Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka s aktívnym anglickým jazykom (zastupovanie počas materskej dovolenky)
HUBERT J.E., s.r.o.
Miesto práce
Vinárska 137, 926 01 Sereď
Vinárska 137, 926 01 Sereď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiacv závislosti od pracovných skúseností, ostatné benefity odprezentované na osobnom pohovore. Ozveme sa uchádzačom najviac spĺňajúcim kritériá
800 EUR/mesiacv závislosti od pracovných skúseností, ostatné benefity odprezentované na osobnom pohovore. Ozveme sa uchádzačom najviac spĺňajúcim kritériá
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovedá za realizáciu:
• požiadaviek vyplývajúcich z príslušnej dokumentácie SMBP ( IFS, BRS, ISO 22 000 )
• donášania, otvárania, zapisovania a evidencie pošty do „Protokolu“ a „Knihy došlých
faktúr“, rozdelenie pošty, E- mailov, tlače a faxov na jednotlivé úseky
• evidencie a podania odchádzajúcej pošty, nákupu poštových cenín podľa potrieb
podniku
• administratívnej práce súvisiacej s činnosťou sekretariátu konateľa spoločnosti,
prípadne pre ostatných členov TOP manažmentu spoločnosti,
• vyhotovovania tabuliek, predlôh, návrhov tlačív podľa potreby
• zakladania a archivovania vybavených písomností
• vedenia archívu dokumentov (zmluvy, výpisy z OR a pod.)
• prijímania telefonických a iných odkazov v neprítomnosti riaditeľa a to i v cudzom
jazyku
• zaznamenávania obsahu telefonátov v stručnej a výstižnej forme ( aj v AJ),
zaznamenanie tel. čísla volajúceho, presmerovania hovorov
• manažovania a vedenia termínov návštev
• zabezpečovania a prípravy pohostenia návštev a s tým súvisiacich nákupov
• jazykovej a technickej podpory jednotlivým oddeleniam spoločnosti
• koordinovania návštev odborných poradcov a hostí (ubytovanie, transport, logistika)
• zabezpečovania kancelárskych potrieb podľa potreby
• zodpovednosť za agendu interných dokumentov v súlade s požiadavkami ISO noriem
• príprava a zodpovednosť za výsledok ISO auditu v zverenej oblasti zodpovednosti
(vedenie internej dokumentácie)
• prípravu, zabezpečovanie a realizáciu eventových podujatí pre zamestnancov
• zodpovednosť za prípravu, zabezpečenie (ubytovanie, občerstvenie, doprava...),
manažovanie a koordinovanie priebehu teambuildingových aktivít jednotlivých
oddelení spoločnosti podľa potreby a požiadania členov TOP manažmentu a iné.
• požiadaviek vyplývajúcich z príslušnej dokumentácie SMBP ( IFS, BRS, ISO 22 000 )
• donášania, otvárania, zapisovania a evidencie pošty do „Protokolu“ a „Knihy došlých
faktúr“, rozdelenie pošty, E- mailov, tlače a faxov na jednotlivé úseky
• evidencie a podania odchádzajúcej pošty, nákupu poštových cenín podľa potrieb
podniku
• administratívnej práce súvisiacej s činnosťou sekretariátu konateľa spoločnosti,
prípadne pre ostatných členov TOP manažmentu spoločnosti,
• vyhotovovania tabuliek, predlôh, návrhov tlačív podľa potreby
• zakladania a archivovania vybavených písomností
• vedenia archívu dokumentov (zmluvy, výpisy z OR a pod.)
• prijímania telefonických a iných odkazov v neprítomnosti riaditeľa a to i v cudzom
jazyku
• zaznamenávania obsahu telefonátov v stručnej a výstižnej forme ( aj v AJ),
zaznamenanie tel. čísla volajúceho, presmerovania hovorov
• manažovania a vedenia termínov návštev
• zabezpečovania a prípravy pohostenia návštev a s tým súvisiacich nákupov
• jazykovej a technickej podpory jednotlivým oddeleniam spoločnosti
• koordinovania návštev odborných poradcov a hostí (ubytovanie, transport, logistika)
• zabezpečovania kancelárskych potrieb podľa potreby
• zodpovednosť za agendu interných dokumentov v súlade s požiadavkami ISO noriem
• príprava a zodpovednosť za výsledok ISO auditu v zverenej oblasti zodpovednosti
(vedenie internej dokumentácie)
• prípravu, zabezpečovanie a realizáciu eventových podujatí pre zamestnancov
• zodpovednosť za prípravu, zabezpečenie (ubytovanie, občerstvenie, doprava...),
manažovanie a koordinovanie priebehu teambuildingových aktivít jednotlivých
oddelení spoločnosti podľa potreby a požiadania členov TOP manažmentu a iné.
Zamestnanecké výhody, benefity
Rozsiahly balík výhod a benefitov v rámci Hubert benefit programu.
Podrobnejšie budú komunikované pri osobnom pohovore.
Podrobnejšie budú komunikované pri osobnom pohovore.
Informácie o výberovom konaní
- znalosť cudzieho jazyka nevyhnutná
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborné organizačné schopnosti
- zodpovednosť, spoľahlivosť a precíznosť
- príjemné, profesionálne vystupovanie a komunikácia
- schopnosť pracovať pod tlakom, odolnosť voči stresu
- time manažment, priority manažment
- tímová hráčka/hráč
- zodpovednosť, spoľahlivosť a precíznosť
- príjemné, profesionálne vystupovanie a komunikácia
- schopnosť pracovať pod tlakom, odolnosť voči stresu
- time manažment, priority manažment
- tímová hráčka/hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Hubert J.E., s.r.o. je renomovaný slovenský výrobca značkových šumivých vín, tichých vín, destilátov a nealkoholických nápojov s vedúcim postavením na slovenskom trhu. Už viac ako 195 rokov prinášame našim fanúšikom chuť, radosť a eleganciu, ukrytú v každej fľaši. Sme súčasťou veľkého medzinárodného koncernu s centrálou v Nemecku. Sídlom spoločnosti Hubert je mesto Sereď.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3775378
Dátum zverejnenia: 3.5.2021
2021-05-03
lokalita: Sereď Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: HUBERT J.E., s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac