Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Training Coordinator & Office manager- Part Time práca
HUMAN CAPITAL s.r.o.
Miesto práce
Na vŕšku 8, 811 01 Bratislava
Na vŕšku 8, 811 01 Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
300 Eur brutto + odmeny podľa výkonu (zpravidla aj 2-násobok základnej mzdy navyše k základnej mzde)
300 Eur brutto + odmeny podľa výkonu (zpravidla aj 2-násobok základnej mzdy navyše k základnej mzde)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Administratívna práca na 1/2 pracovný úväzok v kancelárií v centre Bratislavy:
- koordinácia termínov tréningov a trénerov/koučov/konzultantov so zákazníkmi
- tvorba ponúk pre zákazníkov, objednávky
- kontakt so zákazníkmi (e-mail/telefón) od prvého kontaktu až po vyhodnotenie projektov - aj v anglickom jazyku
- príprava a úprava projektových materiálov
- vyhodnocovanie projektov, reporting, fakturácia
- office management a správa pošty
- koordinácia termínov tréningov a trénerov/koučov/konzultantov so zákazníkmi
- tvorba ponúk pre zákazníkov, objednávky
- kontakt so zákazníkmi (e-mail/telefón) od prvého kontaktu až po vyhodnotenie projektov - aj v anglickom jazyku
- príprava a úprava projektových materiálov
- vyhodnocovanie projektov, reporting, fakturácia
- office management a správa pošty
Zamestnanecké výhody, benefity
- skrátený pracovný úväzok
- laptop & mobilný telefón
- možnosti ďalšieho rozvoja a vzdelávania
- jazykové vzdelávanie
- firemné teambuildingy
- laptop & mobilný telefón
- možnosti ďalšieho rozvoja a vzdelávania
- jazykové vzdelávanie
- firemné teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate uvedené požiadavky, zašlite nám e-mailom Vaše CV s motivačným listom. Výberové konanie pozostáva z 2 kôl. Na osobné interview pozveme kandidátov, ktorí spĺňajú uvedené podmienky. Uveďte prosím aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov podľa zák. č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, ľudksé zdroje
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Obraciame sa na zodpovedných a spoľahlivých kandidátov s profesionálnymi administratívnymi zručnosťami tak v slovenskom ako aj anglickom jazyku. Znalosti prozákaznickej orientácie a komunikácie sú taktiež podmienkou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme úspešná a etablovaná konzultačná spoločnosť v oblasti HR - Training & Development. Našim klientom poskytujeme vysoko profesionálne služby v oblasti tréningov a rozvojových programov, koučingu, Assessment & Development Centre, HR poradenstva a rôznych prieskumov. S vysokou zákazníckou spokojnosťou na úrovni 98,4% pracujeme pre nadnárodné korporácie a pomáhame im tak v dosahovaní ich cieľov. Máme skutočnú vášeň preto, čo robíme a je to na nás "cítiť".
Viac informácií o našej spoločnosti nájdete na: www.humancapital.sk a www.HR-prieskumy.sk
Viac informácií o našej spoločnosti nájdete na: www.humancapital.sk a www.HR-prieskumy.sk
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 1503906
Dátum zverejnenia: 5.12.2018
2018-12-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Špecialista pre vzdelávanie Spoločnosť: HUMAN CAPITAL s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 300 Eur brutto + odmeny podľa výkonu (zpravidla aj 2-násobok základnej mzdy navyše k základnej mzde)