v SR so sídlom v Martine.
Viac info na www.humana-slovakia.org

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Marianna Martinček
Tel.: +421903890415
E-mail: poslať životopis
ID: 4803886  Dátum zverejnenia: 9.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac