Manažér servisných stredísk

HRQ SK s. r. o.

Miesto práce
Trenčiansky kraj, okres Prievidza
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Úspešná slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti nákupu a predaja mobilných telefónov, mobilného príslušenstva a IT techniky hľadá vhodného uchádzača na pozíciu Manažér servisných stredísk.

Vašou náplňou práce bude:
- koordinácia chodu servisných prevádzok a servisných technikov /celá SR/
- zaškoľovanie novoprijatých servisných technikov
- nábor nových zamestnancov a otváranie nových servisných prevádzok
- vyhodnocovanie a kontrola plnenia KPI
- riadenie, hodnotenie a motivácia technikov a ich podpora pri plnení úloh
- pravidelné návštevy servisných prevádzok
- úzka spolupráca s vedením spoločnosti & reporting
- komunikácia so zákazníkmi

Zamestnanecké výhody, benefity

- služobný telefón a auto k dispozícii
- firemné akcie a teambuildingy
- zľavy na produkty spoločnosti
- pravidelné zaškoľovanie

Informácie o výberovom konaní

Ak Vas naša ponuka oslovila a mate záujem byť zaradený /á do výberového konania, Vás životopis v slovenskom jazyku očakávame na nižšie uvedenej e-mailovej adrese. Prípište prosím aj Vašu motiváciu, prečo by ste chceli pracovať na tejto pozícií. Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Našim klientom je rýchlo expandujúca spoločnosť pôsobiaca na Slovenskom a Českom trhu, zaoberajúca sa:
Maloobchod (mobilné telefóny, príslušenstvo)
Veľkoobchod / Trading (mobilné telefóny, príslušenstvo)
Služby v oblasti telekomunikácií (servis, poradenstvo)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- technická zručnosť
- komunikatívnosť
- samostatnosť
- flexibilita a ochota cestovať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3198144  Dátum zverejnenia: 26.9.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou