550 EUR

Asistent / Administratívny pracovník - skrátený úväzok (4,5 h) – možnosť flexibilnej pracovnej doby

HRman s.r.o.

Miesto práce
Ružinov
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
ihneď
Celková mzda (brutto)
550 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, ktorý sa zameriava na špecializované vzdelávacie a konzultačné služby pre nadnárodné korporácie hľadáme tímového hráča na skrátený úväzok.
 administratíva spojená s organizáciou tréningov a školení
 komunikácia s klientmi
 práca s CRM databázami
 práca s tréningovými materiálmi
 práca s web stránkou a on-line nástrojmi
 komunikácia s centrálou v UK

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

550

Zamestnanecké výhody, benefity

 Flexibilná pracovná doba
 Dovolenka navyše
 Práca v menšom kolektíve

Informácie o výberovom konaní

Žiadosti spolu so štruktúrovaným životopisom v slovenskom alebo anglickom jazyku zasielajte e-mailom, prípadne poštou na dole uvedené kontakty. V prípade nášho záujmu o ďalšiu spoluprácu, budeme vybraných záujemcov kontaktovať s pozvaním na osobný pohovor.
Zaslaním žiadosti nám dávate súhlas k spracovaniu Vašich osobných údajov v internej personálnej databáze.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné vzdelávacie organizácie

Predmetom činnosti nášho klienta sú špecializované vzdelávacie a konzultačné služby pre nadnárodné korporácie. Spoločnosť je súčasťou medzinárodnej siete, s pôsobnosťou v Českej republike a na Slovensku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

 Samostatnosť
 Zodpovednosť
 Dobré komunikačné schopnosti
 Pozitívny a profesionálny prístup
 Aktívna znalosť anglického jazyka, stredne pokročilý B2 (čítanie s porozumením je podmienkou)
 Schopnosť učiť sa nové veci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Predmetom našej činnosti sú komplexné a špecializované personálne služby pre malé a stredné firmy, vrátane administratívnej podpory a špecializovaného poradenstva všetkým firmám v oblasti riadenia a rozvoja ľudských zdrojov.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

HRman, s.r.o.
Piaristická 2
949 01 Nitra
http://www.hrman.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Adriana Žáková
Tel.: +421910558888
E-mail: poslať životopis
ID: 3718517   Dátum zverejnenia: 10.9.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   550