Asistentka predaja

HRQ SK s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
750€ brutto + provízia z predaja ( až do 300€/mesiac)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- komunikácia so zákazníkmi
- práca s pokladňou
- udržiavanie poriadku na predajni
- spracovanie a vystavovanie tovaru
- poskytovanie informácií o tovare, pomoc pri výbere tovaru

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v úspešnej spoločnosti
- práca v príjemnom kolektíve

Informácie o výberovom konaní

Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie s vhodnými kandidátmi bude pozostávať z osobného stretnutia priamo na centrále spoločnosti Tower 115 (pri nákupnom centre Eurovea).
Našli ste sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis. Prosím nezabudnite doplniť aj text: Odoslaním životopisu na e-mail [email protected] v zmysle zákona o ochrane osobných údajov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov uvedených v mojom životopise prevádzkovateľom HRQ SK s. r. o. za účelom sprostredkovania zamestnania.

V zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov uvedených v mojom životopise spoločnosťou HRQ SK s. r. o. za účelom sprostredkovania zamestnania.
Svoj súhlas dávam na dobu 6 rokov a beriem na vedomie, že súhlas je možné kedykoľvek odvolať pred uplynutím danej lehoty a to prostredníctvom e-mailu na adresu [email protected], alebo písomnou formou zaslaním na adresu: HRQ SK s. r. o., Pribinova 25, 811 09 Bratislava.
Prevádzkovateľ prehlasuje, že v prípade písomnej žiadosti dotknutej osoby o ukončenie spracúvania pred uvedenou lehotou, budú jej osobné údaje vymazané v lehote 30 dní od doručenia odvolania súhlasu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Spoločnosť sa realizuje v oblasti textilu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

maloobchod

Ostatné znalosti

SAP - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- komunikatívnosť a zodpovednosť
- orientácia na zákazníka
- skúsenosti z obchodu výhodou
- spoľahlivosť a samostatnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3602519  Dátum zverejnenia: 18.2.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 750€ brutto + provízia z predaja ( až do 300€/mesiac)