Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčný/-á v personálnej agentúre
HRQ SK s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
600 - 1000 EUR
600 - 1000 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nového člena tímu do našej spoločnosti!
Máš dobré organizačné schopnosti, vieš pracovať samostatne a hľadáš novú výzvu vo svojej kariére?
Tak možno hľadáme práve teba!
Čo bude tvojou náplňou práce?
- vytváranie príjemnej proklientskej atmosféry - uvítanie návštev, príjemné vystupovanie
- vybavenie telefonátov a odovzdanie odkazov spolupracovníkom
- vedenie dokumentácie, zodpovednosť za prijatú a odoslanú poštu - spracovanie, triedenie, podanie na pošte
- vykonávanie administratívnych prác podľa pokynov majiteľov a vedenia spoločnosti
- spolupráca pri príprave prezentácií pre majiteľov a generálnu riaditeľku spoločnosti
- komunikácia s dodávateľmi a zabezpečenie objednávok na základe požiadaviek interných zamestnancov
- objednanie a zabezpečenie občerstvenia pre návštevy a starostlivosť o kuchynku
- evidencia prijatých a odoslaných faktúr všetkých spoločností v rámci skupiny HRQ
- spracovanie mesačných výdavkov
- príprava a kompletizácia podkladov pre účtovnú firmu
- príprava a evidencia pracovných dokumentov pre klientov
- príprava odborných podkladov, prezentácií a materiálov
- prípadné zabezpečenie prekladu/tlmočenia
- fleet management
- príprava reportov
- práca s pokladňou
- účasť na poradách a spracovanie zápisu z porady
- podpora všetkých oddelení spoločnosti
Máš dobré organizačné schopnosti, vieš pracovať samostatne a hľadáš novú výzvu vo svojej kariére?
Tak možno hľadáme práve teba!
Čo bude tvojou náplňou práce?
- vytváranie príjemnej proklientskej atmosféry - uvítanie návštev, príjemné vystupovanie
- vybavenie telefonátov a odovzdanie odkazov spolupracovníkom
- vedenie dokumentácie, zodpovednosť za prijatú a odoslanú poštu - spracovanie, triedenie, podanie na pošte
- vykonávanie administratívnych prác podľa pokynov majiteľov a vedenia spoločnosti
- spolupráca pri príprave prezentácií pre majiteľov a generálnu riaditeľku spoločnosti
- komunikácia s dodávateľmi a zabezpečenie objednávok na základe požiadaviek interných zamestnancov
- objednanie a zabezpečenie občerstvenia pre návštevy a starostlivosť o kuchynku
- evidencia prijatých a odoslaných faktúr všetkých spoločností v rámci skupiny HRQ
- spracovanie mesačných výdavkov
- príprava a kompletizácia podkladov pre účtovnú firmu
- príprava a evidencia pracovných dokumentov pre klientov
- príprava odborných podkladov, prezentácií a materiálov
- prípadné zabezpečenie prekladu/tlmočenia
- fleet management
- príprava reportov
- práca s pokladňou
- účasť na poradách a spracovanie zápisu z porady
- podpora všetkých oddelení spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre rýchlo sa rozvíjajúcu spoločnosť
- možnosť rásť a budovať si kariéru
- neustále rozšírovanie si know-how v oblasti HR
- priestor pre sebarealizáciu
- možnosť rásť a budovať si kariéru
- neustále rozšírovanie si know-how v oblasti HR
- priestor pre sebarealizáciu
Informácie o výberovom konaní
Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie s vhodnými kandidátmi sa bude pozostávať z osobného stretnutia priamo na centrále spoločnosti Tower 115 (pri nákupnom centre Eurovea).
Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis. Prosím nezabudnite doplniť aj text: Odoslaním životopisu na e-mail [email protected] v zmysle zákona o ochrane osobných údajov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov uvedených v mojom životopise prevádzkovateľom HRQ SK s. r. o. za účelom sprostredkovania zamestnania.
Svoj súhlas dávam na dobu 5 rokov a beriem na vedomie, že súhlas je možné kedykoľvek odvolať pred uplynutím danej lehoty a to prostredníctvom e-mailu na adresu ([email protected]) alebo písomnou formou zaslaním na adresu spoločnosti HRQ SK s. r. o. so sídlom Pribinova 25, 811 09 Bratislava.
Prevádzkovateľ prehlasuje, že v prípade písomnej žiadosti dotknutej osoby o ukončenie spracúvania pred uvedenou lehotou, budú jej osobné údaje vymazané v lehote 30 dní od doručenia odvolania súhlasu.
Výberové konanie s vhodnými kandidátmi sa bude pozostávať z osobného stretnutia priamo na centrále spoločnosti Tower 115 (pri nákupnom centre Eurovea).
Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis. Prosím nezabudnite doplniť aj text: Odoslaním životopisu na e-mail [email protected] v zmysle zákona o ochrane osobných údajov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov uvedených v mojom životopise prevádzkovateľom HRQ SK s. r. o. za účelom sprostredkovania zamestnania.
Svoj súhlas dávam na dobu 5 rokov a beriem na vedomie, že súhlas je možné kedykoľvek odvolať pred uplynutím danej lehoty a to prostredníctvom e-mailu na adresu ([email protected]) alebo písomnou formou zaslaním na adresu spoločnosti HRQ SK s. r. o. so sídlom Pribinova 25, 811 09 Bratislava.
Prevádzkovateľ prehlasuje, že v prípade písomnej žiadosti dotknutej osoby o ukončenie spracúvania pred uvedenou lehotou, budú jej osobné údaje vymazané v lehote 30 dní od doručenia odvolania súhlasu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pozícia je obsadzovaná interne.
Pozícia je obsadzovaná interne.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- schopnosť pracovať samostatne
- flexibilita
- ochota učiť sa
- pozitívny prístup k práci
- skúsenosť na poddobnej pozícii (administratíva/recepcia)
- skúsenosť s prácou s faktúrami, excelom, pokladňou
- komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
- flexibilita
- ochota učiť sa
- pozitívny prístup k práci
- skúsenosť na poddobnej pozícii (administratíva/recepcia)
- skúsenosť s prácou s faktúrami, excelom, pokladňou
- komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3333340
Dátum zverejnenia: 17.5.2018
2018-05-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: HRQ SK s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 600 - 1000 EUR