Konzultant modulu personalistika a mzdy
HOUR, spol. s r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiac- fixná mzda je závislá od skúsenosti kandidáta (ukáž nám skúsenosti a radi im prispôsobíme mzdu); ku fixnej mzde je možnosť získať pravidelnú výkonnostnú odmenu, ktorá sa odvíja od schopností a výkonu kandidáta
Od 1 300 EUR/mesiac- fixná mzda je závislá od skúsenosti kandidáta (ukáž nám skúsenosti a radi im prispôsobíme mzdu); ku fixnej mzde je možnosť získať pravidelnú výkonnostnú odmenu, ktorá sa odvíja od schopností a výkonu kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame ti jedinečnú príležitosť stať sa súčasťou stabilného tímu, ktorý pre svojich klientov zabezpečuje efektívne produktové riešenie v oblasti personalistiky a miezd. Do nášho tímu hľadáme nový talent - konzultanta, ktorého baví problematika miezd, nechýba mu logické a analytické myslenie a ktorý rád analyzuje zložité problémy s cieľom poskytnúť efektívne odporúčania.
Náplň práce:
- aktívna komunikácia so zákazníkom, analýza individuálnych úprav,
- návrh a prezentácia riešenia zákazníkovi,
- nasadenie úprav u zákazníka a tvorba dokumentácie,
- školenie užívateľov a príprava užívateľských príručiek,
- neustále vzdelávanie sa a orientácia v legislatívnych zmenách a trendoch v oblasti spracovania miezd i personalistiky,
- spolupráca s ostatnými oddeleniami pri poskytovaní hot-line,
- poskytovanie konzultačnej a metodickej podpory pri spracovaní miezd a personalistiky,
- spolupráca na vývoji a testovaní riešení,
- spolupráca s oddelením IT a vývoja pri špeciálnych požiadavkách zákazníka,
- práca s IS HUMAN a ďalšími systémami spoločnosti.
Ak chceš zohrávať kľúčovú úlohu pri poskytovaní odborného poradenstva a riešení našim klientom a prispievať tak k úspechom inovatívnej spoločnosti, neváhaj čítať ďalej a staň sa súčasťou našej HOURáckej rodiny. #mysmehour
Náplň práce:
- aktívna komunikácia so zákazníkom, analýza individuálnych úprav,
- návrh a prezentácia riešenia zákazníkovi,
- nasadenie úprav u zákazníka a tvorba dokumentácie,
- školenie užívateľov a príprava užívateľských príručiek,
- neustále vzdelávanie sa a orientácia v legislatívnych zmenách a trendoch v oblasti spracovania miezd i personalistiky,
- spolupráca s ostatnými oddeleniami pri poskytovaní hot-line,
- poskytovanie konzultačnej a metodickej podpory pri spracovaní miezd a personalistiky,
- spolupráca na vývoji a testovaní riešení,
- spolupráca s oddelením IT a vývoja pri špeciálnych požiadavkách zákazníka,
- práca s IS HUMAN a ďalšími systémami spoločnosti.
Ak chceš zohrávať kľúčovú úlohu pri poskytovaní odborného poradenstva a riešení našim klientom a prispievať tak k úspechom inovatívnej spoločnosti, neváhaj čítať ďalej a staň sa súčasťou našej HOURáckej rodiny. #mysmehour
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť pracovať v hybridnom režime (kancelária / homeoffice),
- flexibilný pracovný čas,
- príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevok zo sociálneho fondu na rôzne aktivity (relaxačné, športové, kultúrne aktivity, zdravotná starostlivosť),
- voľné vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
- samozrejmosťou je služobný notebook a mobil,
- zabezpečený pitný režim na pracovisku,
- sick day,
- vzdelávanie, firemná knižnica, či účasť na konferenciách a seminároch,
- eventy a teambuildingy rôzneho druhu niekoľkokrát ročne.
- flexibilný pracovný čas,
- príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevok zo sociálneho fondu na rôzne aktivity (relaxačné, športové, kultúrne aktivity, zdravotná starostlivosť),
- voľné vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
- samozrejmosťou je služobný notebook a mobil,
- zabezpečený pitný režim na pracovisku,
- sick day,
- vzdelávanie, firemná knižnica, či účasť na konferenciách a seminároch,
- eventy a teambuildingy rôzneho druhu niekoľkokrát ročne.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Mierne pokročilý
Personalistika - Mierne pokročilý
Human - Pokročilý
Personalistika - Mierne pokročilý
Human - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, precíznosť,
• schopnosť pracovať samostatne, ale súčasne byť aj tímový hráč,
• analytické a logické myslenie, zmysel pre detail,
• zrozumiteľné vyjadrovanie, gramaticky a štylisticky správny písomný prejav,
• príjemné vystupovanie a pozitívny prístup k zákazníkovi,
• proaktívny a efektívny prístup k riešeniu pracovných úloh, flexibilita a odolnosť voči stresu,
• znalosť Zákonníka práce a zákonov týkajúcich sa problematiky miezd výhodou
• schopnosť pracovať samostatne, ale súčasne byť aj tímový hráč,
• analytické a logické myslenie, zmysel pre detail,
• zrozumiteľné vyjadrovanie, gramaticky a štylisticky správny písomný prejav,
• príjemné vystupovanie a pozitívny prístup k zákazníkovi,
• proaktívny a efektívny prístup k riešeniu pracovných úloh, flexibilita a odolnosť voči stresu,
• znalosť Zákonníka práce a zákonov týkajúcich sa problematiky miezd výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Už od roku 1993 spoločnosť HOUR vyvíja, implementuje a prináša kvalitné a spoľahlivé riešenia do HR procesov, ktoré napomáhajú k efektívnejšiemu fungovaniu tisícom slovenských spoločností. Našim základným poslaním je prinášať hodnoty a softvérové riešenia pre zdravé a efektívne podnikanie na Slovensku. Sledujeme najnovšie technické a technologické trendy a snažíme sa ich uplatniť v našich produktoch. Náš tím tvoria ľudia, ktorí majú za sebou roky praxe, skúsenosti, odborné vzdelanie a ochotu pomôcť a poradiť vždy, keď je to potrebné.
Softvérové riešenia HOUR komplexne zastrešujú riadenie ľudských zdrojov a s ním súvisiace agendy: personalistika, mzdy, dochádzka, organizačné riadenie, získavanie zamestnancov, vzdelávanie zamestnancov, hodnotenie zamestnancov, sociálna starostlivosť, či BOZP a oblasť podvojného účtovníctva.
Softvérové riešenia HOUR komplexne zastrešujú riadenie ľudských zdrojov a s ním súvisiace agendy: personalistika, mzdy, dochádzka, organizačné riadenie, získavanie zamestnancov, vzdelávanie zamestnancov, hodnotenie zamestnancov, sociálna starostlivosť, či BOZP a oblasť podvojného účtovníctva.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4827052
Dátum zverejnenia: 10.5.2024
2024-05-10
lokalita: Práca z domu Pozícia: IT analytik, IT konzultant, Mzdový účtovník, Personalista, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: HOUR, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac