Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Účtovníčka/ Ekonómka/ Administratívny pracovník
Hotel Château Belá s.r.o.
Miesto práce
Nové Zámky
Nové Zámky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacMesačná hrubá mzda je od 1000,00 €, v závislosti od zručností kandidáta.
1 000 EUR/mesiacMesačná hrubá mzda je od 1000,00 €, v závislosti od zručností kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Uchádzač bude zodpovedný za:
- podávanie správ priamo riaditeľovi
- vedenie finančnej činnosti spoločnosti
- správa a dohľad nad všetkými relevantnými činnosťami v oblasti finančného, účtovného, kontrolného a podávania správ
- vytváranie denných finančných hlásení
- prípravu všetkých právnych dokumentov pre daňového poradcu firmy
- osvojenie špecifických účtovníckych postupov v oblasti hotelierstva a rozličných osobitných počítačových programov ( napríklad. Micros, Fidelio)
- kontrolu tovaru ako kontrolór výdavkov počas celého cyklu od objednávania, nákupu a skladovania až po konzumáciu
- monitorovanie denných príjmov a výdavkov
- vedenie kreditného a debetného účtu
- kontrolovanie denného a mesačného vyúčtovania
- dohľad nad obehom hotovosti a bankových účtov
- vypracovanie (spolu s riaditeľom) ročného operatívneho rozpočtu
- analytickú kontrolu podniku
- prípravu a udržiavanie rozpočtu spoločnosti v súlade s podnikateľskými plánmi
- analyzovať finančné výsledky a poskytnúť manažmentu jasné pochopenie finančnej výkonnosti a finančných dôsledkov / dôsledkov podnikateľských plánov a stratégií
- proaktívne určiť odchýlky a stanoviť plány na vykonanie nápravných opatrení v prípade potreby.
- poskytnúť ekonomickú analýzu vo všetkých záležitostiach možného finančného vplyvu, najmä pri oceňovaní nákladov, hodnotení zákazníckych / produktových línií, správe hotovosti a kapitálových požiadavkách
- vykonávať interné operačné hodnotenia s cieľom zabezpečiť efektívne využívanie zdrojov a určiť oblasti zlepšenia.
Zručnosti:
- Minimálna skúsenosť 3 rokov
- Schopnosť strategického plánovania a riadenia projektov.
- Analytické, rozpočtové a manažérske zručnosti.
- Schopnosť predpovedať potreby podniku.
- Schopnosť monitorovať všetky funkcie finančného oddelenia.
- Možnosť používať počítač (kancelária spoločnosti Microsoft, prehľad, internet atď.).
- Znalosť systému Fidelio.
- Riešenie problémov a rozhodovacie schopnosti.
Výhody:
Skúsenosti v oblasti Personalistiky a riadenia ľudských zdrojov.
- podávanie správ priamo riaditeľovi
- vedenie finančnej činnosti spoločnosti
- správa a dohľad nad všetkými relevantnými činnosťami v oblasti finančného, účtovného, kontrolného a podávania správ
- vytváranie denných finančných hlásení
- prípravu všetkých právnych dokumentov pre daňového poradcu firmy
- osvojenie špecifických účtovníckych postupov v oblasti hotelierstva a rozličných osobitných počítačových programov ( napríklad. Micros, Fidelio)
- kontrolu tovaru ako kontrolór výdavkov počas celého cyklu od objednávania, nákupu a skladovania až po konzumáciu
- monitorovanie denných príjmov a výdavkov
- vedenie kreditného a debetného účtu
- kontrolovanie denného a mesačného vyúčtovania
- dohľad nad obehom hotovosti a bankových účtov
- vypracovanie (spolu s riaditeľom) ročného operatívneho rozpočtu
- analytickú kontrolu podniku
- prípravu a udržiavanie rozpočtu spoločnosti v súlade s podnikateľskými plánmi
- analyzovať finančné výsledky a poskytnúť manažmentu jasné pochopenie finančnej výkonnosti a finančných dôsledkov / dôsledkov podnikateľských plánov a stratégií
- proaktívne určiť odchýlky a stanoviť plány na vykonanie nápravných opatrení v prípade potreby.
- poskytnúť ekonomickú analýzu vo všetkých záležitostiach možného finančného vplyvu, najmä pri oceňovaní nákladov, hodnotení zákazníckych / produktových línií, správe hotovosti a kapitálových požiadavkách
- vykonávať interné operačné hodnotenia s cieľom zabezpečiť efektívne využívanie zdrojov a určiť oblasti zlepšenia.
Zručnosti:
- Minimálna skúsenosť 3 rokov
- Schopnosť strategického plánovania a riadenia projektov.
- Analytické, rozpočtové a manažérske zručnosti.
- Schopnosť predpovedať potreby podniku.
- Schopnosť monitorovať všetky funkcie finančného oddelenia.
- Možnosť používať počítač (kancelária spoločnosti Microsoft, prehľad, internet atď.).
- Znalosť systému Fidelio.
- Riešenie problémov a rozhodovacie schopnosti.
Výhody:
Skúsenosti v oblasti Personalistiky a riadenia ľudských zdrojov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Poskytujeme možnosť stravovania a zamestnaneckého ubytovania.
Informácie o výberovom konaní
Prihlášky posielajte so špecifikáciou pozície, životopisom a fotkou na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Hotel Château Bela, člen historického hotela Europy a zároveň najromantickejší hotel Európy, ktorý je dokonale zreštaurovaný, luxusný barokový kaštieľ nachádzajúci sa na malebnom juhu Slovenska, len 10km od mestečka Štúrovo.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3935687
Dátum zverejnenia: 26.8.2020
2020-08-26
lokalita: Nové Zámky Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Účtovník Spoločnosť: Hotel Château Belá s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac