Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Key Account Manager
HUBERT J.E., s.r.o.
Miesto práce
Sereď
Sereď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.04.2019
01.04.2019
Mzdové podmienky (brutto)
základná zložka mzdy od 1.000 € v závislosti od pracovných skúseností uchádzača
základná zložka mzdy od 1.000 € v závislosti od pracovných skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- starostlivosť o zverených retail zákazníkov z kategórie medzinárodné reťazce, lokálne reťazce, siete čerpacích staníc
-budovanie a rozvoj obchodných vzťahov so zákazníkmi a vytváranie stratégií pre každého zákazníka
-vedenie obchodných jednaní so zverenými zákazníkmi vrátane ročných vyjednávaní
-tvorba business plánov v spolupráci s oddelením marketingu, logistiky, financií vrátane zodpovednosti za P&L
-exekúcia zákazníckych plánov v spolupráci s OZ s cieľom zabezpečiť implementáciu daných plánov v predajnej sieti zákazníka
-príprava promo aktivít, promo plánu a plánovanie objemov tovaru na uvedené aktivity
-odhad predajov po zákazníkoch
-monitoring vývoja trhu a monitoring aktivít konkurencie
-pravidelný reporting smerom k podporným oddeleniam a vedeniu
-zadávanie informácií do informačných systémov spoločnosti
- príprava podkladov pre porady OZ a účasť na poradách OZ
- komunikácia so zákazníkmi a zasielanie podkladov pre spoluprácu, zmien v sortimente, návrhov akcií, vyhodnotení, cenových ponúk
- príprava analýz a podkladov pre prácu obchodného oddelenia a marketingu
- kontrola platobných a dodacích podmienok zákazníkov
- koordinácia externých merchandiserov pri práci v reťazcoch zverených zákazníkov
-budovanie a rozvoj obchodných vzťahov so zákazníkmi a vytváranie stratégií pre každého zákazníka
-vedenie obchodných jednaní so zverenými zákazníkmi vrátane ročných vyjednávaní
-tvorba business plánov v spolupráci s oddelením marketingu, logistiky, financií vrátane zodpovednosti za P&L
-exekúcia zákazníckych plánov v spolupráci s OZ s cieľom zabezpečiť implementáciu daných plánov v predajnej sieti zákazníka
-príprava promo aktivít, promo plánu a plánovanie objemov tovaru na uvedené aktivity
-odhad predajov po zákazníkoch
-monitoring vývoja trhu a monitoring aktivít konkurencie
-pravidelný reporting smerom k podporným oddeleniam a vedeniu
-zadávanie informácií do informačných systémov spoločnosti
- príprava podkladov pre porady OZ a účasť na poradách OZ
- komunikácia so zákazníkmi a zasielanie podkladov pre spoluprácu, zmien v sortimente, návrhov akcií, vyhodnotení, cenových ponúk
- príprava analýz a podkladov pre prácu obchodného oddelenia a marketingu
- kontrola platobných a dodacích podmienok zákazníkov
- koordinácia externých merchandiserov pri práci v reťazcoch zverených zákazníkov
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť ponúka mnoho zaujímavých benefitov pre zamestnancov.
Benefity budú odprezentované na osobnom pohovore.
Benefity budú odprezentované na osobnom pohovore.
Informácie o výberovom konaní
- komunikácia v nemeckom jazyku výhodou
- SAP výhodou
- bydlisko Trnavský kraj výhodou
- min. 5 rokov praxe v obchode FMCG, min. 3 roky na pozícii KAM (NEVYHNUTNE!!!!!)
- vzhľadom na počet uchádzačov budeme kontaktovať len tých záujemcov, ktorí budú spĺňať zverejnené požiadavky
- SAP výhodou
- bydlisko Trnavský kraj výhodou
- min. 5 rokov praxe v obchode FMCG, min. 3 roky na pozícii KAM (NEVYHNUTNE!!!!!)
- vzhľadom na počet uchádzačov budeme kontaktovať len tých záujemcov, ktorí budú spĺňať zverejnené požiadavky
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Znalosť Zákona, DPH, spotrebnej dane z vína ,spotrebnej dane z liehu, požiadavky vyplývajúce z príslušnej dokumentácie SMBP( IFS, HACCP, BRC, ISO 22000, hygienické minimum)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Hubert J.E., s.r.o. je renomovaný slovenský výrobca značkových šumivých vín, tichých vín, destilátov a nealkoholických nápojov s vedúcim postavením na slovenskom trhu. Už viac ako 195 rokov prinášame našim fanúšikom chuť, radosť a eleganciu, ukrytú v každej fľaši. Sme súčasťou veľkého medzinárodného koncernu s centrálou v Nemecku. Sídlom spoločnosti Hubert je mesto Sereď.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3564364
Dátum zverejnenia: 12.2.2019
2019-02-12
lokalita: okres Galanta Pozícia: Account manager, Key account manager Spoločnosť: HUBERT J.E., s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: základná zložka mzdy od 1.000 € v závislosti od pracovných skúseností uchádzača