Konzultant dochádzkového systému HUMANET

HOUR, spol. s r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiac- fixná mzda je závislá od skúsenosti kandidáta (ukáž nám skúsenosti a radi im prispôsobíme mzdu); ku fixnej mzde je možnosť získať pravidelnú výkonnostnú odmenu, ktorá sa odvíja od schopností a výkonu kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si nadšenec pre moderné technológie a máš skúsenosti s implementáciou DOCHÁDZKOVÝCH systémov? Chceš pracovať v dynamickom prostredí, kde má tvoja práca priamy dopad na úspech klientov? Ak áno, hľadáme práve teba! Naša spoločnosť už 20 rokov vyvíja a implementuje inovatívny dochádzkový systém, ktorý využívajú tisícky spokojných užívateľov na Slovensku.

Náplň práce:

- neustále vzdelávanie sa a veľmi dobrá orientácia v legislatívnych zmenách a trendoch v oblasti spracovania dochádzky,

- aktívna komunikácia so zákazníkom, analýza jeho  požiadaviek, návrh a následná komunikácia riešenia,

- implementácia DOCHÁDZKOVÉHO systému u zákazníkov,

- konzultácie a podpora zákazníkov – služby hot-line a Service desk,

- realizovanie školení,

- príprava užívateľskej dokumentácie,

- testovanie nových funkcií systému,

- prezentácia systému pre potenciálnych zákazníkov v rámci podpory pre kolegov z obchodného oddelenia,

​- služobné cesty v rámci SR (v maximálnej možnej miere sú stretnutia organizované online).


Zamestnanecké výhody, benefity

​- možnosť pracovať v hybridnom režime (kancelária / homeoffice),
​- flexibilný pracovný čas,
​- príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
​- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie,
​- príspevok zo sociálneho fondu na rôzne aktivity (relaxačné, športové, kultúrne aktivity, zdravotná starostlivosť),
​- voľné vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
​- samozrejmosťou je služobný notebook a mobil,
​- zabezpečený pitný režim na pracovisku,
​- sick day,
​- vzdelávanie, firemná knižnica, či účasť na konferenciách a seminároch,
​- eventy a teambuildingy rôzneho druhu niekoľkokrát ročne.​

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Humanet - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • DETAILNÁ ZNALOSŤ spôsobu spracovania DOCHÁDZKY po stránke legislatívnej aj praktickej  je NEVYHNUTÁ, pretože vy budete sprevádzať zákazníka zmenou na nový software a budete zodpovedať za správne spracovávanie dochádzky a zaškolenie zákazníka.  
  • Analytické schopnosti: Schopnosť analyzovať požiadavky zákazníka a identifikovať najlepšie riešenia pre ich potreby.
  • Komunikačné zručnosti: Vynikajúce komunikačné schopnosti, schopnosť jasne vysvetliť koncepty užívateľom.
  • Prezentačné zručnosti: Schopnosť školiť a prezentovať systém našim užívateľom.
  • Analytické a logické myslenie: Schopnosti riešiť problémy a rýchlo reagovať na výzvy.
  • Organizačné schopnosti: Schopnosť efektívne riadiť čas , zvládať viacero úloh naraz.
  • Tímová práca: Schopnosť pracovať efektívne v tíme, spolupracovať s rôznymi oddeleniami a externými klientmi.
  • Proaktívnosť: Iniciatívny prístup k práci a schopnosť identifikovať príležitosti na zlepšenie.
  • Flexibilita: Ochota prispôsobiť sa meniacim sa požiadavkám.
  • Orientácia na zákazníka: Silná orientácia na spokojnosť zákazníka.
  • Detailnosť: Dôkladnosť a precíznosť v práci, schopnosť venovať pozornosť detailom.
  • Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Už od roku 1993 spoločnosť HOUR vyvíja, implementuje a prináša kvalitné a spoľahlivé riešenia do HR procesov, ktoré napomáhajú k efektívnejšiemu fungovaniu tisícom slovenských spoločností. Našim základným poslaním je prinášať hodnoty a softvérové riešenia pre zdravé a efektívne podnikanie na Slovensku. Sledujeme najnovšie technické a technologické trendy a snažíme sa ich uplatniť v našich produktoch. Náš tím tvoria ľudia, ktorí majú za sebou roky praxe, skúsenosti, odborné vzdelanie a ochotu pomôcť a poradiť vždy, keď je to potrebné.

    Softvérové riešenia HOUR komplexne zastrešujú riadenie ľudských zdrojov a s ním súvisiace agendy: personalistika, mzdy, dochádzka, organizačné riadenie, získavanie zamestnancov, vzdelávanie zamestnancov, hodnotenie zamestnancov, sociálna starostlivosť, či BOZP a oblasť podvojného účtovníctva.

    Počet zamestnancov

    50-99 zamestnancov
    ID: 4970054  Dátum zverejnenia: 28.11.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac