Front office manažér pre nový horský rezidenčný rezort vo Vysokých Tatrách

Hotel Elements Properties s.r.o.

Miesto práce
Tatranská Lomnica, Vysoké Tatry
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
3Q/2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 850 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vedenie a riadenie všetkých úsekov Front Office oddelenia za účelom zaistenia najvyšších štandardov servisu v súlade s prevádzkovými postupmi a hotelovými štandardmi.

Úlohou Front Office manažéra bude:

Viesť Front Office (FO) oddelenie k jeho rozvoju a realizovať ciele oddelenia v súlade s trhovými cieľmi hotela.

Usmerňovať FO činnosti / operácie ako príchody / odchody hostí a poskytovať pomoc hosťom pričom je potrebné zaistiť dodržanie všetkých FO pokynov, postupov, štandardov a uspokojenie potrieb hostí.

Rozvíjať, realizovať a neustále prehodnocovať pokyny, postupy, prax a štandardy.

Vyberať, trénovať, rozvíjať, plánovať a riadiť výkony priamych a nepriamych podriadených za účelom zaistenia efektívneho chodu činnosti FO oddelenia.

Udržiavať vysokú viditeľnosť počas špičky / vysokej sezóny za účelom zaistenia hladkého chodu činnosti prevádzky, podporovať dobré vzťahy, prijať nápravné opatrenia a zvládnuť sťažnosti hostí s cieľom ich uspokojenia.

Koordinovať FO povinnosti s ďalšími oddeleniami ako Housekeeping, F&B, oddelenie údržby, Wellness a zaistiť, že všetkým hosťom je poskytovaný priateľský a starostlivý servis od ich príchodu až po odchod podľa hotelových štandardov, a to v bezpečnom a spoľahlivom prostredí.

Pripravovať ročné rozpočty a návrhy počtov zamestnancov na oddelení, riadiť FO oddelenie podľa rozpočtových smerníc.

Udržiavať na rovnakej úrovni všetky bezpečnostné postupy, podporu hotela/reklamu, znalosť produktu, VIP príchody, podujatia/večierky a informovať priamych podriadených tak, aby všetci FO zamestnanci boli schopní odpovedať na otázky a požiadavky hostí.

Vykonávať súbor administratívnych povinností ako sú vedenie a účasť na poradách, písanie záznamov a iné špecifické povinnosti týkajúce sa danej pozície.

Dôkladne poznať hotelový rezervačný systém a pracovať s ním efektívne.

Spoluvytvárať  a dohliadať na UpSell program, informovať o ňom všetkých zamestnancov Front Office a motivovať personál k aktívnemu up-sellingu s cieľom zvýšiť výnosovosť hotela.

Zamestnanecké výhody, benefity

práca v príjemnom prostredí nového rezortu

zamestnanecká strava

vstup do hotelového wellness a fitness

pobyty v spriatelených ubytovacích zariadeniach
ročné odmeny podľa hospodárskeho výsledku rezortu

Informácie o výberovom konaní

Pre zaradenie do výberového konania je potrebné zaslať spoločnosti životopis. Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.6.2024 (ostáva ešte 9 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

hotelierstvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Práca s počítačom - Pokročilý
Hotelový rezervačný systém (ideálne MEWS) - Pokročilý
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Pokladňa - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

3-5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Flexibilita

Iniciatíva

Silná osobnosť

Vedomosti ohľadne maximalizovania ziskov

Budovanie tímovej práce

Plánovanie/Organizovanie

Riešenie problémov/rýchle rozhodovanie sa

Výborné komunikačné schopnosti/Schopnosť počúvať

Priateľský a zodpovedný prístup

Analytické zmýšľanie


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť prevádzkuje horský rezidenčný rezort vo Vysokých Tatrách.
ID: 4828670  Dátum zverejnenia: 13.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 850 EUR/mesiac