Junior/ Senior konzultant pre oblasť personalistiky a miezd- Human

HOUR, spol. s r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 040 - 1 300 EUR/mesiacmzda závislá od skúseností uchádzača; po zapracovaní možnosť získať ďalšie odmeny ako + osobné ohodnotenie do výšky 20% , + výkonnostná odmena do výšky 20%, ktoré sa odvíjajú od profesionality, schopností a výkonu kandidáta,

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovného kolegu/kolegyňu, ktorý/á
- sa chce naučiť a vedieť dobre orientovať v legislatívnych zmenách a trendoch v oblasti PaM,
- nebojí sa spracovania miezd, či poskytovania hot - line pre našich zákazníkov,
- má chuť, drive a ambíciu venovať sa tejto oblasti a zvládnuť všetky jej nástrahy,
- má aspoň základné skúsenosti s prácou v IS Human/prípadne iným IS na spracovanie miezd a personalistiky,
- sa nebojí na osobnom pohovore zvládnuť praktickú úlohu,
- po adaptácii na pobočke v Žiline/Piešťanoch bude môcť pracovať i z domu,
- na ktorého/ktorú sa dá spoľahnúť a stane sa plnohodnotným členom nášho tímu konzultantov.

Náplň práce:
- neustále vzdelávanie sa a orientácia v legislatívnych zmenách a trendoch v oblasti spracovania miezd i personalistiky,
- aktívna komunikácia so zákazníkom, analýza jeho požiadaviek,
- návrh a prezentácia riešenia priamo u zákazníka,
- implementácia nášho systému u zákazníka, školenie užívateľov a tvorba dokumentácie,
- spolupráca s ostatnými oddeleniami pri poskytovaní hot-line a outsourcingovým spracovaním miezd,
- poskytovanie konzultačnej a metodickej podpory pri spracovaní miezd a personalistiky,
- spolupráca na vývoji a testovaní riešení,
- spolupráca s oddelením IT pri špeciálnych požiadavkách zákazníka, návrh úprav systému podľa požiadaviek zákazníka,
- služobné cesty v rámci SR,
- práca s IS HUMAN,

Zamestnanecké výhody, benefity

- príspevok zamestnávateľa na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevok zamestnávateľa zo sociálneho fondu na rôzne aktivity,
- príspevok na vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
- samozrejmosťou je Notebook a mobil,
- zabezpečený pitný režim na pracovisku,
- sick day,
- vzdelávanie a firemná knižnica,
- eventy a teambuildingy rôzneho druhu.

Viac o našej firemnej kultúre: www.cocuma.sk/company/hour/ .

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, neváhajte poslať svoj životopis. Prosím, do sprievodného textu uveďte dôvod, prečo si myslíte, že Ste vhodným adeptom na nami obsadzovanú pozíciu. Na osobné stretnutie budú vybraní len vhodní uchádzači, ktorí dostanú zadanie na vypracovanie z oblasti personalistiky a miezd.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za záujem pracovať v našej spoločnosti.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.9.2020 (ostáva ešte 9 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Mzdové účtovníctvo - základy
Personalistika - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Human - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- skúsenosti v oblasti personalistiky a miezd výhodou,
- chuť pracovať a rozvíjať sa v tejto oblasti,
- tímový hráč,
- analytické a logické myslenie,
- výborné komunikačné zručnosti,
- orientácia na zákazníka,
- zameranie na riešenie problémov,
- zodpovedný prístup,
- aktívny vodič

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Už od roku 1993 vyvíjame, implementujeme a zabezpečujeme aktívnu podporu pre naše vlastné riešenia, ktoré napomáhajú k efektívnejšiemu fungovaniu mnohých slovenských spoločností.

Náš tím tvoria ľudia, ktorí majú za sebou roky praxe, skúsenosti, odborné vzdelanie a ochotu pomôcť a poradiť vždy, keď je to potrebné. Spokojnosť našich zákazníkov je a bude pre nás vždy na prvom mieste.

Hlavnými oblasťami, ktoré zastrešujú naše riešenia, sú riadenie ľudských zdrojov a s ním súvisiace agendy: personalistika, mzdy a dochádzka, a oblasť účtovníctva.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

HOUR, spol. s r.o.
M. R. Štefánika 836/33
010 01 Žilina
http://www.hour.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Ivana Pohanková
Tel.: +421905510879
E-mail: poslať životopis
ID: 3964662  Dátum zverejnenia: 9.9.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 040 EUR/mesiac