Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný manažér
HOUR, spol. s r.o.
Miesto práce
M. R. Štefánika, Žilina, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
M. R. Štefánika, Žilina, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 2 000 EUR/mesiacMzda sa skladá zo základnej mzdy, senior príplatok 220 € a štvrťročných prémií, v závislosti od dosiahnutých výsledkov.
1 200 - 2 000 EUR/mesiacMzda sa skladá zo základnej mzdy, senior príplatok 220 € a štvrťročných prémií, v závislosti od dosiahnutých výsledkov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš prirodzenú schopnosť identifikovať a využívať obchodné príležitosti? Hľadáš nové spôsoby, ako rozšíriť obchodné aktivity? Teší ťa komunikácia so zákazníkmi a pochopenie ich potrieb? Si zameraný na dosahovanie cieľov a nájdenie úspešných riešení? Ak áno, budeme radi, ak rozšíriš náš obchodný tím a budeme kolegovia. Hľadáme skúseného človeka, ktorý pristupuje zodpovedne ku svojej práci. Naša spoločnosť sa špecializuje na softvérové riešenie v oblasti miezd, personalistiky, dochádzky. Ak si sa pri čítaní týchto riadkov našiel/našla, neváhaj čítať ďalej a staň sa súčasťou našej HOURáckej rodiny. #mysmehour
Náplň práce:
- aktívne vyhľadávanie a získavanie nových zákazníkov,
- aktívna komunikácia s potenciálnymi zákazníkmi s cieľom pochopenia ich potrieb a
poskytnutie relevantných riešení,
- vedenie obchodných stretnutí (osobne aj online),
- prezentácia produktov,
- príprava cenových ponúk,
- spolupráca s inými oddeleniami (oddelenie realizácie, IT, vývoja, a iné),
- komunikácia so zákazníkom o zmluvných podmienkach,
- prispievanie k celkovému rastu a úspechu spoločnosti prostredníctvom dosahovania
obchodných cieľov.
Náplň práce:
- aktívne vyhľadávanie a získavanie nových zákazníkov,
- aktívna komunikácia s potenciálnymi zákazníkmi s cieľom pochopenia ich potrieb a
poskytnutie relevantných riešení,
- vedenie obchodných stretnutí (osobne aj online),
- prezentácia produktov,
- príprava cenových ponúk,
- spolupráca s inými oddeleniami (oddelenie realizácie, IT, vývoja, a iné),
- komunikácia so zákazníkom o zmluvných podmienkach,
- prispievanie k celkovému rastu a úspechu spoločnosti prostredníctvom dosahovania
obchodných cieľov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť pracovať v hybridnom režime (kancelária / homeoffice),
- flexibilný pracovný čas,
- príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevok zo sociálneho fondu na rôzne aktivity (relaxačné, ,športové, kultúrne aktivity, zdravotná starostlivosť),
- voľné vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
- samozrejmosťou je služobný notebook a mobil,
- zabezpečený pitný režim na pracovisku,
- sick day,
- vzdelávanie, firemná knižnica, či účasť na konferenciách a seminároch,
- eventy a teambuildingy rôzneho druhu niekoľkokrát ročne.
- flexibilný pracovný čas,
- príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevok zo sociálneho fondu na rôzne aktivity (relaxačné, ,športové, kultúrne aktivity, zdravotná starostlivosť),
- voľné vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
- samozrejmosťou je služobný notebook a mobil,
- zabezpečený pitný režim na pracovisku,
- sick day,
- vzdelávanie, firemná knižnica, či účasť na konferenciách a seminároch,
- eventy a teambuildingy rôzneho druhu niekoľkokrát ročne.
Informácie o výberovom konaní
Ak ťa naša ponuka zaujala, neváhaj poslať svoj životopis, prípadne nás kontaktuj emailom, telefonicky.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za záujem pracovať v našej spoločnosti.
Pre viac informácii, či už o pracovnej pozícii alebo samotnej spoločnosti, neváhaj navštíviť našu stránku hour.sk.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za záujem pracovať v našej spoločnosti.
Pre viac informácii, či už o pracovnej pozícii alebo samotnej spoločnosti, neváhaj navštíviť našu stránku hour.sk.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vynikajúce komunikačné a vyjednávacie schopnosti pre efektívnu komunikáciu so zákazníkmi a kolegami,
- schopnosť identifikovať a analyzovať potreby zákazníka a navrhnúť riešenie,
- príjemné vystupovanie a prezentačné schopnosti,
- zodpovednosť a samostatnosť v práci so schopnosťou riadiť vlastné obchodné projekty,
- výhodou sú skúsenosti v oblasti HR agendy alebo softvérových riešení.
- schopnosť identifikovať a analyzovať potreby zákazníka a navrhnúť riešenie,
- príjemné vystupovanie a prezentačné schopnosti,
- zodpovednosť a samostatnosť v práci so schopnosťou riadiť vlastné obchodné projekty,
- výhodou sú skúsenosti v oblasti HR agendy alebo softvérových riešení.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Už od roku 1993 spoločnosť HOUR vyvíja, implementuje a prináša kvalitné a spoľahlivé riešenia do HR procesov, ktoré napomáhajú k efektívnejšiemu fungovaniu tisícom slovenských spoločností. Našim základným poslaním je prinášať hodnoty a softvérové riešenia pre zdravé a efektívne podnikanie na Slovensku. Sledujeme najnovšie technické a technologické trendy a snažíme sa ich uplatniť v našich produktoch. Náš tím tvoria ľudia, ktorí majú za sebou roky praxe, skúsenosti, odborné vzdelanie a ochotu pomôcť a poradiť vždy, keď je to potrebné.
Softvérové riešenia HOUR komplexne zastrešujú riadenie ľudských zdrojov a s ním súvisiace agendy: personalistika, mzdy, dochádzka, organizačné riadenie, získavanie zamestnancov, vzdelávanie zamestnancov, hodnotenie zamestnancov, sociálna starostlivosť, či BOZP a oblasť podvojného účtovníctva.
Softvérové riešenia HOUR komplexne zastrešujú riadenie ľudských zdrojov a s ním súvisiace agendy: personalistika, mzdy, dochádzka, organizačné riadenie, získavanie zamestnancov, vzdelávanie zamestnancov, hodnotenie zamestnancov, sociálna starostlivosť, či BOZP a oblasť podvojného účtovníctva.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4779594
Dátum zverejnenia: 8.3.2024
2024-03-08
lokalita: Žilina Pozícia: Account manager, Key account manager, Obchodný manažér, Obchodný zástupca, Produktový manažér Spoločnosť: HOUR, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac