Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Assistant account manager
HOPI SK s.r.o.
Miesto práce
Madunice, Hlohovec
Madunice, Hlohovec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
800€ - 1100€
800€ - 1100€
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ahoj! Ak čítaš túto ponuku, na začiatok by si si mal/a odpovedať na zásadné otázky:
Si rád/a súčasťou mladého a usmievavého tímu?
Máš rád/a výzvy a napĺňa Ťa práca s ľuďmi?
Chceš rásť osobnostne aj profesionálne?
Ak si si odpovedal na všetky otázky kladne, v tom prípade hľadáme Teba!
V prípade, že nastúpiš, budeš:
- rozvíjať a budovať dobré vzťahy s obchodnými partnermi, zlepšovať imidž spoločnosti
- pravidelne reportovať dosiahnuté obchodné výsledky za prideleného partnera
- udržiavať pravidelný kontakt so zákazníkmi (mailový, telefonický, osobný)
- poskytovať podporu pri analýze zákazníckych potrieb
- poskytovať podporu pri vyhľadávaní nových obchodných príležitostí v danom odvetví, robiť prieskum trhu a aktivít konkurencie
- mať zodpovednosť za dodržiavanie interných smerníc, nariadení a predpisov
- riešiť prípadné reklamácie a sťažnosti
- spracovávať prichádzajúce hovory zákazníkov, odpovedať na dotazy telefonicky, emailom, písomne alebo osobne
- zabezpečiť eskaláciu a včasné vyriešenie problémov, ak ich nevieš riešiť osobne
- spolupracovať s kolegami z oddelenia zákazníckeho servisu a prevádzky
- pracovať s databázovým systémom, evidovať údaje o zákazníkoch
- vytvárať reporty
- spracúvať inú bežnú administratívu
Si rád/a súčasťou mladého a usmievavého tímu?
Máš rád/a výzvy a napĺňa Ťa práca s ľuďmi?
Chceš rásť osobnostne aj profesionálne?
Ak si si odpovedal na všetky otázky kladne, v tom prípade hľadáme Teba!
V prípade, že nastúpiš, budeš:
- rozvíjať a budovať dobré vzťahy s obchodnými partnermi, zlepšovať imidž spoločnosti
- pravidelne reportovať dosiahnuté obchodné výsledky za prideleného partnera
- udržiavať pravidelný kontakt so zákazníkmi (mailový, telefonický, osobný)
- poskytovať podporu pri analýze zákazníckych potrieb
- poskytovať podporu pri vyhľadávaní nových obchodných príležitostí v danom odvetví, robiť prieskum trhu a aktivít konkurencie
- mať zodpovednosť za dodržiavanie interných smerníc, nariadení a predpisov
- riešiť prípadné reklamácie a sťažnosti
- spracovávať prichádzajúce hovory zákazníkov, odpovedať na dotazy telefonicky, emailom, písomne alebo osobne
- zabezpečiť eskaláciu a včasné vyriešenie problémov, ak ich nevieš riešiť osobne
- spolupracovať s kolegami z oddelenia zákazníckeho servisu a prevádzky
- pracovať s databázovým systémom, evidovať údaje o zákazníkoch
- vytvárať reporty
- spracúvať inú bežnú administratívu
Zamestnanecké výhody, benefity
- mzda vyplácaná vždy načas
- účasť na firemných podujatiach
- pravidelné teambuildingy v lone prírody
- firemný notebook a mobil
- účasť na firemných podujatiach
- pravidelné teambuildingy v lone prírody
- firemný notebook a mobil
Informácie o výberovom konaní
Všetkým ďakujeme za odoslané životopisy, ozveme sa iba vybraným kandidátom. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
spoľahlivosť
zodpovednosť
flexibilita
komunikačné zručnosti
vyjednávacie a obchodnícke zručnosti
schopnosť zvládať stres
samostatnosť
zodpovednosť
flexibilita
komunikačné zručnosti
vyjednávacie a obchodnícke zručnosti
schopnosť zvládať stres
samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme rodinná firma s dlhoročnou tradíciou.
Patríme medzi jednu z najúspešnejších logistických firiem v stredoeurópskom regióne.
Našimi klientami sú najvýznamnejšie spoločnosti v oblasti potravín.
V HOPI staviame na vzájomnej dôvere a fungujeme ako 1 tím so spoločným cieľom.
Patríme medzi jednu z najúspešnejších logistických firiem v stredoeurópskom regióne.
Našimi klientami sú najvýznamnejšie spoločnosti v oblasti potravín.
V HOPI staviame na vzájomnej dôvere a fungujeme ako 1 tím so spoločným cieľom.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3506165
Dátum zverejnenia: 2.10.2018
2018-10-02
lokalita: Madunice, Hlohovec Pozícia: Account manager, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Nákupca, Obchodný manažér Spoločnosť: HOPI SK s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800€ - 1100€