Hľadáme daňového poradcu do rodinnej firmy so zahraničnou klientelou!

HRQ SK s. r. o.

Miesto práce
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 1500€ + v závislosti od seniority kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme skúseného daňového poradcu do Banskej Bystrice!!!

Vašou pracovnou náplňou bude:

* pripravovanie daňových stanovísk v slovenskom a/alebo cudzom jazyku
* registrovanie daňových subjektov na príslušných daňových úradoch.
* komunikácia s klientmi spoločností a zástupcami daňovej správy.
* príprava podkladov a dokumentov k daňovým kontrolám.

Zamestnanecké výhody, benefity

* po roku 5 dní dovolenky navyše
* 13.plat
* semináre v zahraničí
* školenia preplácané zamestnávateľom
* odmeny za výnimočné projekty
* sociálny fond

Informácie o výberovom konaní

Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.

Našli ste sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis. Prosím nezabudnite doplniť aj text: Odoslaním životopisu na e-mail [email protected] v zmysle zákona o ochrane osobných údajov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov uvedených v mojom životopise prevádzkovateľom HRQ SK s. r. o. za účelom sprostredkovania zamestnania.

V zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov uvedených v mojom životopise spoločnosťou HRQ SK s. r. o. za účelom sprostredkovania zamestnania.
Svoj súhlas dávam na dobu 6 rokov a beriem na vedomie, že súhlas je možné kedykoľvek odvolať pred uplynutím danej lehoty a to prostredníctvom e-mailu na adresu [email protected], alebo písomnou formou zaslaním na adresu: HRQ SK s. r. o., Pribinova 25, 811 09 Bratislava.
Prevádzkovateľ prehlasuje, že v prípade písomnej žiadosti dotknutej osoby o ukončenie spracúvania pred uvedenou lehotou, budú jej osobné údaje vymazané v lehote 30 dní od doručenia odvolania súhlasu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia

Náš klient je je audítorská a poradenská spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, dane, audit

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3671204  Dátum zverejnenia: 18.6.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1500€ + v závislosti od seniority kandidáta