GM Assistant

HRman s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
motivačné finančné ohodnotenie

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Administratíva a organizačné vedenie kancelárie spoločnosti Alcon SK
• Podpora riaditeľa ECE /ČR, SK, HUN, RO/
• Podpora Leadership týmu ECE /ČR, SK, HUN, RO/

Hlavnou pracovnou náplňou uchádzača je zabezpečovať administratívne a finančné operácie na oddeleniach. Pracovník/pracovníčka bude dohliadať a zabezpečovať plynulý priebeh operácii v kancelárii, zabezpečovať základne HR funkcie. Organizuje taktiež stretnutia a propagačné akcie pre obchodných partnerov z medicínskeho a farmaceutického priemyslu.

Zamestnanecké výhody, benefity

zázemie dynamicky sa rozvíjajúcej medzinárodnej spoločnosti
priestor pre kariérny rast
zaujímavá, kreatívna a samostatná práca
široká ponuka zamestnaneckých benefitov

Informácie o výberovom konaní

3 ročná prax na obdobnej pozícii, jazykové znalosti a počítačové zručnosti sú neodpustiteľnou požiadavkou pre zaradenie do výberového procesu.
Ide o zástup za materskú dovolenku - pracovná zmluva na dobu určitú 2 roky.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Našim klientom je farmaceutická spoločnosť pôsobiaca na slovenskom trhu od roku 1996. V súčasnosti zamestnáva viac ako 150 zamestnancov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

všeobecné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Personalistika - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Aspoň 3 roky praxe na pozícii samostatnej asistentky/samostatného asistenta.
• Skúsenosti s marketingovými kampaňami.
• Samostatnosť – schopnosť samostatnej práce i myslenia.
• Zodpovednosť, organizačné schopnosti.
• Vyspelá osobnosť – aktívna spolupráca so senior managementem spoločnosti, práce s osobnými údajmi zamestnancami.
• Schopnosť učiť sa nové veci a riešiť neštandardné situácie, schopnosť práce v týme
• Organizačné schopnosti, dôslednosť, spolahlivosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Advokátska kancelária so sídlom v Bratislave.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2765091  Dátum zverejnenia: 11.11.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: motivačné finančné ohodnotenie