Administratívny asistent / asistentka (študent)

Hronček & Partners, s. r. o.

Miesto práce
Robotnícka 11591/1j, Martin
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
4,75 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Študentke alebo študentovi študujúcemu na vysokej školy ponúkame pracovnú pozíciu administratívnej asistentky/asistenta v formou dohody o brigádnickej práci študenta s vyhliadkou zamestnania po skončení štúdia.

Obsahom tvojej pracovnej náplne bude administratívna agenda, kompletizácia a zakladanie spisov, príprava a kompletizácia podkladov podľa pokynov, vedenie evidencií, príprava jednoduchých elektronických podaní, marketingová činnosť a iné administratívne práce pri činnosti zamestnávateľa.

Zamestnanecké výhody, benefity

​Práca v mladom, perspektívnom a aktívnom kolektíve v prostredí dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti, ktorá neustále expanduje a rozširuje svoje pôsobenie. S nami získaš možnosť spoluvytvárať úspechy, rozvíjať našu spoločnosť, profesionálne rásť a veľmi zaujímavú a rozmanitú pracovnú náplň.​

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o uvedenú pozíciu, pošlite prosím svoj motivačný list, životopis a súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, a to telefonicky alebo e-mailom. Ďakujeme za pochopenie

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

administratíva, ekonomika, personalistika, obchod

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft SharePoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Precízna a dôsledná práca
  • Vysoké pracovné nasadenie a zmysel pre tímovú prácu
  • Spoľahlivosť a diskrétnosť
  • Samostatnosť a kreativita
  • Dobré komunikačné schopnosti a profesionálne vystupovanie
  • Prax
  • Znalosť práce s PC, MS Office
  • Znalosť cudzieho jazyka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V advokátskej kancelárii Hronček & Partners už viac ako 10 rokov poskytujeme pre klientov právne poradenstvo a pomoc pri ich podnikaní a činnosti v širokom spektre právnych oblastí.
Naším prvoradým cieľom je individualizovaná a kvalitná služba opätovaná spokojnosťou našich klientov.
Napriek umiestneniu firmy v prostredí regiónu Martina a Žiliny, je naše pôsobenie nielen celoslovenské, ale aj s presahom do zahraničia.
Vytvárame a využívame potenciál prepájania špecialistov s dopytom klientov tak, aby sme mohli poskytnúť vždy komplexnú službu, riešenia a poradenstvo s pridanou hodnotou.
Veľmi dôležité pre našu prácu je využívanie moderných postupov, digitálnych technológií, automatizácia procesov a inovatívne postupy.
Advokátska kancelária je členom medzinárodnej siete AllyLaw a tiež združení ako Investment Support Association (iSA), inovačnej siete INOVATO a ďalších, vďaka, ktorým sa stále môžeme rozvíjať a naše služby posúvať vpred.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Andrea Domény
E-mail: poslať životopis
ID: 4947231  Dátum zverejnenia: 13.1.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 4,75 EUR/hod.