Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior manažer call centra a online objednávok
HRC Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihned/dohodou
ihned/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacod 2500 € (v závislosti od skúsenosti kandidáta)
2 500 EUR/mesiacod 2500 € (v závislosti od skúsenosti kandidáta)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• rozvoj a riadenie call centra
• vedenie a koordinácia predajného tímu (operátorov call centra)
• navrhovanie a implementácia riešení pre zvýšenie efektívnosti práce, predaja a zákazníckej spokojnosti
• reportovanie a analyzovanie výsledkov tímu
• zodpovednosť za stanovenie a naplnenie krátkodobých a dlhodobých cieľov
• zodpovednosť za budget
• spracovanie a navrhovanie segmentácie databáz pre príslušné online kanály
• vedenie a koordinácia predajného tímu (operátorov call centra)
• navrhovanie a implementácia riešení pre zvýšenie efektívnosti práce, predaja a zákazníckej spokojnosti
• reportovanie a analyzovanie výsledkov tímu
• zodpovednosť za stanovenie a naplnenie krátkodobých a dlhodobých cieľov
• zodpovednosť za budget
• spracovanie a navrhovanie segmentácie databáz pre príslušné online kanály
Zamestnanecké výhody, benefity
• príležitosť k osobnému a profesijnému rastu
• zamestnanecké zľavy a cenové zvýhodnenia na produkty spoločnosti
• zamestnanecké zľavy a cenové zvýhodnenia na produkty spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti spolu so štruktúrovaným životopisom zasielajte e-mailom na dole uvedené kontakty. V prípade nášho záujmu o ďalšiu spoluprácu, budeme vybraných záujemcov kontaktovať s pozvaním na osobný pohovor.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti cestovného ruchu s vedúcou a stabilnou pozíciou na slovenskom trhu. Je profesionálnym partnerom, ponúka kvalitu a spoľahlivosť.
Našim klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti cestovného ruchu s vedúcou a stabilnou pozíciou na slovenskom trhu. Je profesionálnym partnerom, ponúka kvalitu a spoľahlivosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Prax na obdobnej pozícii min. 3 roky
• Skúsenosti s online predajom a nastavovaním procesu call centra
• Skúsenosti s Daktelou
• Obchodný duch
• Samostatná a dynamická osobnosť
• Komunikácia a nadväzovanie vzťahov sú Vašou prednosťou
• Prozákaznícky prístup - zákazník a jeho spokojnosť sú u nás na prvom mieste
• Skúsenosti s online predajom a nastavovaním procesu call centra
• Skúsenosti s Daktelou
• Obchodný duch
• Samostatná a dynamická osobnosť
• Komunikácia a nadväzovanie vzťahov sú Vašou prednosťou
• Prozákaznícky prístup - zákazník a jeho spokojnosť sú u nás na prvom mieste
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
HRC je poradenská spoločnosť, ktorá poskytuje široký sortiment služieb v oblasti budovania a riadenia oddelení ľudských zdrojov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4162548
Dátum zverejnenia: 16.9.2021
2021-09-16
lokalita: Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Manažér call centra Spoločnosť: HRC Slovakia, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac