Hľadáme šikovného, lojálneho, flexibilného a zodpovedného Office manažéra/manažérku

HRQ SK s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
15.05.2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacvariabilná zložka 0%-30% zo základnej mzdy brutto mesačne

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovného, lojálneho, flexibilného a zodpovedného Office manažéra/manažérku so stabilným zamestnaním, v ktorom môže rozvíjať svoje organizačné a pracovné zručnosti a byť nápomocný vždy, keď si to situácia vyžiada. Ak sa ti naša ponuka páči a chceš sa stať súčasťou úspešnej skupiny spoločností zaoberajúcej sa poskytovaním komplexných služieb v oblasti HR s rodinnou atmosférou na pozícii Office manažér/manažérka neváhaj a pošli nám svoj životopis s fotografiou


Vašou náplňou práce bude:

* Vytvárať príjemnú proklientskú atmosféru - uvítanie návštev, príjemné a
priateľské vystupovanie
*Obsluha telefónu a odovzdávať odkazy spolupracovníkom
evidencia došla a odoslaná pošta jej spracovanie, triedenie a následne podanie
na pošte
*Vykonávať administratívne práce podľa pokynov majiteľov spoločnosti
*Riešenie funkčných porúch v kancelárii a reagovanie na požiadavky alebo
problémy
*Podieľať sa na príprave prezentácií pre majiteľov spoločnosti
*Zabezpečovať servis kopírok tlačiarní a dopĺňanie tonerov
*Komunikácia s určenými dodávateľmi a zabezpečovať objednávky na základe
požiadaviek
*Zabezpečovať a kontrolovať agendu spojenú s vozovým parkom spoločnosti,
telefónmi a s ním súvisiacim príslušenstvom a IT vybavením
*Objednávať a zabezpečovať občerstvenie pre návštevy a starostlivosť o kuchynku
*Objednávanie kancelárskeho materiálu, spotrebného materiálu, stravných
kariet, kuriérskych služieb
*Spolupráca pri plánovaní a organizácii firemných podujatí
*Rezervácia dopravy a ubytovania a podpora kolegom pri služobných cestách
*Zodpovednosť za vedenie pokladní na centrále
*Príprava a kontrola dochádzky zamestnancov
*Spracovávať mesačné výdavky majiteľov spoločnosti a pripravovať mesačný
sumár výdavkov spoločnosti
*Príprava a evidencia pracovných dokumentov pre klientov na základe
požiadaviek
*Príprava odborných podkladov, prezentácií a materiálov slovenskom jazyku a
následne v prípade požiadavky zabezpečovať preklady a tlmočenia
*Spolupráca s divíziou Exchange príprava podkladov na základe požiadavky

Zamestnanecké výhody, benefity

*Stabilné zamestnanie a motivujúce finančné ohodnotenie
*Flexibilný pracovný čas s možnosťou Home Office
*Príjemný kolektív a pracovné prostredie - teambuildingy, firemné akcie
*Priestor na sebarealizáciu a odborný rast s možnosťou získať bohaté skúsenosti v oblasti HR s následnou participáciou na projektoch

Informácie o výberovom konaní

Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie s vhodnými kandidátmi bude pozostávať z osobného stretnutia priamo na centrále spoločnosti Tower 115 (pri nákupnom centre Eurovea).
Našli ste sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis. Prosím nezabudnite doplniť aj text: Odoslaním životopisu na e-mail [email protected] v zmysle zákona o ochrane osobných údajov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov uvedených v mojom životopise prevádzkovateľom HRQ SK s. r. o. za účelom sprostredkovania zamestnania.

V zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov uvedených v mojom životopise spoločnosťou HRQ SK s. r. o. za účelom sprostredkovania zamestnania.
Svoj súhlas dávam na dobu 6 rokov a beriem na vedomie, že súhlas je možné kedykoľvek odvolať pred uplynutím danej lehoty a to prostredníctvom e-mailu na adresu [email protected], alebo písomnou formou zaslaním na adresu: HRQ SK s. r. o., Pribinova 25, 811 09 Bratislava.
Prevádzkovateľ prehlasuje, že v prípade písomnej žiadosti dotknutej osoby o ukončenie spracúvania pred uvedenou lehotou, budú jej osobné údaje vymazané v lehote 30 dní od doručenia odvolania súhlasu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

V HRQ ponúkame komplexné riešenia venujúce sa personálno-konzultačnej činnosti v oblasti ľudských zdrojov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Administratíva, Personalistika, Ekonomika,

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Pokladňa - základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

*Reprezentatívne a profesionálne vystupovanie
*Vynikajúce organizačné schopnosti
*Time management a zmysel pre dôsledné a precízne vykonávanie práce
*Ochota prevziať zodpovednosť za zverené úlohy
*Vysoká odolnosť voči stresu
*Spoľahlivosť, komunikatívnosť, flexibilita
*Rozhodnosť, lojálnosť, nekonfliktnosť
*Zmysel pre tímovú prácu
*Pružnosť v myslení adaptabilita
*Skúsenosti s vedením personálnej agendy a
fakturácie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

HRQ SK s. r. o.
Pribinova 25
811 09 Bratislava
http://www.hrqgroup.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Matúš Taraš
Tel.: +421903597904
E-mail: poslať životopis
ID: 4064455  Dátum zverejnenia: 19.4.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac