Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Front office manažér pre nový horský rezidenčný rezort vo Vysokých Tatrách
Hotel Elements Properties s.r.o.
Tatranská Lomnica, Vysoké Tatry
plný úväzok, živnosť
3Q/2024
1 850 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vedenie a riadenie všetkých úsekov Front Office oddelenia za účelom zaistenia najvyšších štandardov servisu v súlade s prevádzkovými postupmi a hotelovými štandardmi.
Úlohou Front Office manažéra bude:
Viesť Front Office (FO) oddelenie k jeho rozvoju a realizovať ciele oddelenia v súlade s trhovými cieľmi hotela.
Usmerňovať FO činnosti / operácie ako príchody / odchody hostí a poskytovať pomoc hosťom pričom je potrebné zaistiť dodržanie všetkých FO pokynov, postupov, štandardov a uspokojenie potrieb hostí.
Rozvíjať, realizovať a neustále prehodnocovať pokyny, postupy, prax a štandardy.
Vyberať, trénovať, rozvíjať, plánovať a riadiť výkony priamych a nepriamych podriadených za účelom zaistenia efektívneho chodu činnosti FO oddelenia.
Udržiavať vysokú viditeľnosť počas špičky / vysokej sezóny za účelom zaistenia hladkého chodu činnosti prevádzky, podporovať dobré vzťahy, prijať nápravné opatrenia a zvládnuť sťažnosti hostí s cieľom ich uspokojenia.
Koordinovať FO povinnosti s ďalšími oddeleniami ako Housekeeping, F&B, oddelenie údržby, Wellness a zaistiť, že všetkým hosťom je poskytovaný priateľský a starostlivý servis od ich príchodu až po odchod podľa hotelových štandardov, a to v bezpečnom a spoľahlivom prostredí.
Pripravovať ročné rozpočty a návrhy počtov zamestnancov na oddelení, riadiť FO oddelenie podľa rozpočtových smerníc.
Udržiavať na rovnakej úrovni všetky bezpečnostné postupy, podporu hotela/reklamu, znalosť produktu, VIP príchody, podujatia/večierky a informovať priamych podriadených tak, aby všetci FO zamestnanci boli schopní odpovedať na otázky a požiadavky hostí.
Vykonávať súbor administratívnych povinností ako sú vedenie a účasť na poradách, písanie záznamov a iné špecifické povinnosti týkajúce sa danej pozície.
Dôkladne poznať hotelový rezervačný systém a pracovať s ním efektívne.
Spoluvytvárať a dohliadať na UpSell program, informovať o ňom všetkých zamestnancov Front Office a motivovať personál k aktívnemu up-sellingu s cieľom zvýšiť výnosovosť hotela.
Zamestnanecké výhody, benefity
práca v príjemnom prostredí nového rezortu
zamestnanecká strava
vstup do hotelového wellness a fitness
pobyty v spriatelených ubytovacích zariadeniach
ročné odmeny podľa hospodárskeho výsledku rezortu
Informácie o výberovom konaní
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Hotelový rezervačný systém (ideálne MEWS) - Pokročilý
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Pokladňa - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Flexibilita
Iniciatíva
Silná osobnosť
Vedomosti ohľadne maximalizovania ziskov
Budovanie tímovej práce
Plánovanie/Organizovanie
Riešenie problémov/rýchle rozhodovanie sa
Výborné komunikačné schopnosti/Schopnosť počúvať
Priateľský a zodpovedný prístup
Analytické zmýšľanie