Hľadáme asistentku procesnej manažérky - Príležitosť pre šikovných a ambicióznych kandidátov s chuťou pracovať v dynamickom prostredí.

Hronček & Partners, s. r. o.

Miesto práce
Robotnícka 11591/1j, Martin
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac(výška odmeny závisí od kvalifikácie, pracovných skúseností a znalostí kandidáta + možnosť získať projektové odmeny podľa skúseností a angažovanosti)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Asistentka procesnej manažérky

  • Zabezpečuje administratívnu agendu zamestnávateľa a klientov využívajúcich služby podľa požiadaviek
  • Zabezpečuje a vedie komunikáciu so zákazníkmi a poskytuje im potrebné informácie
  • Vykonáva základné marketingové, ekonomické a personálne práce podľa pokynov
  • Zabezpečuje agendu zamestnávateľa v oblasti pohľadávok, podieľa sa na základných činnostiach podľa požiadaviek
  • Podieľa sa na procese digitalizácie a automatizácie, vykonáva základné činnosti podľa požiadaviek
  • Podieľa sa na príprave prezentácií a reportov pre manažment
  • Archivuje dokumenty, vedie evidencie a spisy, pripravuje a spracováva podklady a dokumentáciu podľa pokynov
  • Spolupracuje s ostatnými oddeleniami a zabezpečuje efektívny chod kancelárie

Na pozícii Asistentka procesnej manažérky budeš mať veľa zodpovedností a každý deň bude iný. 

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Pracuješ v mladom, perspektívnom a aktívnom kolektíve v prostredí dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti, ktorá neustále expanduje a rozširuje svoje pôsobenie.
  • Spoluvytváraš úspechy a pomáhaš rozvíjať spoločnosť.
  • Máš možnosť profesionálneho a profesijného rozvoja vďaka rôznorodým činnostiam.
  • Získavaš prístup k kurzom anglického jazyka a rôznym teambuildingovým aktivitám.
  • Máš zaujímavú a rozmanitú pracovnú náplň
  • Máš prístup k moderným technológiám a nástrojom potrebným pre tvoju prácu

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o uvedenú pozíciu, pošlite prosím svoj motivačný list, životopis a súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, a to telefonicky alebo e-mailom. Ďakujeme za pochopenie

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

administratíva, ekonomika, personalistika, obchod

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

2

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Precízna a dôsledná práca
  • Vysoké pracovné nasadenie a zmysel pre tímovú prácu
  • Spoľahlivosť a diskrétnosť
  • Samostatnosť a kreativita
  • Dobré komunikačné schopnosti a profesionálne vystupovanie
  • Vysokoškolské vzdelanie
  • Prax
  • Znalosť práce s PC, MS Office
  • Znalosť cudzieho jazyka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Advokátska kancelária Hronček & Partners, s. r. o. pôsobí v mestách Martin a Žilina. Právne služby poskytuje klientom v rámci celej SR a tiež zahraničným klientom vo všetkých oblastiach práva, s osobitným zameraním na niektoré špecifické právne oblasti. Kladieme dôraz na vysokú kvalitu poskytovaných právnych služieb s cieľom vyhovieť očakávaniam klientov a to vždy efektívne a na profesionálnej úrovni. Viac informácií o našej advokátskej kancelárii a službách, ktoré poskytujeme nájdete na www.legalfirm.sk.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Jaroslava Nedbalcová, PhD.
E-mail: poslať životopis
ID: 4827875  Dátum zverejnenia: 13.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac