Asistent

HRman s.r.o.

Miesto práce
Žižkova 22b, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
816€ € pri 70% úväzku + ročný bonus

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Komunikácia s cestovnými agentúrami
Rezervácia ubytovania, cestovných lístkov a leteniek (vrátane online check-in)
Registrácia na kongresy, registrácia aktivít počas kongresu
Zabezpečovanie prepravy klientov na/z letiska
Zabezpečovanie rezervácií v reštauráciách
Príprava a distribúcia pozvánok jednotlivým klientom
Získavanie potrebných materiálov pre vytvorenie platobných príkazov (cenové ponuky, kontrakty,..)
Monitorovanie procesu objednávok a poskytovanie dodatočných informácií podľa potrieb
Spracovávanie nových dodacích požiadaviek
Príprava zmlúv o poskytovaní služieb a kontraktov
Vytváranie protokolov pripravených na podpis

Zamestnanecké výhody, benefity

Štandardné zamestnanecké benefity Alcon – pomerná časť v súvislosti s pracovným úväzkom

Informácie o výberovom konaní

Žiadosti spolu so štruktúrovaným životopisom v slovenskom/anglickom jazyku zasielajte e-mailom, prípadne poštou na dole uvedené kontakty. V prípade nášho záujmu o ďalšiu spoluprácu, budeme vybraných záujemcov kontaktovať s pozvaním na osobný pohovor. Zaslaním žiadosti nám dávate súhlas k spracovaniu Vašich osobných údajov v internej personálnej databáze.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov

Zastúpenie medzinárodnej farmaceutickej spoločnosti patriacej do skupiny Novartis.
Alcon prináša inovatívne produkty určené na starostlivosť o oči, ktoré zlepšujú kvalitu života a pomáhajú ľuďom na celom svete lepšie vidieť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

administratíva

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Skúsenosti z oblasti administratívy
• Výborne komunikačné schopnosti
• Dobré organizačné schopnosti
• Schopnosť stanoviť si priority
• Multitasking

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Advokátska kancelária so sídlom v Bratislave.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3366182  Dátum zverejnenia: 21.5.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 816€ € pri 70% úväzku + ročný bonus