Mzdový účtovník pre outsourcing

HOUR, spol. s r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 410 EUR/mesiac+ možnosť získať výkonnostné odmeny odvíjajúce sa od schopností a skúsenosti kandidáta a jeho výkonu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Našim hlavným poslaním pri poskytovaní outsourcingových služieb v rámci miezd a personalistiky, je odbremeniť našich zákazníkov od agendy, ktorá je legislatívne náročná a dôležitá a zvyčajne nesúvisí s ich hlavnou činnosťou.
Náš zákazník tak napríklad nemusí vynakladať energiu na chod mzdového oddelenia. Vložením do rúk profesionálov tieto starosti odbúrava a energiu môže investovať napríklad do výroby, predaja alebo inej činnosti.

A práve do oddelenia outsourcingu a hot-line hľadáme tú správnu posilu, ktorá bude
- samostatne spracovávať a viesť komplexnú mzdovú agendu pre zákazníkov našej spoločnosti,
- komunikovať a spolupracovať so zákazníkmi a štátnymi organizáciami,
- poskytovať podporu zákazníkom v našich personálnych a mzdových systémoch,
- zabezpečovať hot-line personalistiky a miezd pre užívateľov (08:00 - 16:00),
- sledovať legislatívne zmeny a zabezpečiť ich aplikáciu u zákazníka,
- pracovať s našimi informačnými systémami HUMAN/HUMANET,

ale taktiež posilu, ktorá
- si prácu nechce len „odsedieť“, ale chce sa realizovať, nakoľko u nás dni ubiehajú naozaj veľmi rýchlo,
- vie v Exceli spraviť viac, ako len jednoduchú tabuľku so základnými výpočtami,
- má analytické myslenie, je technický typ a vie pracovať so súbormi ako XML, XLS a CSV (alebo sa nebojí s nimi naučiť pracovať),
- je aktívny/a a rád/a neustále hľadá riešenia ako sa veci dajú spraviť alebo zlepšiť,
- nepozná slová nie, nedá sa, neviem, či nedokážem,
- má rad/a nové výzvy a zmeny, s ktorými sa bude musieť pravidelne popasovať,
- rád/a komunikuje s novými ľuďmi a vie rozlíšiť, kedy je vhodné počúvať a kedy zase rozprávať,
- vie pracovať samostatne, ale tiež chce byť súčasťou tímu,
- má už skúsenosť s prácou z domu. Pracovať môže odkiaľkoľvek , ale chce to mať dobre zvládnutú disciplínu,
- nemá problém s organizáciou času pri riešení pridelených úloh.

Zamestnanecké výhody, benefity

Okrem štandardných benefitov ako:
- flexibilný pracovný čas,
- príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevok zo sociálneho fondu na rôzne aktivity,
- príspevok na vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
- samozrejmosťou je notebook a mobilný telefón,
- vzdelávanie a firemná knižnica,
- odmena za doporučenie nového kolegu,
- sick day, voľno na svadbu,
- výhody pri životných/profesných výročiach,

ti ešte ponúkame:
- pomocnú ruku pri všetkých problémoch,
- zmysluplnú prácu so šikovnými kolegami, ktorí ju majú radi a veria, že môžu pomôcť ľuďom a priniesť im skutočnú hodnotu,
- kolegov aj nadriadených otvorených novým možnostiam a výzvam.

Informácie o výberovom konaní

Ak ťa naša ponuka zaujala, neváhaj nám poslať svoj životopis. Prosím, nezabudni uviesť, čo ťa na našej ponuke zaujalo, a tiež prečo si myslíš, že si vhodným kandidátom/kandidátkou na našu pozíciu.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za záujem pracovať v našej spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Ostatné znalosti

Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Human - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v oblasti spracovania miezd a dochádzky min. 2 roky,
- chuť pracovať a rozvíjať sa v oblasti spracovania miezd,
- podmienkou je znalosť Zákonníka práce a zákonov týkajúcich sa problematiky personalistiky a miezd,
- podmienkou je znalosť práce s MS Excel (najmä logické a vyhľadávacie funkcie ako vlookup/svyhledat),
- pro-aktívny a efektívny prístup k riešeniu pracovných úloh,
- zmysel pre detail a presnosť, spoľahlivosť,
- príjemné vystupovanie a pozitívny prístup k zákazníkovi,
- zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne,
- tímový hráč,
- analytické a logické myslenie,
- flexibilita a odolnosť voči stresu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Už od roku 1993 spoločnosť HOUR vyvíja, implementuje a prináša kvalitné a spoľahlivé riešenia do HR procesov, ktoré napomáhajú k efektívnejšiemu fungovaniu tisícom slovenských spoločností. Našim základným poslaním je prinášať hodnoty a softvérové riešenia pre zdravé a efektívne podnikanie na Slovensku. Sledujeme najnovšie technické a technologické trendy a snažíme sa ich uplatniť v našich produktoch. Náš tím tvoria ľudia, ktorí majú za sebou roky praxe, skúsenosti, odborné vzdelanie a ochotu pomôcť a poradiť vždy, keď je to potrebné.

Softvérové riešenia HOUR komplexne zastrešujú riadenie ľudských zdrojov a s ním súvisiace agendy: personalistika, mzdy, dochádzka, organizačné riadenie, získavanie zamestnancov, vzdelávanie zamestnancov, hodnotenie zamestnancov, sociálna starostlivosť, či BOZP a oblasť podvojného účtovníctva.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4590718  Dátum zverejnenia: 30.5.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 410 EUR/mesiac