Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Konzultant dochádzkového systému HUMANET
HOUR, spol. s r.o.
Práca z domu
plný úväzok
Ihneď
Od 1 300 EUR/mesiac- fixná mzda je závislá od skúsenosti kandidáta (ukáž nám skúsenosti a radi im prispôsobíme mzdu); ku fixnej mzde je možnosť získať pravidelnú výkonnostnú odmenu, ktorá sa odvíja od schopností a výkonu kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si nadšenec pre moderné technológie a máš skúsenosti s implementáciou DOCHÁDZKOVÝCH systémov? Chceš pracovať v dynamickom prostredí, kde má tvoja práca priamy dopad na úspech klientov? Ak áno, hľadáme práve teba! Naša spoločnosť už 20 rokov vyvíja a implementuje inovatívny dochádzkový systém, ktorý využívajú tisícky spokojných užívateľov na Slovensku.
Náplň práce:
- neustále vzdelávanie sa a veľmi dobrá orientácia v legislatívnych zmenách a trendoch v oblasti spracovania dochádzky,
- aktívna komunikácia so zákazníkom, analýza jeho požiadaviek, návrh a následná komunikácia riešenia,
- implementácia DOCHÁDZKOVÉHO systému u zákazníkov,
- konzultácie a podpora zákazníkov – služby hot-line a Service desk,
- realizovanie školení,
- príprava užívateľskej dokumentácie,
- testovanie nových funkcií systému,
- prezentácia systému pre potenciálnych zákazníkov v rámci podpory pre kolegov z obchodného oddelenia,
- služobné cesty v rámci SR (v maximálnej možnej miere sú stretnutia organizované online).
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť pracovať v hybridnom režime (kancelária / homeoffice),
- flexibilný pracovný čas,
- príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevok zo sociálneho fondu na rôzne aktivity (relaxačné, športové, kultúrne aktivity, zdravotná starostlivosť),
- voľné vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
- samozrejmosťou je služobný notebook a mobil,
- zabezpečený pitný režim na pracovisku,
- sick day,
- vzdelávanie, firemná knižnica, či účasť na konferenciách a seminároch,
- eventy a teambuildingy rôzneho druhu niekoľkokrát ročne.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Softvérové riešenia HOUR komplexne zastrešujú riadenie ľudských zdrojov a s ním súvisiace agendy: personalistika, mzdy, dochádzka, organizačné riadenie, získavanie zamestnancov, vzdelávanie zamestnancov, hodnotenie zamestnancov, sociálna starostlivosť, či BOZP a oblasť podvojného účtovníctva.